Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

aan die irritante druk in mijn oor

Aan het feit dat de wijsvinger van mijn linkerhand te traag was en zich niet wijselijk op tijd terugtrok toen mijn rechterhand het raam dicht trok. Au. 

Aan het nagestaard worden. Normaal interesseert me dat geen biet. Vaak valt mijn man het op terwijl ik het niet eens zie. Maar vandaag lijk ik wel een attractie. Zó irritant. 

rionyriony schreef op 27-10-2021 om 15:22:

[..]

Hij staat in een vaasje Maar hij zal geen wortels maken. Het is een soort dat je moet scheuren.

Scheur je net boven de knip 😬

Apiejapie schreef op 27-10-2021 om 16:24:

Aan het nagestaard worden. Normaal interesseert me dat geen biet. Vaak valt mijn man het op terwijl ik het niet eens zie. Maar vandaag lijk ik wel een attractie. Zó irritant.

Waarom ben je zo’n attractie dan? 

SuzyQFive schreef op 27-10-2021 om 16:30:

[..]

Scheur je net boven de knip 😬

Haha, nee, dat gaat niet lukken. Dat bosje stengels is voorgoed verweesd.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

27-10-2021 om 21:23

Aan mezelf. Dat ik geen telefoon bij me had toen ik een vosje in mijn tuin zag vanochtend vroeg. 

Tickel schreef op 27-10-2021 om 21:23:

Aan mezelf. Dat ik geen telefoon bij me had toen ik een vosje in mijn tuin zag vanochtend vroeg.

Ahhh ❤️❤️❤️ 

Die foto staan in je geheugen 😊

[..]

Ik dacht dat Apiejapie in een rolstoel zit.

[..]

Ik gebruik een rolstoel. Zie er verder niet raar uit of zo, dus niks raars. Maar blijkbaar vonden sommigen mij vandaag een attractie. (Heb nog in de spiegel gekeken of mijn make up of haar raar zat, maar ook dat niet anders dan anders). 

MidasWolf schreef op 27-10-2021 om 22:02:

[..]

Ik dacht dat Apiejapie in een rolstoel zit.

Sorry, je had al gereageerd. Klopt inderdaad wat je zegt. 

Apiejapie schreef op 27-10-2021 om 23:41:

[..]

Ik gebruik een rolstoel. Zie er verder niet raar uit of zo, dus niks raars. Maar blijkbaar vonden sommigen mij vandaag een attractie. (Heb nog in de spiegel gekeken of mijn make up of haar raar zat, maar ook dat niet anders dan anders).

Ah zo 😬. 
Heb je ook dat mensen dan tegen je vriend gaan praten ipv tegen jou? Of overdreven kinderlijk. 

Ik loop momenteel met een stok, merk dat sommige mensen dan juist niet kijken, ook een rare gewaarwording. 

Ik erger me aan dat moeder Jelies steeds ‘men’ schrijft. ‘Men moeder, men broer, men tafel’. 

Aan mijn darmen. Heb gisteren borrelhapjes gegeten en heb de hele nacht naar de wc moeten lopen en moet de hele dag werken.. 

Dat gezeik van radiodj's omdat mogelijk de mondkapjes weer terugkomen en dat ze moe worden van dat hele Corona gedoe.

Wat is er nou zo erg aan een mondkapje? Zet hem gewoon op als het moet!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.