Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
majorette2005 schreef op 30-09-2021 om 23:12:

[..]

Ik zou afzeggen, je hoeft niet als het niet lukt.

Afzeggen kan helaas niet. Maar ik heb wel gestuurd dat ik die dingen niet kan regelen omdat dat teveel gaat worden. Nu moet ik wel zeggen dat het om iets kleins ging maar ik kan het er even niet bij hebben en ik was het er ook niet mee eens   Heel moeilijk wel, normaal zeg ik zulke dingen nooit en doe ik het toch maar om niet lastig te zijn of gevonden te worden.. 

HAHA!wait..what schreef op 01-10-2021 om 00:02:

[..]

Afzeggen kan helaas niet. Maar ik heb wel gestuurd dat ik die dingen niet kan regelen omdat dat teveel gaat worden. Nu moet ik wel zeggen dat het om iets kleins ging maar ik kan het er even niet bij hebben en ik was het er ook niet mee eens Heel moeilijk wel, normaal zeg ik zulke dingen nooit en doe ik het toch maar om niet lastig te zijn of gevonden te worden..

Goed dat je dat gedaan hebt!

aan mezelf, dat ik weer iets heb gekocht/gewonnen bij vakantie veilingen. Ja eerst gecheckt op internet en ja t scheelt een paar euro, maar toch, nodig nee...ach misschien is mijn badkamer wat betreft de vuile was iets meer georganiseerd straks.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-10-2021 om 07:07

Rogue schreef op 30-09-2021 om 20:57:

ik heb al 5 jaar geen verkoudheid gehad en gisteren opeens niesaanvallen loopneus en vannacht een kortdroge keel, amper geslapen ook nog is ongesteld en mijn kat die mieren in zijn reet heeft en het bureau als een parcours gebruikt :@ ik ga maar naar bed voor ik straks een woedeaanval krijg & met servies ga smijten

Sorry maar 

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

01-10-2021 om 07:17

Aan een reclame voor vinted waarbij een kind van zeker een jaar of 5 door moet gaan voor een twee jarige die nog in de imitatiefase zit.

Dat de bbq gister zo slecht geregeld was.
Veel te weinig vlees voor 40 man, zelf moeten bbq'en, en na afloop mensen nodig hebben voor de afwas.

En dan ben je uitgenodigd vanuit een organisatie, dus geen vrienden

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-10-2021 om 08:03

BlueHeart schreef op 01-10-2021 om 07:17:

Aan een reclame voor vinted waarbij een kind van zeker een jaar of 5 door moet gaan voor een twee jarige die nog in de imitatiefase zit.

Ik vind alle Vintedreclames irritant, net als de Haribo-reclame. De vorige vond ik in het begin nog wel grappig  maar nu vind ik het alleen maar bloedirritant.

Heb me gister bij Dit was het nieuws ook gruwelijk aan die arrogante Klaas Dijkhoff zitten ergeren... vervelende man...

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

01-10-2021 om 08:09

HAHA!wait..what schreef op 01-10-2021 om 00:02:

[..]

Afzeggen kan helaas niet. Maar ik heb wel gestuurd dat ik die dingen niet kan regelen omdat dat teveel gaat worden. Nu moet ik wel zeggen dat het om iets kleins ging maar ik kan het er even niet bij hebben en ik was het er ook niet mee eens Heel moeilijk wel, normaal zeg ik zulke dingen nooit en doe ik het toch maar om niet lastig te zijn of gevonden te worden..

Voor een volgende keer; je hoeft geen verantwoording af te leggen. Zeggen dat het je helaas niet gaat lukken is voldoende. Toen ik mijn man leerde kennen kreeg ook iedereen, zelfs de enquêteur, uitleg waarom het niet gelegen kwam. Gelukkig heeft hij veel vooruitgang geboekt 😄

SuzyQFive schreef op 30-09-2021 om 19:54:

Ik was gewoon aan het eten en ineens moest ik binnen drie seconden op de wc zitten… Om na alle krampen en lege darmen erachter te komen dat de kids de badkamer incl rollen wc papier omgetoverd hadden tot zwembad 🤨. Nat wc-papier veegt toch wat minder lekker.

Oh wat naar! Ik herken dit zo he! Soms zit ik met buikpijn op de wc, khou de deur dan wel open want kheb een boefje van bijna 2. Jeejtje en dan heb ik zo'n buikpijn en dan gaat hij van alles uitvreten in de tussentijd waardoor ik het wel moet onderbreken.😫

Je weet toch die soort buikpijn waarbij je bijna k.o. van de wc afrolt...

Ik erger mij aan het promotiefilmpje op tv voor de dansmarathon, en dan voornamelijk aan het rare,  zo niet ritmisch gewiebel van die gast. Lijkt meer op iemand die heel nodig plassen moet

Heb me nog niet geërgerd vandaag.

Tickel schreef op 01-10-2021 om 08:09:

[..]

Voor een volgende keer; je hoeft geen verantwoording af te leggen. Zeggen dat het je helaas niet gaat lukken is voldoende. Toen ik mijn man leerde kennen kreeg ook iedereen, zelfs de enquêteur, uitleg waarom het niet gelegen kwam. Gelukkig heeft hij veel vooruitgang geboekt 😄

Oh best een goede tip wel  Is inderdaad ook helemaal niet nodig!

De klantenservice van een grote mode keten. Wacht al 1 week op mijn bestelling. Kan van de excusesen inmiddels mijn muur behangen. Maar lang verhaal kort ze weten niet wanneer het word verzonden.
Kan ik morgen weer de stad in in de hoop daar iets te vinden  heb de kleding maandag nodig. 

De vader van onze overbuurvrouw 
Die vertelde mijn man dat wij onze auto niet bij ons voor huis mogen parkeren omdat hij anders niet weg kan komen met zijn camper
(En ja dat kan hij wel, want even de andere kant op rijden en dan nog geen meter verderop de camper even draaien in het zijstraatje).

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

02-10-2021 om 17:30

Aan het gekat op een forummer die niet populair is. Blokkeer of negeer diegene gewoon. Al dat gezanik en negatieve gedoe 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.