Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
SilverQuelea47
12-09-2021 om 13:13
Mijn kennelijk scherpe, puntige tenen.
Ongeacht welke panty en welke schoenen, daar gaat het altijd ladderen. Zelfs bij sommige sokken. De nagels kunnen het niet zijn, want die houd ik kort en zonder scherpe randjes.
Ik heb nu de panty maar braaf zitten stoppen maar man man man, ik wil bottere tenen!
Apiejapie
12-09-2021 om 19:06
Marquise schreef op 12-09-2021 om 13:13:
Ongeacht welke panty en welke schoenen, daar gaat het altijd ladderen. Zelfs bij sommige sokken. De nagels kunnen het niet zijn, want die houd ik kort en zonder scherpe randjes.
Ik heb nu de panty maar braaf zitten stoppen maar man man man, ik wil bottere tenen!
Sokjes aandoen voordat je je panty aan doet. Gaat natuurlijk alleen bij dichte schoenen. Ik doet dat altijd omdat ik zo'n gruwelijke hekel aan die irritante, pijnlijke naad heb van de panty die over mijn tenen loopt. Met sokjes voorkom ik dat
SilverQuelea47
12-09-2021 om 19:13
Zoals gezegd, het gebeurt ook bij sommigen sokken.
Edit: gaat ook lekker hier met suffe d/t fouten. Ik ga eens een kop koffie zetten.
Regendrup.
12-09-2021 om 19:15
Marquise schreef op 12-09-2021 om 13:13:
Ja herkenbaar!! Snap er ook echt niks van.
Auditor
12-09-2021 om 19:18
Aan de Kiltunnel. Maar daar erger ik mij al jaren aan. Voor als je er nooit komt: dat is samen met de Westerscheldetunnel de enige toltunnel van Nederland en ligt tussen Dordrecht en de Hoeksche Waard. En toevallig woon ik in de Hoeksche Waard, vlak bij die tunnel en ik moet er regelmatig doorheen.
De tol is €2,- tenzij je een opwaardeerkaart hebt, dan is het €1,45. Je kunt de tol ook met pin betalen en de opwaardeerkaart met pin opwaarderen. En ik ben op een of andere reden mijn opwaardeerkaart kwijt. Dus ik wil een nieuwe.
Wat denk je? De opwaardeerkaart kun je alleen contant betalen! WHY??
Ik heb nooit contant geld. En waarom kun je daar alles pinnen, maar die kaart niet?
Achterlijk gedoe.
Sowieso vind ik het achterlijk dat het een toltunnel is, maar dat is een andere discussie.
Poezie
12-09-2021 om 19:27
Ik erger me eraan dat ik nu overal mensen behoorlijk hoor rochelen en hoesten
Gisteren in de (vrij drukke) supermarkt liep er zelfs eentje de hele tijd achter mij aan 
DownrightSpoonbill69
12-09-2021 om 19:32
Poezie schreef op 12-09-2021 om 19:27:
Ik erger me eraan dat ik nu overal mensen behoorlijk hoor rochelen en hoesten
![]()
Gisteren in de (vrij drukke) supermarkt liep er zelfs eentje de hele tijd achter mij aan
Ja bah! En ook als ze dan geen hand (elleboog) voor hun mond houden
Regendrup.
12-09-2021 om 19:33
Ja verschrikkelijk!
In die strekking vind ik het ook erg jammer dat de 1,5 meter maatregel wordt afgeschaft eind deze maand.
Kunnen ze weer lekker in je nek staan hijgen zonder dat je zelf op die 1,5 meter kunt wijzen.
DownrightSpoonbill69
12-09-2021 om 19:34
Regendrup. schreef op 12-09-2021 om 19:33:
Ja verschrikkelijk!
In die strekking vind ik het ook erg jammer dat de 1,5 meter maatregel wordt afgeschaft eind deze maand.
Kunnen ze weer lekker in je nek staan hijgen zonder dat je zelf op die 1,5 meter kunt wijzen.
Ja ik dacht dat ze die nog wel zouden aanhouden maar nope
Suish
12-09-2021 om 21:06
Die kut domino's scooter bezorgers!! Eentje reed ons bijna aan. Zijn telefoon viel op de grond, ik heb spijt dat we die niet verbrijzeld hebben!!!
Salomewinterqueen
12-09-2021 om 21:29
Netherfield schreef op 12-09-2021 om 21:25:
Aan mijn kind, omdat ze niet eerder met haar huiswerk is begonnen.
Breek me de bek niet open. Het is zondag avond en ik wil zo naar bed want morgen vroege dienst. Maar kind zit nog steeds te gamen en doet geen sodemieter. Is al een keer blijven zitten. Maar krijg het niet in beweging. Ik heb er genoeg ruzie om gemaakt. Ik verdom het vandaag. Hij/zij krijgt de hakketak maar.
Salomewinterqueen
12-09-2021 om 21:34
Verder lees ik met stijgende verbazing
Infobericht, naam verwijderd. Wij geven geen podium aan dat soort sites.
en heb zo'n intense haat tegen die oprichter daar dat ik van frustratie niet kan ophouden met lezen.
Knip, schelden
Liara
12-09-2021 om 21:38
Ik erger me aan ziekenhuispersoneel die mensen ernstig ziek en dood wensen