Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
WickedCurlew89
02-10-2021 om 23:44
Aan een nieuwe kut printer die vreselijk lelijke prints produceert.
Aan mijn eigen cake-bak vaardigheden waardoor de cake half uit de bakvorm kwam. Twee keer.
AggressiveReindeer87
03-10-2021 om 07:19
Rogue schreef op 02-10-2021 om 22:54:
aan al die zeikerds die op FB onder filmtrailers gaan janken dat ze bij de pathe NSB'ers zijn omdat je zonder QR-code niet naar binnen mag
Ik vind sowieso het gezeik daar over irritant.. echt over alles lopen mensen te zieken zeuren en zeveren en ik word daar zo moe van...
Suzy er zijn ergere dingen maar het is idd wel vrij vervelend. Mijn spullen zijn niet erg nat, zat ook niet veel in maar die tas is echt zeiknat en dat is toch wel balen... (en ook dat ik vandaag een nieuwe betere fles moet/wil halen ipv pyamadag kan houden
)
SuzyQFive
03-10-2021 om 08:06
Hetvrijewoord schreef op 02-10-2021 om 23:44:
Aan een nieuwe kut printer die vreselijk lelijke prints produceert.
Aan mijn eigen cake-bak vaardigheden waardoor de cake half uit de bakvorm kwam. Twee keer.
Printers doen nooit wat je wil… Die van mij print ineens superlangzaam 🤷🏼♀️. Soms doen printers dat bij PDF bestanden maar deze doet het nu ook bij een simpel wordbestand. In het begin was ie supersnel. Software ge-update. Gekeken of er misschien een probleem is met een vol geheugen maar nee…
SuzyQFive
03-10-2021 om 08:10
Rogue schreef op 02-10-2021 om 22:54:
aan al die zeikerds die op FB onder filmtrailers gaan janken dat ze bij de pathe NSB'ers zijn omdat je zonder QR-code niet naar binnen mag
Sowieso gaat het maar om een klein deel van de bevolking die maar loopt te krijsen en alle aandacht krijgt.
Ik zit in een aantal fb groepen en er zitten in sommige groepen mensen die elk topic wel zo weten te draaien dat ze hun pineutgevoel alle aandacht weten te geven…
JtM
03-10-2021 om 09:28
Nou, ik ben gevaccineerd en ik vind die QR code toegang ook de grootste onzin ooit bedacht. Maar goed, we doen het er maar mee, veel keus heb je niet.
OT: het weer. BAH, heel de dag regen 
Vera8
03-10-2021 om 09:43
het weer slaat om dus naar de Hema voor een nieuwe warme pyjama. Lekker fluffy stofje, prima!
Vaak zijn bij mij de broeken te kort dus daar had ik even extra op gelet. Maar L was lang genoeg.
Bij thuiskomst gelijk in de wasmachine gegooid. Dan kin hij diezelfde avond nog aan.
En wat blijkt nu? Driekwart mouwen! Voor een winterpyjama…
En terugbrengen kan dus ook niet meer.
rionyriony
03-10-2021 om 13:52
Netherfield schreef op 02-10-2021 om 18:48:
[..]
Ben ik toch benieuwd wat je zocht.
Dat was een decoratieding voor kerst. Ik heb er inmiddels toch één gevonden na het toevoegen van nog een zoekterm, maar nog niet besteld omdat ik het de eerste dagen nog niet in ontvangst kan nemen.
HAHA!wait..what
03-10-2021 om 14:24
Vera8 schreef op 03-10-2021 om 09:43:
het weer slaat om dus naar de Hema voor een nieuwe warme pyjama. Lekker fluffy stofje, prima!
Vaak zijn bij mij de broeken te kort dus daar had ik even extra op gelet. Maar L was lang genoeg.
Bij thuiskomst gelijk in de wasmachine gegooid. Dan kin hij diezelfde avond nog aan.
Oh dit is zo jammer ja
redbulletje
03-10-2021 om 14:49
Aan pattex lijm die op m'n handen zit en er niet af gaat terwijl het dingetje wat ik wilde plakken niet houdt.
EnchantedDragonfly18
03-10-2021 om 16:19
redbulletje schreef op 03-10-2021 om 14:49:
Aan pattex lijm die op m'n handen zit en er niet af gaat terwijl het dingetje wat ik wilde plakken niet houdt.
Beetje bak/olijfolie op je handen doen en voorzichtig wrijven.
AggressiveReindeer87
03-10-2021 om 16:54
JtM schreef op 03-10-2021 om 09:28:
Nou, ik ben gevaccineerd en ik vind die QR code toegang ook de grootste onzin ooit bedacht. Maar goed, we doen het er maar mee, veel keus heb je niet.
OT: het weer. BAH, heel de dag regen
Idd we doen het er maar mee, mauwen erover heet weinig zin. (Die hele Corona had niet hoeven komen wat mij betreft maar ja het is hoe het is...)
rionyriony
03-10-2021 om 17:10
Vera8 schreef op 03-10-2021 om 09:43:
Kan je er niet een randje stof aan vastmaken?
Rogue
03-10-2021 om 21:34
SuzyQFive schreef op 03-10-2021 om 08:10:
[..]
Sowieso gaat het maar om een klein deel van de bevolking die maar loopt te krijsen en alle aandacht krijgt.
Ik zit in een aantal fb groepen en er zitten in sommige groepen mensen die elk topic wel zo weten te draaien dat ze hun pineutgevoel alle aandacht weten te geven…
dat zei vriend ook, maar zo lijkt het niet. het zijn voornamelijk alleen op openbare post, de groepen waar ik zit zijn goddank corona vrij
Wilgenkatje-
03-10-2021 om 22:15
...dat de buurvrouw appt (!) dat ze toch echt de erfafscheiding met klimop gaan verwijderen en een aanbouw gaan plaatsen, en dat ze hoopt dat wij daar gauw aan zullen wennen als deze er eenmaal staat. Want zij waren zelf snel gewend aan de aanbouw van hun andere buren en er is rond onze tuin en in ons huis toch genoeg groen over als de klimop weg is.
Fijn dat ze zo empathisch meedenkt.