Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
HAHA!wait..what
09-09-2021 om 15:12
Nera schreef op 09-09-2021 om 13:15:
Dat mensen "want?" zeggen i.p.v. waarom of hoezo. Echt, de volgende keer dat iemand dat tegen me zegt geef ik als antwoord: Nee, dank je.
Oh ja echt he! Vaak ook op zo'n naar toontje
Herfstappeltaart
09-09-2021 om 15:14
Dat mensen "want?" zeggen i.p.v. waarom of hoezo. Echt, de volgende keer dat iemand dat tegen me zegt geef ik als antwoord: Nee, dank je.
Of: "muts en sjaal"
ProfitableMantis53
09-09-2021 om 15:24
Herfstappeltaart schreef op 09-09-2021 om 14:24:
[..]
Het klinkt inderdaad een beetje aanmatigend. Net of je iemand ter verantwoording roept.
Precies, en daar komt voor mij nog bij dat ik ooit een werkgever had die dat vaak zei. En die wist het dus altijd beter. Dus dat want klinkt voor mij nu altijd als: Oh ja? Leg jij dat mij maar eens even uit want ik geloof er eigenlijk niets van.
Maar daarnaast is want dus geen vragend vnw.
Pitahaya
09-09-2021 om 15:36
Een huisarts die tegen volwassen mensen verklein woorden gebruikt.
"Dus [vul klachten in] zijn je klachtjes?"
En dat soort dingen. Heel blij dat dat niet de vaste arts is. Brrrrr.
Fidodido
09-09-2021 om 15:44
Dat onze buurman 5x in de week moet grasmaaien trimmen of weet ik wat voor apparaat we nog meer herrie maakt.
Verder een goede gast, maar ik zeg zoek een (andere) hobby
Regendrup.
09-09-2021 om 15:57
Hahahaha ik betrap me daar zelf wel eens op. En dan vind ik het heel gek klinken.. maar toch zeg ik het wel eens.
WarpedTrout14
09-09-2021 om 22:27
dat er in de trein zo verdomd weinig wordt gecontroleerd door de conducteurs.
ProfitableMantis53
10-09-2021 om 08:34
Wollstonecraft schreef op 09-09-2021 om 22:27:
dat er in de trein zo verdomd weinig wordt gecontroleerd door de conducteurs.
Zou dat niet komen door te weinig personeel?
AcceptableReindeer64
10-09-2021 om 09:14
Tamsyn schreef op 07-09-2021 om 08:42:
Aan iemand die ik al een aantal jaar ken via een art-website. Ze had in mei iets voor mij (tegen betaling) gemaakt. Maar zolang zij het niet in haar 'gallery' zet, kan ik het niet gebruiken op die website zoals ik het voor ogen had. Ik heb haar in juli een 'note' (interne mailberichtjes) gestuurd, 2 dagen geleden en nu net weer. Ze is gewoon online, heeft tussen juli en augustus gewoon gereageerd (ook op mij) maar niet op mijn 'notes'.
Nou, het antwoord wat ik kreeg was verdorie nog ergerlijker dan helemaal geen antwoord krijgen.. Mijn hemel, wat een arrogante toon sloeg ze aan..
Ik zit al sinds eind mei te wachten tot ze die pixel-gif in haar gallery zet zodat ik het kan gebruiken. Na advies op dit forum heb ik het plaatje maar in mijn eigen gallery gezet. Dank je, Suish!!
Madam was nogal boos, want ze kwam niet meer zo vaak op die website en als ze online kwam was het om haar werk in de wachtrij te zetten zodat het werk op een door haar vast gestelde tijd en datum online kwam. En ze beantwoordde dan wat reacties. Dus haar mailbox op die website overspoelen had geen enkele zin.
Nee, zo ver was ik ook al, dat contact leggen met haar totaal onmogelijk is tegenwoordig...
En met het nieuwe website-design wist zij niet meer hoe je plaatjes (die zij maakt op bestelling) werken op die website dus dat moest ik maar aan een ander vragen.
Ik koop voor 20 euro een bewegend pixel plaatje en jij kan niet de service leveren die ik mag verwachten? Ik zit al vanaf eind mei te wachten en ik mag je mailbox niet overspoelen met wel geteld DRIE mailtjes....
Adem in... adem uit...
HAHA!wait..what
10-09-2021 om 09:48
Wat irritant Tamsyn! Vreselijk dat ze zo'n toon aanslaat..
Ik erger me aan een muggenbult op mijn oog! Het jeukt zo erg en mijn oog zit half dicht
Het stomme is dat ik dat rotbeest nog nergens gevonden heb 
AcceptableReindeer64
10-09-2021 om 09:51
Ja toch? En ik snap er niks van, want aan het begin van het jaar was het heel anders..
Oh dat is helemaal irritant. Heb je iets tegen de jeuk?? Sterkte!
PriceyRook54
10-09-2021 om 10:08
Mijn auto en de garage. Net terug van service en apk, bijna 500 Euro armer en nu zit er een raar klikgeluidje in mijn koppeling. Moet ik wéér terug 
HAHA!wait..what op je oog!!
HAHA!wait..what
10-09-2021 om 11:17
Rekeningen van garages vallen altijd tegen he
en zo rot dat je weer terug moet ook nog. Hebben wij de laatste ook steeds vaker.. Niks aan de hand voor de keuring (ogenschijnlijk) en daarna is er iets mis.
Haha ja, ik heb dat best vaak op mijn oog? Misschien ook omdat ik helemaal in mijn deken gewikkeld lig en ze dus alleen in mijn gezicht kunnen prikken 
WarpedTrout14
10-09-2021 om 11:29
Nera schreef op 10-09-2021 om 08:34:
[..]
Zou dat niet komen door te weinig personeel?
Geen idee. Ik vind het belachelijk.