Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
AggressiveReindeer87
29-09-2021 om 09:51
Netherfield schreef op 29-09-2021 om 09:48:
Dat mijn kat vanmorgen om zijn antibioticapil heen at.
Ik ken het probleem, stomme beesten ook.. (Hier moet er morgen 1 naar de DA voor een kleine operatie. En maandag, op dierendag moet ik ook terug met de andere. Het zijn oudere katten...)
Poezie
29-09-2021 om 11:00
redbulletje schreef op 29-09-2021 om 09:50:
[..]
Maar als ze je in je vrije tijd oproepen kun je wel gewoon nee zeggen lijkt me (of uberhaupt niet opnemen als je vrij bent)
Het was niet in mijn vrije tijd. Er kwamen spoedklussen naar voren die eigenlijk bij mijn collega's thuis horen. (Maar die waren vrij omdat ze parttime werken). Mijn ergernis ligt hem erin dat ik vaker dit soort spoedklussen heb opgepakt en nu steeds meer mijn kant uitkomt.
Er gaan dus twee dingen mis: die spoedklussen horen geen spoedklussen te zijn en de bezetting van ons team klopt niet als ik de enige ben die beschikbaar is.
Poezie
29-09-2021 om 11:01
Netherfield schreef op 29-09-2021 om 09:48:
Dat mijn kat vanmorgen om zijn antibioticapil heen at.
O jee, herkenbaar. Als je mazzel hebt blijft het pilletje aan dat ruwe tongetje kleven en eten ze het alsnog op...
PriceyRook54
29-09-2021 om 11:54
Onze HR. Tegenwoordig valt dat onder "shared services" en wordt dat vanuit een ander land bestierd. En ineens wordt ik constant gemaild, of ik "even" een file kan zoeken van een ex-medewerker. Vanmorgen bijna twee uur in het archief gezeten tussen het stof. Zonder resultaat.
Gelukkig zijn de travel restrictions nu een stuk losser, dus binnenkort komen ze langs om zelf even huis te houden en de files of laten shredden of naar hun toe te laten sturen.
Regendrup.
29-09-2021 om 12:00
Lollypopje schreef op 29-09-2021 om 08:30:
[..]
Nou vandaag wordt het opnieuw bezorgd. Blijft bijzonder dat er gisteren in de track&trace stond dat ik er voor heb getekend.
Ja ook al meegemaakt. Zo maf! En niemand die het je uit kan leggen he.
AggressiveReindeer87
29-09-2021 om 12:12
Poezie schreef op 29-09-2021 om 11:01:
[..]
O jee, herkenbaar. Als je mazzel hebt blijft het pilletje aan dat ruwe tongetje kleven en eten ze het alsnog op...
Zeker... al heb ik 1 makkelijke, ik kan alles doen bij die kat. En dat heeft nadelen want zo vergeet je soms dat dat bij andere katten zo niet werkt, waaronder mijn nmr 2. (Bij haar krijg je een pil met een heel leger nog niet in haar mik.. gelukkig trapte ze de laatste x er wel in door haar voer)
Lollypopje
29-09-2021 om 12:13
Regendrup. schreef op 29-09-2021 om 12:00:
[..]
Ja ook al meegemaakt. Zo maf! En niemand die het je uit kan leggen he.
Ja en ik word er ook super gestresst van, als ze beweren dat het bezorgd is.
Ben ook benieuwd of het vsndaag wel komt
Regendrup.
29-09-2021 om 12:14
Lollypopje schreef op 29-09-2021 om 12:13:
[..]
Ja en ik word er ook super gestresst van, als ze beweren dat het bezorgd is.
Ben ook benieuwd of het vsndaag wel komt
Ik hoop met je mee!
Poezie
29-09-2021 om 12:19
AliceM1982 schreef op 29-09-2021 om 12:12:
[..]
Zeker... al heb ik 1 makkelijke, ik kan alles doen bij die kat. En dat heeft nadelen want zo vergeet je soms dat dat bij andere katten zo niet werkt, waaronder mijn nmr 2. (Bij haar krijg je een pil met een heel leger nog niet in haar mik.. gelukkig trapte ze de laatste x er wel in door haar voer)
Wat ik bij mijn katten ben gaan doen is het pilletje vermalen en door het bakje vlees roeren.
Netherfield
29-09-2021 om 23:30
Pil voor kat is me gelukt! Ik heb hem in tweeën gebroken en op een theelepeltje gelegd. Spuitje waarmee ik de vloeibare pijnstiller in zijn bekje spuit gevuld met water. Kat in nekvel gepakt, lepeltje in zijn mond geduwd zodat die pil achterin zijn mond terechtkwam zonder dat ik mijn vinger in zijn mond hoefde te stoppen. Toen spuitje met water er voorzichtig achteraan en pil was opgegeten! Vandaag twee keer gelukt. Vond het stoer van mezelf.
Regendrup.
30-09-2021 om 13:39
Ik ben moe. Zo moe. Ontzettend moe.
En ik heb geen idee waardoor het komt. Een onrustig gevoel vanbinnen wat er voor zorgt dat ik me nergens op kan concentreren, maar ook nergens van tot rust kom.
En ik erger me daar verschrikkelijk aan. Stamp onder mijn kont en door. Maar het lukt even niet. Het liefst kruip ik in bed en blijf ik daar liggen. Maar dat gaat niet.
Tuinfluiter
30-09-2021 om 14:00
Regendrup. schreef op 30-09-2021 om 13:39:
Ik ben moe. Zo moe. Ontzettend moe.
En ik heb geen idee waardoor het komt. Een onrustig gevoel vanbinnen wat er voor zorgt dat ik me nergens op kan concentreren, maar ook nergens van tot rust kom.
En ik erger me daar verschrikkelijk aan. Stamp onder mijn kont en door. Maar het lukt even niet. Het liefst kruip ik in bed en blijf ik daar liggen. Maar dat gaat niet.
Wat naar voor je heb je je hb gehalte al laten controleren. Sterkte
Salomewinterqueen
30-09-2021 om 14:04
_Anoniem_ schreef op 28-09-2021 om 17:58:
mensen met zo'n ring door hun neus, niet door één gaatje, maar zo door de onderkant, net al een stier (die associaties krijg ik dus ook) snap niet dat mensen dat mooi vinden staan
Ik vind dat prachtig. Twee van mijn kinderen (een zoon en een dochter) hebben dit. Ikzelf heb ook het een en ander ![]()
majorette2005
30-09-2021 om 14:19
Ik erger mij aan de achterlijke berichten van Bryan Roy, compleet doorgeslagen in zijn complottheorieën. Jamner dat de eis alleen taakstrad en voorwaardelijk is, hadden hem best een tijd op mogen bossen.