Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

25-09-2021 om 08:46

Smyle60 schreef op 24-09-2021 om 17:51:

[..]

Ze moeten al dat domme nutteloze gevlieg retepeperduur maken. Ik ken een aantal gezinnen die heilig doen "voor de toekomst van mijn kids (Yuk ook dat woord kids) want we willen een betere wereld voor onze 3 etters" maar wel 4 keer per jaar vliegen naar weet ik veel waarheen "we willen onze kids " de wereld laten zien en andere culturen" om meteen een dag na terugkomst shit als : "wij denken aan het milieu en scheiden ons afval" op insta te zetten

Nou zelfs dat niet. Het zijn VVD stemmers, dus luxe en gemak.boven alles. Er wordt ook heel veel eten weg gegooid. Brood moet wel vers zijn natuurlijk, kun je na 1 dag echt niet meer eten  

ik erger mij aan het gehuil en gepiep over de QR code.

Ik ergerde me vandaag aan de verkoopster bij Zeeman (of eigenlijk degene die haar deze opdracht gaf) die op zaterdagmiddag (!!)  met een flinke flacon stickerverwijderaar naast zich en een stoffen mondkapje op de 'Corona- verkeersstrepen' op haar knieën in het middelste looppad zat weg te poetsen. Pfoe dát is pas ongezond!!

Wilgenkatje- schreef op 25-09-2021 om 16:00:

Ik ergerde me vandaag aan de verkoopster bij Zeeman (of eigenlijk degene die haar deze opdracht gaf) die op zaterdagmiddag (!!) met een flinke flacon stickerverwijderaar naast zich en een stoffen mondkapje op de 'Corona- verkeersstrepen' op haar knieën in het middelste looppad zat weg te poetsen. Pfoe dát is pas ongezond!!

Want dat kan niet na sluitingstijd ofzo...?
Dat denk ik ook altijd als supermarkten 's ochtends nog volstaan met producten die nog ingeruimd moeten worden

noas_1993 schreef op 25-09-2021 om 16:46:

[..]

Want dat kan niet na sluitingstijd ofzo...?
Dat denk ik ook altijd als supermarkten 's ochtends nog volstaan met producten die nog ingeruimd moeten worden

Misschien wil die verkoopster na sluitingstijd ook gewoon naar huis.

Briannaf schreef op 25-09-2021 om 17:05:

[..]

Misschien wil die verkoopster na sluitingstijd ook gewoon naar huis.

Onzin. Dat is namelijk deel van hun baan.
Supermarktmedewerkers gaan ook echt niet gelijk weg zodra de supermarkt sluit

Aan een beeld dat ik de hele tijd opnieuw voor me zie. Gisteren van de trap gevallen en flinke kneuzingen. Vanmorgen ging het nog wel maar vanmiddag is het echt drama.

SilverQuelea47

SilverQuelea47

25-09-2021 om 17:54

majorette2005 schreef op 25-09-2021 om 15:45:

Ik neem de moeite niet eens meer.

Ik erger me vierkant aan de nul komma nul wederkerigheid en interesse van familie naar mij/ons gezin toe. Je kan ze wel tig voorzetjes geven. Er komt never ever nooit niet een: goh hoe is het eigenlijk met jou/jullie? En als het er bij godsgratie al uitkomt en je geeft antwoord dan is het van: Hohohooooo stoppppp, ik wilde het niet echt weten. Stop met praten/typen. Wayyyy to much info.

No need to say dat mijn familie grotendeels uit lapzwanzen bestaat.

ReadyAnteater53

ReadyAnteater53

25-09-2021 om 18:02

Sweet-Magnolia schreef op 25-09-2021 om 17:52:

Aan een beeld dat ik de hele tijd opnieuw voor me zie. Gisteren van de trap gevallen en flinke kneuzingen. Vanmorgen ging het nog wel maar vanmiddag is het echt drama.

Wat naar 

majorette2005 schreef op 25-09-2021 om 15:45:

Helemaal mee eens. Wat een gemekker. Ik heb er geen problemen mee hoor. 

Wat buikpijn van onbekende herkomst.

Salomewinterqueen schreef op 25-09-2021 om 17:56:

Ik erger me vierkant aan de nul komma nul wederkerigheid en interesse van familie naar mij/ons gezin toe. Je kan ze wel tig voorzetjes geven. Er komt never ever nooit niet een: goh hoe is het eigenlijk met jou/jullie? En als het er bij godsgratie al uitkomt en je geeft antwoord dan is het van: Hohohooooo stoppppp, ik wilde het niet echt weten. Stop met praten/typen. Wayyyy to much info.

No need to say dat mijn familie grotendeels uit lapzwanzen bestaat.

Herkenbaar, soms makkelijk gezegd om er geen energie en moeite meer in te steken, maar het is zo onfatsoenlijk gedrag van hun kant ... En het blijft familie, je komt er niet meer van af.

Kop op, samen met je eigen gezin sta je sterk! 

TanSwallow86

TanSwallow86

25-09-2021 om 18:44

Aan mijzelf en mijn rug. Het was net in de keuken haasten, had eten nog niet eens klaar toen mijn rug in standje staken ging, moest weer zitten anders hou ik het niet vol. Had namelijk met mijn dolle kop besloten om stampot witlof te maken met schouderkarbonade. Maar ja, toch doorgaan, toen te veel jus door de stampot waardoor alles zwom in de jus. Daardoor ook weer mijn trui onder de vlekken. Ben 49 jaar en kan nog steeds niet eten zonder te knoeien, dat word nooit meer wat. En nu met helse pijn in de rug op de bank. Afwas komt morgen wel

HarleyQuin schreef op 25-09-2021 om 18:44:

Aan mijzelf en mijn rug. Het was net in de keuken haasten, had eten nog niet eens klaar toen mijn rug in standje staken ging, moest weer zitten anders hou ik het niet vol. Had namelijk met mijn dolle kop besloten om stampot witlof te maken met schouderkarbonade. Maar ja, toch doorgaan, toen te veel jus door de stampot waardoor alles zwom in de jus. Daardoor ook weer mijn trui onder de vlekken. Ben 49 jaar en kan nog steeds niet eten zonder te knoeien, dat word nooit meer wat. En nu met helse pijn in de rug op de bank. Afwas komt morgen wel

Sterkte en een keukenschort doet wonderen voor je kleding

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.