Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
rionyriony
08-10-2021 om 17:52
Tickel schreef op 08-10-2021 om 13:58:
[..]
Ik koop als bijna 10 jaar hetzelfde model muis. Ik hoop dat ze nog 20 jaar blijven leveren.
Als ze daadwerkelijk twintig jaar geleden zijn geproduceerd en er zit een soft grip laagje op de muis dan gebeurt het nogal eens dat de kunststofweekmakers naar de oppervlakte komen en dan krijg je een vies aanvoelende kleverige muis. En dan moet je aan de slag met talkpoeder of sodabadjes.
Verder nog andere kwalen zoals een wieltje wat heel zwaar draaide en het draadje van mijn bedrade muis dat geen contact maakte met de linker muisknop of juist teveel contact. In het eerst geval klikte hij soms niet en in het tweede geval dacht hij dat je voortdurend de linkerknop indrukte. Dan zat je rustig iets te lezen en dan selecteerde hij op zijn eentje hele velden en die gingen dan knipperen. 
Er kan een heleboel misgaan met zo'n oude muis. Maar ik ben verknocht aan het model.
rionyriony
08-10-2021 om 18:05
Ik heb onlangs een andere geprobeerd maar ik wende gewoon niet
BlueHeart schreef op 08-10-2021 om 18:00:
Aan mn schoonbroer die opschept over zn superzaad.
CompetentSparrow79
08-10-2021 om 18:14
rionyriony schreef op 08-10-2021 om 18:05:
Ik heb onlangs een andere geprobeerd maar ik wende gewoon niet
[..]
![]()
Ik kon er niet om lachen.
er.is.maar.1.Pino
08-10-2021 om 18:24
BlueHeart schreef op 08-10-2021 om 18:14:
[..]
Ik kon er niet om lachen.
Echt niet? Dat is toch een enorm sneue opmerking om over jezelf te maken?! “Ik heb superzaad” - ik zou ter plekke al in lachen zijn uitgebarsten
CompetentSparrow79
08-10-2021 om 18:30
er.is.maar.1.Pino schreef op 08-10-2021 om 18:24:
[..]
Echt niet? Dat is toch een enorm sneue opmerking om over jezelf te maken?! “Ik heb superzaad” - ik zou ter plekke al in lachen zijn uitgebarsten
![]()
Nope, ik erger me dood aan dit asociale stuk vreten, ja je hebt mn zusje voor de tweede keer zwanger gekregen, wil je nu een sticker? Echt ik begrijp gewoon niet wat ze ziet in dit hersenloze zwijn.
Lollypopje
08-10-2021 om 18:33
BlueHeart schreef op 08-10-2021 om 18:30:
[..]
Nope, ik erger me dood aan dit asociale stuk vreten, ja je hebt mn zusje voor de tweede keer zwanger gekregen, wil je nu een sticker? Echt ik begrijp gewoon niet wat ze ziet in dit hersenloze zwijn.
Is dit niet ook een stuk frustratie over het feit dat jij problemen hebt op dat gebied?
redbulletje
08-10-2021 om 18:35
Aan de Boerenbond die zomaar onaangekondigd vandaag gesloten was en ik dus voor niks gereden ben. Aan een restaurant wat de telefoon niet op nam en ook geen bandje had dat ze op vakantie zijn. Aan een ander restaurant wat ook de telefoon niet op nam, maar uiteindelijk heb ik via 't contactformulier een reservatie voor zondag weten te bemachtigen.
AggressiveReindeer87
09-10-2021 om 09:45
Ik begin mij te ergeren aan sommige mensen die de afgelopen paar maanden om de beurt om logische redenen een humeur hadden om door de plee te trekken en dat op iedereen inclusief mij afreageren. Gister nummer vier, nogmaals om logische redenen (eerst zus, toen kat na een operatie en een van mijn beste vrienden en gister ook nog mn broer)
Echt ik heb begrip voor de situaties en het is puur menselijk dat je daar stress van krijgt maar ik begin een beetje genoeg te krijgen van mensen die dat op mij botvieren. Opz**ten met je gr*ft*kkenhumeur... 
Tuinfluiter
09-10-2021 om 09:50
Aan de helikopter die om 4 uur vannacht boven mijn woonplaats cirkelde. Geen oog meer dicht gedaan.
Auwereel
09-10-2021 om 12:16
Aan jeuk op mijn hoofd en elders op mijn lijf. Kennelijk ben ik opeens allergisch voor de haarversteviging die ik al jaren gebruik, want als ik weer wat netter moet zijn omdat ik naar mijn werk ga en dat spul in mijn haar smeer, verga ik later op de dag van de jeuk. Nu dat spul eruit gewassen en het gaat wel weer.
En dat ene plekje op mijn scheenbeen. Ik heb al eens een broek op die plek vaal gekrabd omdat het daar jeukte. Die moet ik 's ochtends insmeren met wat vette crème, anders moet ik me de hele dag inhouden om daar niet te krabben.
Herfstappeltaart
09-10-2021 om 12:56
Aan het bericht dat uitgevers van schoolboeken zich laten intimideren tot het weglaten van dingen als bikini's, sprookjesfiguren als heksen e.d., en de evolutietheorie (reformatorische scholen) en spaarvarkens (want onrein) door Islamitische scholen.
Tijd om alle kinderen naar openbare scholen te laten gaan. Afschaffen dat onderwijs op basis van geloof wat mij betreft.
WickedCurlew89
09-10-2021 om 13:05
Herfstappeltaart schreef op 09-10-2021 om 12:56:
Aan het bericht dat uitgevers van schoolboeken zich laten intimideren tot het weglaten van dingen als bikini's, sprookjesfiguren als heksen e.d., en de evolutietheorie (reformatorische scholen) en spaarvarkens (want onrein) door Islamitische scholen.
![]()
Tijd om alle kinderen naar openbare scholen te laten gaan. Afschaffen dat onderwijs op basis van geloof wat mij betreft.
Yup, roep ik al jaren. Maar de vrijheid om kinderen gesubsidieerd te indoctrineren met kennis uit het jaar kruik weegt zwaarder.
Lollypopje
09-10-2021 om 13:11
de buurman met zijn bladblazer 🤬
Nutteloos herriespeelgoed. Gebruik gewoon een hark of bezem of van mijn part een stofzuiger.