Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
rionyriony
24-09-2021 om 19:29
Smyle60 schreef op 24-09-2021 om 17:51:
[..]
Ze moeten al dat domme nutteloze gevlieg retepeperduur maken.
Dus vliegtickets zo achterlijk duur maken dat dat domme vakantiegevlieg maar eens afgelopen is want de lucht was zo heerlijk schoon in de lockdown, dat moeten we zo willen houden.
"zeker voor de kids"
![]()
Dan worden ze weggeconcurreerd door goedkopere aanbieders. Dus dat gaat niet gebeuren.
Smyle60
24-09-2021 om 19:38
rionyriony schreef op 24-09-2021 om 19:29:
[..]
Dan worden ze weggeconcurreerd door goedkopere aanbieders. Dus dat gaat niet gebeuren.
Nee want dat gaat dan uiteraard gelden voor álle aanbieders, gewoon en bloc alle vliegen zo onaantrekkelijk als mogelijk maken.
Vliegen is gewoon echt totaal asociaal in deze tijden waarin iedereen de mond vol heeft over het milieu (en nee, ik ben niet hypocriet want ik heb geen kinderen, ik heb nog nooit gevlogen en ik scheid afval, breng papier en flessen braaf weg, heb wel 2 beesten van bijzonder prachtige auto's maar rijden niet erg veel dus ik ben aanzienlijk braver en socialer dan de gemiddelde kindereigenaar die geen shit luxe wil laten varen voor zichzelf ehhhhh zijn DA
Tover-Feetje
24-09-2021 om 20:04
Smyle60 schreef op 24-09-2021 om 17:51:
[..]
Ze moeten al dat domme nutteloze gevlieg retepeperduur maken. Ik ken een aantal gezinnen die heilig doen "voor de toekomst van mijn kids (Yuk ook dat woord kids) want we willen een betere wereld voor onze 3 etters" maar wel 4 keer per jaar vliegen naar weet ik veel waarheen "we willen onze kids
" de wereld laten zien en andere culturen" om meteen een dag na terugkomst shit als : "wij denken aan het milieu en scheiden ons afval" op insta te plakken.
Echt, dat soort megahypocriet volk mag van mij de tandjes krijgen (rotte tandjes hè). En dat heeft nog voortplanting ook hè maar wél heel vaak vliegen en vooral vér, zo fijn voor je DNA's gezonde toekomst.
![]()
Die idioten zijn net zo erg als antivaxers die ineens wel de prik gaan halen als ze niet kunnen doen wat ze willen en zomaar ineens al hun pricipes laten varen ter meerdere eer en glorie van zichzelf.
Dus vliegtickets zo achterlijk duur maken dat dat domme vakantiegevlieg maar eens afgelopen is want de lucht was zo heerlijk schoon in de lockdown, dat moeten we zo willen houden.
"zeker voor de kids"
![]()
Of ik het er nu wel of niet mee eens bent doet er even niet toe...
Je schrijft het in ieder geval heel beeldend op, ik zie de rotte tandjes al bijna voor me
rionyriony
24-09-2021 om 20:14
Smyle60 schreef op 24-09-2021 om 19:38:
[..]
Nee want dat gaat dan uiteraard gelden voor álle aanbieders, gewoon en bloc alle vliegen zo onaantrekkelijk als mogelijk maken.
Vliegen is gewoon echt totaal asociaal in deze tijden waarin iedereen de mond vol heeft over het milieu (en nee, ik ben niet hypocriet want ik heb geen kinderen, ik heb nog nooit gevlogen en ik scheid afval, breng papier en flessen braaf weg, heb wel 2 beesten van bijzonder prachtige auto's maar rijden niet erg veel dus ik ben aanzienlijk braver en socialer dan de gemiddelde kindereigenaar die geen shit luxe wil laten varen voor zichzelf ehhhhh zijn DA
![]()
Dat wordt dan een soort communistische staat, waarin de regering de prijs bepaalt. En die regering is dan niet gekozen, want kiezers zullen dit afstraffen in het stemhokje.
Smyle60
24-09-2021 om 20:38
rionyriony schreef op 24-09-2021 om 20:14:
[..]
Dat wordt dan een soort communistische staat, waarin de regering de prijs bepaalt. En die regering is dan niet gekozen, want kiezers zullen dit afstraffen in het stemhokje.
Van mij mogen de kiezers weer het stemhokje in en dan hopen dat die linkse kliek nog zwaarder verliest, ik ben tégen al dat gevlieg maar ook tégen het totaal verkwanselen van ons land door dat vreselijke akelige linkse kliekje. Maar soit, das een ander topic hoewel ik me wel onwijs erger aan al die linkse klojo's die niet willen zien dat vól vól is en het een keer klaar moet zijn met het non stop binnen laten en pamperen van vooral gelukszoekers die enkel voor gratis geld komen ten nadele van ons Nederlanders (ongeacht van welke origine) en ook nog eens een enorme hoeveelheid agressie, criminaliteit en ongewenst gedrag veroorzaken. Dat volk moet er gewoon meteen uit. Ik erger me dus aan het linkse pampervolk wat dat spul allemaal maar op wil nemen ten koste van ons land.
Het is toch niet uit te leggen aan zoals bij mij in de wijk een moeder die haar 25 en 28 jarige kinders nog in huis heeft, die kinders al 10 jaar ingeschreven staan, werk hebben, maar niet aan een huis kunnen komen en er in het huis pal naast hun een gezin uit een veilig!! land intrek neemt, pa en ma, 4 kinderen én een broer van pa met een grote bek naar de buren vanaf dag 1, met veel noten op de zang, herrie, asogedrag en dreigementen? Leg dat eens even uit dan aan de belastingbetaler en woningzoekenden en alle andere Ne(me)derlanders die dit niet accepteren? Het is een keer klaar voor het echt gruwelijk uit de hand gaat lopen.
watertoren
24-09-2021 om 20:49
Ik heb nu weinig tijd voor het forum omdat ik het druk heb omdat mijn zoon een kluswoning heeft gekocht. Topics die mijn interesse hebben wil ik dan wel even bijlezen maar dan is er hier een bepaalde forumster die vele topics naar zich toe trekt en dan gaat het alleen nog maar over haar. Ik kan haar wel op de negeer zetten maar iedereen reageert op haar en dat snap ik want ik reageer ook wanneer ze kwetsende dingen schrijft. Ik weet dat de moderators haar ook in de gaten houden maar het is net zoals bij Viva. Ze doet of schrijft eigenlijk niks wat banwaardig is maar om je te ergeren is het wel. Eigenlijk moet niemand meer op hem op haar reageren maar dat is moeilijk. Echt kan het niet zijn als je hele dagen online hier bent.
DownrightChinchilla41
24-09-2021 om 20:58
Smyle60 schreef op 24-09-2021 om 20:38:
[..]
Van mij mogen de kiezers weer het stemhokje in en dan hopen dat die linkse kliek nog zwaarder verliest, ik ben tégen al dat gevlieg maar ook tégen het totaal verkwanselen van ons land door dat vreselijke akelige linkse kliekje. Maar soit, das een ander topic hoewel ik me wel onwijs erger aan al die linkse klojo's die niet willen zien dat vól vól is en het een keer klaar moet zijn met het non stop binnen laten en pamperen van vooral gelukszoekers die enkel voor gratis geld komen ten nadele van ons Nederlanders (ongeacht van welke origine) en ook nog eens een enorme hoeveelheid agressie, criminaliteit en ongewenst gedrag veroorzaken. Dat volk moet er gewoon meteen uit. Ik erger me dus aan het linkse pampervolk wat dat spul allemaal maar op wil nemen ten koste van ons land.
Het is toch niet uit te leggen aan zoals bij mij in de wijk een moeder die haar 25 en 28 jarige kinders nog in huis heeft, die kinders al 10 jaar ingeschreven staan, werk hebben, maar niet aan een huis kunnen komen en er in het huis pal naast hun een gezin uit een veilig!! land intrek neemt, pa en ma, 4 kinderen én een broer van pa met een grote bek naar de buren vanaf dag 1, met veel noten op de zang, herrie, asogedrag en dreigementen? Leg dat eens even uit dan aan de belastingbetaler en woningzoekenden en alle andere Ne(me)derlanders die dit niet accepteren? Het is een keer klaar voor het echt gruwelijk uit de hand gaat lopen.
Valt me mee dat je reactie er nog staat.. Ik ben het helemaal met jou eens, onbegrijpelijk.
watertoren
24-09-2021 om 20:59
Smyle60 schreef op 24-09-2021 om 20:38:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor! Mijn zoon is 28 en na meer dan een jaar heeft hij in zijn eentje eindelijk een huis kunnen kopen dankzij verhoging van zijn loon. Hij heeft wel 3200 moeten overbieden. Hij heeft dit huis in mei gekocht en nu zijn de prijzen alweer gestegen. Vrienden van hem zonder veel eigen geld zitten met hun handen in het haar want ze willen graag het huis uit maar aan een huurwoning is ook niet te komen.
Netherfield
24-09-2021 om 21:33
Als iedereen nou eens maximaal 2 kinderen kreeg dan lost de woningnood zich vanzelf op.
redbulletje
24-09-2021 om 21:48
Smyle60 schreef op 24-09-2021 om 19:38:
[..]
![]()
Dan kun je beter vliegen voor kindereigenaren duur maken (en tickets van kinderen extra belasten), maar voor kindvrijen goedkoop houden, na hen houdt hun keten van vervuiling tenslotte op.
Herfstappeltaart
25-09-2021 om 08:29
Ik erger me aan het aanwijzen van de verkeerde zondebok voor problemen die de overheid veroorzaakt heeft.
ReadyAnteater53
25-09-2021 om 08:31
Herfstappeltaart schreef op 25-09-2021 om 08:29:
Ik erger me aan het aanwijzen van de verkeerde zondebok voor problemen die de overheid veroorzaakt heeft.
Ja, ik ook.
Poezel_en_Wip
25-09-2021 om 08:36
Ik sluit me hier bij aan.
Piratenkoningin
25-09-2021 om 08:43

Herfstappeltaart
25-09-2021 om 08:45
Piratenkoningin schreef op 25-09-2021 om 08:43:
[..]
Geweldig dit.
" de wereld laten zien en andere culturen" om meteen een dag na terugkomst shit als : "wij denken aan het milieu en scheiden ons afval" op insta te plakken.