Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Aan mezelf. Ik voel me al een paar dagen depri en down. Kan elk moment in huilen uitbarsten. Niet echt een duidelijke aanwijsbare oorzaak voor. Het is nu ook niet zo dat alles lekker loopt in mijn leven maar er zijn slechtere tijden geweest. Dus ik baal van mezelf. Heb ook nergens puf voor en zin in.

lientje69 schreef op 30-09-2021 om 14:33:

Aan mezelf. Ik voel me al een paar dagen depri en down. Kan elk moment in huilen uitbarsten. Niet echt een duidelijke aanwijsbare oorzaak voor. Het is nu ook niet zo dat alles lekker loopt in mijn leven maar er zijn slechtere tijden geweest. Dus ik baal van mezelf. Heb ook nergens puf voor en zin in.

Heel herkenbaar dit. Knuffel voor jou. 

Tuinfluiter schreef op 30-09-2021 om 14:00:

[..]

Wat naar voor je heb je je hb gehalte al laten controleren. Sterkte

Nee, nog niet. In het verleden wel eens gedaan. Misschien nu ook wel weer een goed idee, had ik nog niet aan gedacht. Dankjewel. 

Niet boos zijn op jezelf, je hoeft niet persee op dat moment een reden te hebben om te huilen, als je zomaar wil huilen, huil dan, je lichaam en je geest geeft aan even te moeten ontladen. Een kleine druppel kan toch en emmer laten overstromen ongeacht of daar al eerder dikke druppels in zijn gevallen. Vol is vol, dus ieder klein stom dingetje kan die hele emmer laten overlopen.

Gooi het eruit en niet boos zijn op jezelf, je hebt dit even nodig, en neem je rust je hoeft ook niks te doen, je geest en ziel is nu gewoon moe, luister na je emoties pas dan kun je dingen los laten, maar eerst maar eens even de emmer laten leeglopen. 

Het is oke lientje🧡

misschien lucht het huilen op. 

Slaan misschien de herfstdepressies toe?

Auwereel schreef op 30-09-2021 om 18:12:

Slaan misschien de herfstdepressies toe?

Ik hou persoonlijk juist van de herfst. Daar link ik het zelf dus niet direct aan. 

Nou je het zegt, Regendrup, je hebt een toepasselijke herfst-nick.

Iets anders onder de leden?

Aan mezelf… 
Ik heb een baby die elke nacht doorslaapt, maar moeke ligt zelf elke nacht naar t plafond te staren 🙈
En overdag geen kwartje waard natuurlijk 😴

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

30-09-2021 om 19:22

Netherfield schreef op 29-09-2021 om 23:30:

Pil voor kat is me gelukt! Ik heb hem in tweeën gebroken en op een theelepeltje gelegd. Spuitje waarmee ik de vloeibare pijnstiller in zijn bekje spuit gevuld met water. Kat in nekvel gepakt, lepeltje in zijn mond geduwd zodat die pil achterin zijn mond terechtkwam zonder dat ik mijn vinger in zijn mond hoefde te stoppen. Toen spuitje met water er voorzichtig achteraan en pil was opgegeten! Vandaag twee keer gelukt. Vond het stoer van mezelf.

yeah, fijn! Een van mijn poezels is vandaag geopereerd, allemaal goed gegaan. De komende dagen moet ze pijnstilling maar das makkelijk, met een spuitje en bovendien is zij erg makkelijk dus das een makkie..

Ik was gewoon aan het eten en ineens moest ik binnen drie seconden op de wc zitten… Om na alle krampen en lege darmen erachter te komen dat de kids de badkamer incl rollen wc papier omgetoverd hadden tot zwembad 🤨. Nat wc-papier veegt toch wat minder lekker. 

Auwereel schreef op 30-09-2021 om 18:17:

Nou je het zegt, Regendrup, je hebt een toepasselijke herfst-nick.

Iets anders onder de leden?

🤣 Mijn nick blijkt in heel veel gevallen toepasselijk. 

Aan iemand die me net appt of ik nog wat dingen wil regelen voor zaterdag. Ik zie al op tegen die dag en moet dingen regelen voor een persoon die ik niet mag.. Ik heb echt geen energie er voor en het liefst stuur ik nu een appje terug dat ze het maar bekijken die dag en ik niet kan 

ik heb al 5 jaar geen verkoudheid gehad en gisteren opeens niesaanvallen loopneus en vannacht een kortdroge keel, amper geslapen ook nog is ongesteld en mijn kat die mieren in zijn reet heeft en het bureau als een parcours gebruikt  ik ga maar naar bed voor ik straks een woedeaanval krijg  & met servies ga smijten

a444f336714977.573119858ca7f.gif

HAHA!wait..what schreef op 30-09-2021 om 20:20:

Aan iemand die me net appt of ik nog wat dingen wil regelen voor zaterdag. Ik zie al op tegen die dag en moet dingen regelen voor een persoon die ik niet mag.. Ik heb echt geen energie er voor en het liefst stuur ik nu een appje terug dat ze het maar bekijken die dag en ik niet kan

Ik zou afzeggen, je hoeft niet als het niet lukt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.