Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hen74 schreef op 11-09-2021 om 01:27:

Heb me vandaag (gisteren dus eigenlijk) geërgerd aan mijn schoonmoeder. Heb haar uiteindelijk de deur gewezen.
Eerst had ze mijn vriend, haar zoon dus, voor de zoveelste keer niet erkend in zijn gezondheidsproblemen. Waarna hij boos en verdrietig is weggelopen. Ze vertrok geen spier.
Heb haar toen proberen uit te leggen wat er speelde (niks nieuws voor haar in principe). En passant zegt ze ook nog dat hij wel erg achteruit is gegaan sinds hij met mij een relatie heeft.
En toen ik zei dat ik dit geen leuke opmerking vond (in een reeks van meer van zulke opmerkingen bij eerdere gesprekken), zei ze doodleuk dat ik geen humor heb. En 'dat je tegen sommige mensen zo voorzichtig moet zijn met wat je zegt'.

En daar is de deur!

........wat een ongezellige schoonmoeder.

AcceptableReindeer64

AcceptableReindeer64

11-09-2021 om 10:29

Suish schreef op 10-09-2021 om 21:05:

[..]

Beter ga je voortaan naar mij voor je plaatjes ik antwoord binnen 24 uur tenzij het weekend is.

Ik ben sushy00 op deviantart

Ik ben DeathEaterRed op deviantart 

@ Hen74 Wat een vreselijk mens, die schoonmoeder van jou... Lekkere humor ook

Een positief bericht van RTL nieuws. Dat 85% van de leerkrachten positief zijn over hun werk. 
De reacties daaronder: rupsjes nooitgenoeg,  en maar staken, ze willen nog meer vakantie, de zorg heeft het zwaarder, al die leraren zijn zeikerds, en maar klagen terwijl de echte arbeiders... etc etc. 

Het was een positief bericht mensen!

aan mijzelf, dat ik op 1 of andere manier steeds meer moeite met onverwachte plannen krijg. In de zin van dat ik in mijn hoofd moet schakelen.
Als voorbeeld: begin deze week gaf een vriendin van vriend aan of we dit weekend wat leuks konden gaan doen met een aantal, leuk opzich maar verder niets meer gehoord erover, en dan zojuist ineens een berichtje over tijd ed...dan is er ineens chaos in m'n hoofd. Dan had ik gister geen thuisbezorgd laten komen en wat uit de diepvries gehaald ivm financiën, nu moeten we eerst weer langs mijn huis voor wat leuke kleding, gaan we om half 9 en sluiten er om half 10 nog 2 aan want die gaan eerst nog naar een film....

Merk dat ik structuur toch wel erg waardeer en t jammer vind dat eerst m'n hoofd op hol moet slaan voordat ik kan denken, ja leuk gezellig, want dat wordt t vast wel vanavond.

Ik ben wat misselijk, vermoedelijk van de sloten koffie. En ik ben lusteloos. Ik ben niet geërgerd daarover maar ik vind het een minpunt. Ik erger me erg weinig. Ik denk maar zelden: dat had je (of iemand anders) anders moeten doen.

Laatst was ik mijn portemonnee kwijt na winkelen en toen was ik wel even geërgerd. Later bleek hij in mijn broekzak te zitten.

LydiaDietz schreef op 11-09-2021 om 13:13:

Een positief bericht van RTL nieuws. Dat 85% van de leerkrachten positief zijn over hun werk.
De reacties daaronder: rupsjes nooitgenoeg, en maar staken, ze willen nog meer vakantie, de zorg heeft het zwaarder, al die leraren zijn zeikerds, en maar klagen terwijl de echte arbeiders... etc etc.

Het was een positief bericht mensen!

Altijd zo… ik zit als docent op meerdere openbare onderwijspagina’s en daar zitten ook van die azijnzeikers tussen die dus niet in het onderwijs zitten maar overal wel iets over te zeuren hebben… 

SuzyQFive schreef op 11-09-2021 om 13:53:

[..]

Altijd zo… ik zit als docent op meerdere openbare onderwijspagina’s en daar zitten ook van die azijnzeikers tussen die dus niet in het onderwijs zitten maar overal wel iets over te zeuren hebben…

Ik weet het... Ik baal normaal van de suggestieve koppen die expres (clickbait) dit soort reacties triggeren. Maar dit was gewoon een heel positief bericht. En dan het gal eronder. 

Ik heb een kamerplant verknipt; in een poging een grote dieffenbachia die heel breeduit groeide minder plaats te laten innemen heb ik de tien onderste lappen van bladeren weggehaald en hij is er niet mooier van geworden.

Weet nog niet wat ik ga doen. Stekken of een nieuwe kopen. Of hem gewoon laten staan.

Als ik hem zou stekken dan houd ik toch dit probleem dat hij te horizontaal groeit.

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

12-09-2021 om 10:49

Aan het bakje met ariel pods dat ik niet open kreeg met 1 hand. Heb de deksel er maar afgesloopt nu.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

12-09-2021 om 11:00

BlueHeart schreef op 12-09-2021 om 10:49:

Aan het bakje met ariel pods dat ik niet open kreeg met 1 hand. Heb de deksel er maar afgesloopt nu.

Die krijg ik nooit normaal open 😜

aan mensen die zich niet aan de regels van simpele spelletjes houden, en dus valsspelen....

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

12-09-2021 om 11:28

Wollstonecraft schreef op 08-09-2021 om 11:55:

Aan mezelf. Ik moet zoveel doen maar ben niet vooruit te branden. En aan de overgang, die me met veel teveel van dit soort lamlendige dagen opzadelt.

Ik dacht dat jij een 70+er was?

ik erger me aan een geluid van buiten dat ik niet kan thuisbrengen. Geen hard geluid, wel irritant. Als ik wist waar dat geluid vandaan kwam, zou ik het misschien van me af kunnen zetten.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

12-09-2021 om 11:39

Aan mensen die zeuren over een spelletje

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

12-09-2021 om 11:42

Auwereel schreef op 12-09-2021 om 11:35:

ik erger me aan een geluid van buiten dat ik niet kan thuisbrengen. Geen hard geluid, wel irritant. Als ik wist waar dat geluid vandaan kwam, zou ik het misschien van me af kunnen zetten.

Oooh dat ken ik. Dat blijft heel irritant 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.