Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
JtM
02-10-2021 om 17:38
Mama-Inge schreef op 02-10-2021 om 16:54:
De vader van onze overbuurvrouw
Die vertelde mijn man dat wij onze auto niet bij ons voor huis mogen parkeren omdat hij anders niet weg kan komen met zijn camper
(En ja dat kan hij wel, want even de andere kant op rijden en dan nog geen meter verderop de camper even draaien in het zijstraatje).
Haha, die is gek 
Ergenis: ik ga om 19u uiteten met vriendinnen. Vriend en zoon zitten lekker frietjes te eten en ik heb hoooongeeeeer!
Liara
02-10-2021 om 18:06
Aan het verkeer vandaag. Je mag echt wel harder rijden dan 90 km/u op de linkerbaan op de snelweg 🤬
rionyriony
02-10-2021 om 18:36
Aan Google. Google is Top 1 ergernissen want dan zoek ik iets wat ik heel redelijk omschrijf en dan krijg ik toch resultaten die nergens op slaan maar die hij aan me kwijt wil ofzo. Grrr.
Netherfield
02-10-2021 om 18:48
rionyriony schreef op 02-10-2021 om 18:36:
Aan Google. Google is Top 1 ergernissen want dan zoek ik iets wat ik heel redelijk omschrijf en dan krijg ik toch resultaten die nergens op slaan maar die hij aan me kwijt wil ofzo. Grrr.
Ben ik toch benieuwd wat je zocht.
Smyle60
02-10-2021 om 19:38
Aan manlief, en zijn nergens op slaande woedeaanvallen out of the blue. Om iets onbenulligs is hij met gierende banden weg gereden want nietsiszijnschuld en zo. Love him to death maar dit is wel een grens...
Liara
02-10-2021 om 19:46
Herfstappeltaart schreef op 02-10-2021 om 19:44:
Aan al die kledingwinkels die géén jas voor me hadden.
Wat is dat toch telkens! Ik heb me voor de zomer rot gezocht naar een leuke jas (en niet gevonden) en nu zijn ze weer nergens voor de winter... gekmakend is het 😠
WarpedTrout14
02-10-2021 om 20:51
aan mensen die hun diensten aanbieden en tegen wie je herhaaldelijk en heel duidelijk zegt dat het echt heel goed moet zijn en die beloven om aan te geven als het te lastig is. Die dan niet zoiets aangeven en vervolgens prutswerk leveren.
Regendrup.
02-10-2021 om 20:52
Smyle60 schreef op 02-10-2021 om 19:38:
Aan manlief, en zijn nergens op slaande woedeaanvallen out of the blue. Om iets onbenulligs is hij met gierende banden weg gereden want nietsiszijnschuld en zo. Love him to death maar dit is wel een grens...
Oei ja herkenbaar hier hoor. Zucht.
AggressiveReindeer87
02-10-2021 om 22:35
Aan mijn waterfles die in mn tas open gegaan is terwijl ik de dop gewoon dicht had waardoor mijn tas nu zeiknat is... Stom ding...
Ik ga weer een dopper halen. Kost wel wat maar die lekt tenminste niet..
SuzyQFive
02-10-2021 om 22:39
Aan die Vindicaters die het nodig vonden om gisteravond de boel op stelten te zetten. Beetje bussen in elkaar slaan 😡. Kom op, dat je vader en moeder alles wel voor je afkopen betekent niet dat je dan maar als een hooligan tekeer moet gaan…
En dat ik dus al gewoon mijn hele leven endometriose blijk te hebben maar ze dat nu ik veertig ben en mijn eierstokken heb laten weghalen er pas achterkomen. Incl chocoladecystes enz. 28 jaar buikpijn en van alles laten doen incl ablatie. Voel me er gewoon een beetje verdrietig om. Nou ja, 1 voordeel… ik zal er nu vast geen last meer van hebben 😬
AggressiveReindeer87
02-10-2021 om 22:41
SuzyQFive schreef op 02-10-2021 om 22:39:
Aan die Vindicaters die het nodig vonden om gisteravond de boel op stelten te zetten. Beetje bussen in elkaar slaan 😡. Kom op, dat je vader en moeder alles wel voor je afkopen betekent niet dat je dan maar als een hooligan tekeer moet gaan…
En dat ik dus al gewoon mijn hele leven endometriose blijk te hebben maar ze dat nu ik veertig ben en mijn eierstokken heb laten weghalen er pas achterkomen. Incl chocoladecystes enz. 28 jaar buikpijn en van alles laten doen incl ablatie. Voel me er gewoon een beetje verdrietig om. Nou ja, 1 voordeel… ik zal er nu vast geen last meer van hebben 😬
Rogue
02-10-2021 om 22:54
aan al die zeikerds die op FB onder filmtrailers gaan janken dat ze bij de pathe NSB'ers zijn omdat je zonder QR-code niet naar binnen mag

SuzyQFive
02-10-2021 om 23:09
AliceM1982 schreef op 02-10-2021 om 22:35:
Aan mijn waterfles die in mn tas open gegaan is terwijl ik de dop gewoon dicht had waardoor mijn tas nu zeiknat is... Stom ding...
![]()
Ik ga weer een dopper halen. Kost wel wat maar die lekt tenminste niet..
Oh nee… Zo rot.
Had vorig jaar zo’n waterfles van Etos. De tas hing tien cm boven de grond en gleed uit mijn hand. Hele bodem stuk en in mijn hele tas dreef een laag van 5cm water 🤦🏼♀️