Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Aan mijn twijfelende zelf. Durf ik te solliciteren op een ander onderdeel van mijn werkgever? Waarbij ik zelfs een terugkeergarantie kan bedingen? Wat ik nodig heb om te komen waar ik uiteindelijk wil zijn? Wat ook nog in hetzelfde gebouw is? Twijfel is, of de mensen daar wel leuk zijn, ik weet wat ik nu heb... 

Even terugkomen op die urnen. Ik vind ze zo lelijk en zo erg 'urn' dat mijn ouders al resp. 3 jaar en 1 jaar in hun kartonnen cassette in een tasje bij mij in de hoek van de kamer staan. Heeft iemand nog een optie waar ik nog niet aan gedacht had?

_Anoniem_ schreef op 23-09-2021 om 17:04:

Even terugkomen op die urnen. Ik vind ze zo lelijk en zo erg 'urn' dat mijn ouders al resp. 3 jaar en 1 jaar in hun kartonnen cassette in een tasje bij mij in de hoek van de kamer staan. Heeft iemand nog een optie waar ik nog niet aan gedacht had?

Zit hier niets tussen wat je wel mooi vindt: https://www.urnen-ellyvandeneertwegh.com/

Kijk eens bij urnen in de vorm van een boek. Ik neem aan dat je ook op andere voorwerpen kunt zoeken.

Uitstrooien en een klein deel in een sieraad of in een mini urnen. Veel mini urnen zijn minderurnachtig. En ik zou ook kijken bij een speciaal zaak met een uitgrbreide showroom zodat je het in het echt kan zien. Volgens mij zit er in elk geval één in Hilversum.

https://www.de-urnenwinkel.nl/

Zusterclivia schreef op 23-09-2021 om 10:54:

[..]

Geen adblocker blijkbaar? Kan op op de telefoon.

Nee heb ik niet. Heb je tips voor een goede of zit er niet echt verschil tussen? 

Dat heel erg urn zijn was ook waar wij tegen aan liepen. Heb je op internet gezocht? Misschien kan je contact opnemen met de glasblazer/pottenbakker/urnen maker en kunnen zij meedenken? Misschien iemand iets laten tekenen/ontwerpen voor je? 

Collega, als ik je vraag wat op te pakken omdat dat binnen jouw takenpakket hoort moet je zelf de informatie verzamelen en er wat mee doen. En ik hoef ook niet in de cc te staan. Los het gewoon op!!!!!

Ik luister graag naar de radio en ook naar het nieuws en dan kan je de reclameboodschappen helaas moeilijk skippen. Tegenwoordig zucht een mevrouw door het reclametingeltje "...STER...". Vooral na afloop van de reclame vind ik dat irritant, dan lijkt het net of de reclame weer aangekondigd wordt.

Ik heb me zwaar geërgerd vandaag aan het feit dat ik na  6!! prikken nóg niet voldoende antistoffen tegen hepatitis heb opgebouwd 
Nu rest alleen nog maar één paardenmiddel, remdesivir. Geven ze blijkbaar ook aan corona patiënten op de ic en mensen die gedyaliseerd worden. Zucht.
Waarom heb ik dat weer dat ik een non responder ben?
Werk in de zorg dus wil eigenlijk toch wel beschermd zijn.

Ik was mijn (tapijt)-naald kwijt en ik heb enkele malen de route gelopen waar ik hem mogelijk verloren zou hebben; zelfs de vloer doorzocht met een magneet maar hij is niet aangetroffen.

Dus die vind ik over een jaar ergens terug en dan heb ik hem niet meer nodig. Ik heb de klus afgemaakt met iets vervangends.

Nera schreef op 19-09-2021 om 16:13:

[..]

Nee niet jaloers, het is die andere reden. Maar ik weet dat ik daar met jou niet over kan praten, dus laten we dat maar niet proberen.

Ze moeten al dat domme nutteloze gevlieg retepeperduur maken. Ik ken een aantal gezinnen die heilig doen "voor de toekomst van mijn kids (Yuk ook dat woord kids) want we willen een betere wereld voor onze 3 etters" maar wel 4 keer per jaar vliegen naar weet ik veel waarheen  "we willen onze kids  " de wereld laten zien en andere culturen" om meteen een dag na terugkomst shit als : "wij denken aan het milieu en scheiden ons afval" op insta te plakken. 

Echt, dat soort megahypocriet volk mag van mij de tandjes krijgen (rotte tandjes hè). En dat heeft nog voortplanting ook hè maar wél heel vaak vliegen en vooral vér, zo fijn voor je DNA's gezonde toekomst.  

Die idioten zijn net zo erg als antivaxers die ineens wel de prik gaan halen als ze niet kunnen doen wat ze willen en zomaar ineens al hun pricipes laten varen ter meerdere eer en glorie van zichzelf.

Dus vliegtickets zo achterlijk duur maken dat dat domme vakantiegevlieg maar eens afgelopen is want de lucht was zo heerlijk schoon in de lockdown, dat moeten we zo willen houden.

"zeker voor de kids"

Ik heb dit urntje laten maken( voor mijn hondje maar het is gewoon een algemene urn).

Was 500 euro voor dat kleine maatje maar na 7 jaar nog steeds zo heel erg blij mee. Mooi plekje voor mijn kleine harige alles en het strakke hartje (zonder gravering) maakt deel uit van een strakke zelfgemaakte rvs lamp en anderen zien er dus ook geen urn in

https://www.urnwebshop.nl/urnen/URN0006M--rvs-hart-urn.html

Bedankt voor de urnen tips, helaas vind ik er geeneen mooi. Maar goed ik ben een lastig geval, zou zelf niet eens weten wat ik wil, maar wat ik heb gezien wil ik vooral niet. Dus ik zoek voorlopig ook niet, laat het maar even gaan, wie weet komt er ineens een goed idee op mijn pad.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.