Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
MissBobby
15-09-2021 om 12:10
dat mijn straat al sinds vorige week is afgesloten Ivm wegwerkzaamheden en dat er tot op heden niets gebeurd is maar dat ik wel steeds 5 minuten moet lopen om bij mijn auto/huis te komen.
Briannaf
15-09-2021 om 12:11
Herfstappeltaart schreef op 15-09-2021 om 11:07:
Ik erger me echt dood aan het feit dat de conference-peren niet zacht worden. Keihard zijn ze en na 5 dagen nog steeds.
Een rijpe banaan naast leggen, rijpende bananen produceren namelijk veel etheen. Dit gas zet vruchten aan tot een versnelde rijping.
Rachel.
15-09-2021 om 12:12
Schemerlampje schreef op 15-09-2021 om 08:41:
Aan de spin die een web dwars over de brandgang had geweven, waar ik vanochtend vol doorheen ging. Waarbij de spin op mijn mond belandde. 🤮

Auwereel
15-09-2021 om 12:46
Schemerlampje schreef op 15-09-2021 om 08:41:
Aan de spin die een web dwars over de brandgang had geweven, waar ik vanochtend vol doorheen ging. Waarbij de spin op mijn mond belandde. 🤮
Spin wilde gewoon een kusje geven.
Herfstappeltaart
15-09-2021 om 12:52
Briannaf schreef op 15-09-2021 om 12:11:
[..]
Een rijpe banaan naast leggen, rijpende bananen produceren namelijk veel etheen. Dit gas zet vruchten aan tot een versnelde rijping.
Ja die tip heb ik al vaak gelezen en toegepast, zelfs samen in een plastic zak maar het hielp helaas niet
Auwereel
15-09-2021 om 13:33
Aan antwoorden bij hulpvragen bij software, dat er zo'n denigrerend antwoord wordt gegeven, ipv een antwoord op de vraag: "je hebt duidelijk de handleiding niet gelezen, begin daar eerst maar mee". Dacht je nou echt dat ik voor de gein zit te zoeken naar een antwoord op mijn vraag? Als de handleiding duidelijk was, had dat niet gehoeven!
Rachel.
15-09-2021 om 13:35
khad een kastje flink schoongemaakt vanbinnen daar was ketjap in gemorst, nu heb ik dat deurtje openstaan zodat het kastje lucht, en heb nu al 4 keer , 4 KEER!! mn hoofd keihard tegen dat deurtje gestoten, ik weet dat het openstaat en toch blijf ik me hoofd stoten. Verdorie Rachel 🧐
JtM
15-09-2021 om 13:36
Aan hoe ik zoon van school heb gehaald. Denk dat hij in de zandbak heeft gezeten die door de regen flink nat was natuurlijk. Zijn (nieuwe) schoenen vies, broek vies. Zelfs zijn jas is vies...
En hoe vriend daarop reageerde. Ik had een foto gestuurd met lach poppetjes erbij, reageert hij er shagerijnig op.
Daarna nog een miscommunicatie over het avondeten, dus het is weer gezellig tussen vriend en mij. Gelukkig is hij nog werken.
Wasknijper
15-09-2021 om 13:46
Dat er nog steeds personen zijn die er nog uitgooien dat bijv. asielzoekers maar terug moeten gaan naar waar ze vandaan komen als deze dingen doen die deze personen niet aanstaan.
Rachel.
15-09-2021 om 13:48
JtM schreef op 15-09-2021 om 13:36:
Aan hoe ik zoon van school heb gehaald. Denk dat hij in de zandbak heeft gezeten die door de regen flink nat was natuurlijk. Zijn (nieuwe) schoenen vies, broek vies. Zelfs zijn jas is vies...
En hoe vriend daarop reageerde. Ik had een foto gestuurd met lach poppetjes erbij, reageert hij er shagerijnig op.
Daarna nog een miscommunicatie over het avondeten, dus het is weer gezellig tussen vriend en mij. Gelukkig is hij nog werken.
Ah joh, zo gewassen toch! Hij heeft in ieder geval lekker gespeeld 😅🤣
JtM
15-09-2021 om 13:54
Ik hoop dat ik zijn broek nog schoon krijg Rachel, haha.
Kijk jij uit met de openstaande deur? 
Pijnlijk om iedere keer je hoofd te stoten.
Wasknijper
15-09-2021 om 14:03
Rachel. schreef op 15-09-2021 om 13:35:
khad een kastje flink schoongemaakt vanbinnen daar was ketjap in gemorst, nu heb ik dat deurtje openstaan zodat het kastje lucht, en heb nu al 4 keer , 4 KEER!! mn hoofd keihard tegen dat deurtje gestoten, ik weet dat het openstaat en toch blijf ik me hoofd stoten. Verdorie Rachel 🧐
Au
rionyriony
15-09-2021 om 14:13
Herfstappeltaart schreef op 15-09-2021 om 12:52:
[..]
Ja die tip heb ik al vaak gelezen en toegepast, zelfs samen in een plastic zak maar het hielp helaas niet
![]()
Koken moet helpen. Met wat wijn of kaneel.
Herfstappeltaart
15-09-2021 om 14:17
rionyriony schreef op 15-09-2021 om 14:13:
[..]
Koken moet helpen. Met wat wijn of kaneel.
Ja dat heb ik inderdaad de vorige keer gedaan. Soort stoofpeertjes van gemaakt. Was lekker. Maar ik wilde een fruithapje voor de kleinkinderen nu.