Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dat mensen zo blij zijn nu de 1,5 meter voorbij is
Ik heb er geen woorden voor.

noas_1993 schreef op 25-09-2021 om 19:15:

Dat mensen zo blij zijn nu de 1,5 meter voorbij is
Ik heb er geen woorden voor.

Mij maakt het niet uit, ik hou op sommige plaatsen nog steeds afstand, ik snap wel dat er mensen blij zijn dat het niet meer hoeft.

Sweet-Magnolia schreef op 25-09-2021 om 17:52:

Aan een beeld dat ik de hele tijd opnieuw voor me zie. Gisteren van de trap gevallen en flinke kneuzingen. Vanmorgen ging het nog wel maar vanmiddag is het echt drama.

Ik leef met je mee, nog steeds schedelpijn na val vól op achterhoofd hoofd 5 weken geleden en daarna nog eens 3 weken later enorm dikke knie (die al dik was met vocht want versleten)  en extra dik en blauw been vanaf kuit tot aan achterwerk, beide keren resultaat van dom onoplettend gedrag van mezelf want met slippers aan in verhogingen in de tuin bezig zijn.  En 10 jaar geleden gigantische smak van de trap, paars vanaf nek tot enkel, no joke en met een blijvende forse deuk in de bil die altijd zeer doet als resultaat.
Ik hoop dat je je weer beter voelt en voorzichtiger bent op de trap (wij hebben de open houten trap meteen laten bekleden)
Beterschap!

BrightEchidna89

BrightEchidna89

25-09-2021 om 19:32

Aan jullie lompheid. Hoe krijg ik die blauwe kont nu nog uit mijn hoofd? 

Sweet-Magnolia schreef op 25-09-2021 om 17:52:

Aan een beeld dat ik de hele tijd opnieuw voor me zie. Gisteren van de trap gevallen en flinke kneuzingen. Vanmorgen ging het nog wel maar vanmiddag is het echt drama.

Oh dat is zo rot! 

Dat ik vannacht tien minuten op de koude grond in het ziekenhuis heb gezeten voordat iemand het überhaupt doorhad.
Ik moest nog even plassen en ivm duizeligheid mocht ik niet zelf. Dus op de bel gedrukt en in de verte hoorde ik ze lachen en giebelen. Ondertussen vast de benen uit bed om zo wat te stabiliseren. Na een kwartier waren ze er nog niet maar kon niet meer terug liggen (buikoperatie) dus proberen te staan maar dat wilde ook niet dus me maar langzaam op de grond laten zakken. Ik heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld, zo in het donker, midden in de nacht, terwijl ze verderop maar zaten te lachen. 27m duurde het voor er iemand was… Zegt ze ook nog: ja zag je bel wel maar was in een overdracht. Nou, toen ik de opleiding deed was het een no-go. Eerst de bel. Je weet immers niet wat er aan de hand is… 

Valdemar schreef op 25-09-2021 om 19:32:

Aan jullie lompheid. Hoe krijg ik die blauwe kont nu nog uit mijn hoofd?

Ik zal het je niet aandoen foto's te plaatsen, netvliesplakspul

SuzyQFive schreef op 25-09-2021 om 19:57:

Dat ik vannacht tien minuten op de koude grond in het ziekenhuis heb gezeten voordat iemand het überhaupt doorhad.
Ik moest nog even plassen en ivm duizeligheid mocht ik niet zelf. Dus op de bel gedrukt en in de verte hoorde ik ze lachen en giebelen. Ondertussen vast de benen uit bed om zo wat te stabiliseren. Na een kwartier waren ze er nog niet maar kon niet meer terug liggen (buikoperatie) dus proberen te staan maar dat wilde ook niet dus me maar langzaam op de grond laten zakken. Ik heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld, zo in het donker, midden in de nacht, terwijl ze verderop maar zaten te lachen. 27m duurde het voor er iemand was… Zegt ze ook nog: ja zag je bel wel maar was in een overdracht. Nou, toen ik de opleiding deed was het een no-go. Eerst de bel. Je weet immers niet wat er aan de hand is…

Och....  

dat er hier 1 of andere gek verderop in de straat (of in de volgende straat) vuurwerk aan het afsteken is.

Neeee.. schandalig! Echt te erg voor woorden.

Ahh.. dit klinkt echt heel ellendig     succes met je herstel ook verder!

Mama-Inge schreef op 25-09-2021 om 20:30:

dat er hier 1 of andere gek verderop in de straat (of in de volgende straat) vuurwerk aan het afsteken is.

Hier ook..

Ik wil zo slapen, dus heb mijn raam maar dichtgedaan en oordoppen in.

Stelletje debielen. Zeker aan het vieren dat de 1,5 meter weg is..

dat mijn bestelling op dinsdag wordt bezorgd en dan ben ik juist niet thuis en kan het niet laten bezorgen bij een afhaalpunt

Smyle60 schreef op 25-09-2021 om 19:24:

[..]

Ik leef met je mee, nog steeds schedelpijn na val vól op achterhoofd hoofd 5 weken geleden en daarna nog eens 3 weken later enorm dikke knie (die al dik was met vocht want versleten) en extra dik en blauw been vanaf kuit tot aan achterwerk, beide keren resultaat van dom onoplettend gedrag van mezelf want met slippers aan in verhogingen in de tuin bezig zijn. En 10 jaar geleden gigantische smak van de trap, paars vanaf nek tot enkel, no joke en met een blijvende forse deuk in de bil die altijd zeer doet als resultaat.
Ik hoop dat je je weer beter voelt en voorzichtiger bent op de trap (wij hebben de open houten trap meteen laten bekleden)
Beterschap!

Ik bracht de kattenbak naar beneden en op de een of andere manier verloor ik m’n evenwicht. M’n vriend was thuis en zag het gebeuren. Schijn een hele koprol te hebben gemaakt en was ook ff ‘weg’. Dus naar de HA en die stuurde ons naar de SEH omdat ik het benauwd had en pijn in mijn wervels. Mag gek genoeg niks meer naar beneden tillen de eerstkomende 1000 jaar 

dat hier verder op een feestje word gehouden oke maar het woord kanker gebruiken ze voor alles  waarom? 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.