Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Aan een man die totaal geen zelfreflectie heeft, helemaal de pan uitflipt als ie voorzichtig eens wat terechte kritiek krijgt maar zelf denkt alles maar op de grofste manier mogelijk te mogen zeggen, en het dan nog durft te hebben  over respect. 

MRI

MRI

12-10-2021 om 14:17

Justagirly schreef op 12-10-2021 om 14:03:

Aan een man die totaal geen zelfreflectie heeft, helemaal de pan uitflipt als ie voorzichtig eens wat terechte kritiek krijgt maar zelf denkt alles maar op de grofste manier mogelijk te mogen zeggen, en het dan nog durft te hebben over respect.

en ik kan me dan weer ergeren aan vrouwen die dat soort dingen pikken (wat ik van jou  niet weet natuurlijk maar ik zie het zo veel om me heen)

Helemaal mee eens MRI, ik probeerde eerst nog normaal met hem te praten, maar dat lukt natuurlijk echt niet als iemand zich zo opstelt. Dus ik heb gezegd dat hij superonvolwassen is en ik wel uitgepraat ben. Laat me niet zo behandelen. 

MRI

MRI

12-10-2021 om 14:28

Justagirly schreef op 12-10-2021 om 14:23:

Helemaal mee eens MRI, ik probeerde eerst nog normaal met hem te praten, maar dat lukt natuurlijk echt niet als iemand zich zo opstelt. Dus ik heb gezegd dat hij superonvolwassen is en ik wel uitgepraat ben. Laat me niet zo behandelen.

you go girl!

Aan een collega die wat dingen met grote regelmaat op ons dumpt en ik heb het al vaker aangeven dat het voor ons extra er bovenop komt en we ons al niet vervelen. Vandaag dus ook weer en ik ergerde me aan mezelf dat ik dus een soort van ontplofte en dat ik dat dan niet los kan laten.

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

12-10-2021 om 19:44

Aan mezelf vooral😒

PriceyRook54

PriceyRook54

12-10-2021 om 19:53

Mijn dochter, wiens telefoon weer eens niet opgeladen is en daardoor niet bereikbaar. Bloedirritant. 

Aan de bierleverancier, die meerdere beschadigde traytjes frisdrank heeft geleverd, waardoor de hele vloer van het magazijn onder de cola zero en fanta zit 

Aan dochterlief die gisteravond de hele avond de tijd had om te douchen maar dat zonodig vanmorgen moest doen waardoor de rest van het gezin uit het ritme was. 

Aan de radioreclame van Greetz oid. Zo'n oudere mevrouw die op het strand wil wandelen "en praten over alles wat ons verbindt?" De radio gaat dan echt uit. Wat een zeikstem en wat een zeiktekst.

Aan de gemeente /Ergon die al de hele morgen met bladblazers bezig zijn.

Ik heb nog steeds geen kersthandwerk (wat ik echt toe ga passen) kunnen vinden dus het zoveelste jaar gebruik ik maar weer wat ik vorig jaar had.

Spul wat je bestelt blijkt vaak totaal anders te zijn dus ik durf het ook niet meer aan (gesteld dat ik iets zou vinden wat me bevalt).

Netherfield schreef op 13-10-2021 om 12:06:

Aan de radioreclame van Greetz oid. Zo'n oudere mevrouw die op het strand wil wandelen "en praten over alles wat ons verbindt?" De radio gaat dan echt uit. Wat een zeikstem en wat een zeiktekst.

Eens, maar ik vind vooral dat hartegroet stom. Niemand zegt dat!

noas_1993 schreef op 13-10-2021 om 16:36:

[..]

Eens, maar ik vind vooral dat hartegroet stom. Niemand zegt dat!

Ik kreeg vroeger wel eens een kaartje (kerst ofzo) van een dochter van iemand waar ik werkte. Die schreef altijd "hartegroet"en dan de naam. Vond ik ook altijd een beetje bijzonder.

Herfstappeltaart schreef op 14-10-2021 om 14:31:

[..]

Ik kreeg vroeger wel eens een kaartje (kerst ofzo) van een dochter van iemand waar ik werkte. Die schreef altijd "hartegroet"en dan de naam. Vond ik ook altijd een beetje bijzonder.

Ik vind het wel uniek en schattig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.