Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
redbulletje
10-09-2021 om 16:18
Yolo schreef op 10-09-2021 om 15:20:
Dat kinderen geen mondkapje op hoeven in het OV, zat een kind achter me in de bus heerlijk te snotteren en te hoesten.
Idioot dat ze geen mondkapje op moeten, ze zijn immers ook niet gevaccineerd onder de 12.
DownrightChinchilla41
10-09-2021 om 16:21
redbulletje schreef op 10-09-2021 om 16:18:
[..]
Idioot dat ze geen mondkapje op moeten, ze zijn immers ook niet gevaccineerd onder de 12.
Dat bedoel ik, maar ze kunnen een gevaccineerde wel besmetten. Ik werk in de zorg, en kijk dus uit en dit voelde gewoon echt niet fijn. Ben dan ook mooi ergens anders gaan zitten
PriceyRook54
10-09-2021 om 16:33
Nera schreef op 10-09-2021 om 15:58:
[..]
Haaientanden? Wat zijn dat?
![]()
![]()

(oh wacht je bedoelde dat sarcastisch, duh, sorry!)
ProfitableMantis53
10-09-2021 om 16:39
Ainne schreef op 10-09-2021 om 16:33:
[..]
(oh wacht je bedoelde dat sarcastisch, duh, sorry!)
Smyle60
10-09-2021 om 17:45
Vanmorgen in de supermarkt: opa en oma met een krijsblaag én kinderkutkarretje (wie heeft die shit verzónnen
) Kind begon al bij de ingang te krijsen op stand 100, en echt zwaar over the top hysterisch gillend. Opa en oma deden niks, de sirene stond vol aan en bleef hangen. Dus klanten waren al bepaald niet blij, laten die lui dat krijsprojectiel door de winkel rennen, gefrustreerde etter dus zonder begeleiding gillend met dat ***karretje heel de winkel dus BÁM tegen karren én benen waaronder mijn schenen
Ik heb opa en oa er eerst vriendelijk op aangesproken en dan weet je het wel: boos en vooral heel beledigend wat ik over me heen kreeg. Dan kennen ze mij nog niet, ik blijf altijd beleefd totdat iemand mij gaat schofferen. Ze hebben eieren voor hun geld gekozen, ik was niet de enige die pissed off was (en een schap met een hele stapel toiletpapier én waspoeders ook niet zal ik maar zeggen
HOU-JE-(KLEIN)KIND-BIJ-JE_HET-IS-GEEN-SPEELTUIN 
Tover-Feetje
10-09-2021 om 17:47
Smyle60 schreef op 10-09-2021 om 17:45:
een krijsblaag én kinderkutkarretje
Smyle60
10-09-2021 om 17:52
Tover-Feetje schreef op 10-09-2021 om 17:47:
[..]
![]()
Ja (en ik wilde bijna sorry tikken maar doe ik niet want geen reden toe).
Die combi is dus
Rogue
10-09-2021 om 20:37
hoe arrogant mensen kunnen zijn, kwam vandaag iemand binnen die dacht ze de queen of Sheba was
ik heb haar echt met afgrijzen en irritatie gaande geslagen, ![]()
SuzyQFive
10-09-2021 om 20:54
Yolo schreef op 10-09-2021 om 15:20:
Dat kinderen geen mondkapje op hoeven in het OV, zat een kind achter me in de bus heerlijk te snotteren en te hoesten.
Ik ben zo klaar met de mondkapjes op school. Ik kan niet aan een kind vragen: “leuk weekend gehad?” maar moet eerst zeggen: doe je je mondkapje even goed op?
Zo klaar mee! Ik heb collega’s die zelfs de noodtrap nemen omdat ze niet steeds willen zeggen dat ze een mondkapje op moeten.
DownrightChinchilla41
10-09-2021 om 20:57
SuzyQFive schreef op 10-09-2021 om 20:54:
[..]
Ik ben zo klaar met de mondkapjes op school. Ik kan niet aan een kind vragen: “leuk weekend gehad?” maar moet eerst zeggen: doe je je mondkapje even goed op?
Zo klaar mee! Ik heb collega’s die zelfs de noodtrap nemen omdat ze niet steeds willen zeggen dat ze een mondkapje op moeten.
Ja maar in een bus zit iemand op nog geen 40 cm afstand achter je, en deze koter hing continu aan mijn stoel dus hoestte letterlijk in mijn mondkapje.. Sorry dan had ik toch graag wel een mondkapje gezien.
Suish
10-09-2021 om 21:05
Tamsyn schreef op 10-09-2021 om 09:14:
[..]
Nou, het antwoord wat ik kreeg was verdorie nog ergerlijker dan helemaal geen antwoord krijgen.. Mijn hemel, wat een arrogante toon sloeg ze aan..
Ik zit al sinds eind mei te wachten tot ze die pixel-gif in haar gallery zet zodat ik het kan gebruiken. Na advies op dit forum heb ik het plaatje maar in mijn eigen gallery gezet. Dank je, Suish!!
Madam was nogal boos, want ze kwam niet meer zo vaak op die website en als ze online kwam was het om haar werk in de wachtrij te zetten zodat het werk op een door haar vast gestelde tijd en datum online kwam. En ze beantwoordde dan wat reacties. Dus haar mailbox op die website overspoelen had geen enkele zin.
Nee, zo ver was ik ook al, dat contact leggen met haar totaal onmogelijk is tegenwoordig...
En met het nieuwe website-design wist zij niet meer hoe je plaatjes (die zij maakt op bestelling) werken op die website dus dat moest ik maar aan een ander vragen.Ik koop voor 20 euro een bewegend pixel plaatje en jij kan niet de service leveren die ik mag verwachten? Ik zit al vanaf eind mei te wachten en ik mag je mailbox niet overspoelen met wel geteld DRIE mailtjes....
![]()
Adem in... adem uit...
Beter ga je voortaan naar mij voor je plaatjes
ik antwoord binnen 24 uur tenzij het weekend is.
Ik ben sushy00 op deviantart
DownrightChinchilla41
10-09-2021 om 21:32
Aan buienradar die zegt dat het nu droog is en het regent pijpenstelen.
SuzyQFive
10-09-2021 om 22:23
Yolo schreef op 10-09-2021 om 20:57:
[..]
Ja maar in een bus zit iemand op nog geen 40 cm afstand achter je, en deze koter hing continu aan mijn stoel dus hoestte letterlijk in mijn mondkapje.. Sorry dan had ik toch graag wel een mondkapje gezien.
Snap ik hoor, zelfs zonder Corona is dat gewoon vies.
QuarrelsomeSnail25
11-09-2021 om 01:27
Heb me vandaag (gisteren dus eigenlijk) geërgerd aan mijn schoonmoeder. Heb haar uiteindelijk de deur gewezen.
Eerst had ze mijn vriend, haar zoon dus, voor de zoveelste keer niet erkend in zijn gezondheidsproblemen. Waarna hij boos en verdrietig is weggelopen. Ze vertrok geen spier.
Heb haar toen proberen uit te leggen wat er speelde (niks nieuws voor haar in principe). En passant zegt ze ook nog dat hij wel erg achteruit is gegaan sinds hij met mij een relatie heeft.
En toen ik zei dat ik dit geen leuke opmerking vond (in een reeks van meer van zulke opmerkingen bij eerdere gesprekken), zei ze doodleuk dat ik geen humor heb. En 'dat je tegen sommige mensen zo voorzichtig moet zijn met wat je zegt'.
En daar is de deur!