Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Valdemar schreef op 08-09-2021 om 20:56:

[..]

Voor zover ik kan voelen niet, misschien morgen. Was vooral geschrokken, het gaat zo snel, waardoor ik ook zei dat het niet nodig was om nummers uit te wisselen (zij had geen schade), maar misschien was dit toch nuttig geweest om haar achteraf nog gerust te stellen dat alles in orde was.

Lekkere lange goed warme douche of bad nemen en erop rekenen dat je spierpijn zal hebben morgen. Hou jezelf goed warm.  Gelukkig is het niet erger, beterschap en neem evt een slaapmutsje, dat mág.

Valdemar schreef op 08-09-2021 om 20:44:

Aan mezelf. Omver gereden door een wagen waarbij ik zelf in fout was. Fiets in de prak en bezig geweest met haar gerust te stellen; maar wat dom van mij. Situatie volledig verkeerd ingeschat.

Ai, dat is schrikken.. Lief dat je haar gerust hebt gesteld maar vergeet jezelf ook niet!

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

08-09-2021 om 21:37

Dat iemand een opmerking maakt om te slijmen bij anderen. Bloedhekel aan! 

AcidicShark11

AcidicShark11

09-09-2021 om 00:10

Naked & Afraid op Discovery. Vond ik vroeger leuk. Tijdens het zappen kwam ik de XL variant tegen (grote groep in Afrika ipv een tweetal ergens) Kolere wat slecht. 

Valdemar schreef op 08-09-2021 om 20:44:

Aan mezelf. Omver gereden door een wagen waarbij ik zelf in fout was. Fiets in de prak en bezig geweest met haar gerust te stellen; maar wat dom van mij. Situatie volledig verkeerd ingeschat.

Dat is heftig..Maar heel menselijk hoor. Het verkeer is een jungle en een foutje is snel gemaakt.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

09-09-2021 om 13:15

Dat mensen "want?" zeggen i.p.v. waarom of hoezo. Echt, de volgende keer dat iemand dat tegen me zegt geef ik als antwoord: Nee, dank je. 

Nera schreef op 09-09-2021 om 13:15:

Dat mensen "want?" zeggen i.p.v. waarom of hoezo. Echt, de volgende keer dat iemand dat tegen me zegt geef ik als antwoord: Nee, dank je.

🤣

Aan mensen die beslissingen maken zeggen. Het is beslissingen nemen.
En ik weet wat Onze Taal zegt https://onzetaal.nl/taaladvies/een-beslissing-nemen-maken maar ik weiger mee te gaan in de veramerikanisering van het Nederland. Hell No

Heidi-Forumbeheer schreef op 09-09-2021 om 13:31:

Aan mensen die beslissingen maken zeggen. Het is beslissingen nemen.
En ik weet wat Onze Taal zegt https://onzetaal.nl/taaladvies/een-beslissing-nemen-maken maar ik weiger mee te gaan in de veramerikanisering van het Nederland. Hell No

"uit de goedheid van zijn hart"

Ook zoiets, overgenomen uit het Amerikaans. Vind ik zo stom klinken.

majorette2005 schreef op 07-09-2021 om 23:00:

Massa is kassa....wat een programma...wat gaan die man, vrouw en zoon denigrerend om met het personeel, commanderen en kritiek , niet normaal. Er liggen dode vissen in de vijver en madam vindt dat te erg stinken om ze zelf eruit te halen, dus belt ze haar "poetsstel" om de vissen uit haar vijver te komen halen, echt...wat verbeeld dat mens zich.

Door dit verhaal wil ik het ook gaan kijken.😂

HAHA!wait..what schreef op 08-09-2021 om 17:44:

Dat ik van het UWV een brief thuis kreeg dat ik vandaag om 14.00 zou worden gebeld door de arts en ik bereikbaar móest zijn. Daarvoor een andere (voor mij) belangrijke afspraak afgezegd en... Hij heeft gewoon niet gebeld

Zo rot, geef hem op zn donder hoor!

Smyle60 schreef op 08-09-2021 om 18:08:

Aan zó'n domme blonde harsnagelmeut die niet kan autorijden, linksom de bocht nemen en als ik zeg linksom dan bedoel ik dus echt helemaal tot aan de stoep over mijn weghelft hè, en dan als ik keihard toeter omdat die trut me bijna aan flarden rijdt gaat die trut vragen waarom ik zo fel op mijn claxon hing en riep dat ik een ouwe zure aso ben die zelf niet kan rijden en me niet zo moet aanstellen "denk aan je hart wijf" want zij deed niks fout. Tuurlijk truttekop Ik heb haar en pleine publique voor lul gezet want ik heb een dashcam en er waren getuigen. Die beelden gaan mooi op het locale sm-net en toen ik dat zei ging ze slijmen en sorry zeggen.......TE LAAT BLONDIE, SUFFER en ja, ze woont in de buurt dus die gaat zo voor gaas in de wijk met haar sneue ouwe cabriootje (what else, jullie zien die meut vast zó voor je)

Wauwww deze meid had aan mij zwaaar de verkeerde gehad. 

Goed dat je dat hebt gedaan jaa lekker voor der !

Nera schreef op 09-09-2021 om 13:15:

Ik vind " want?" Wat brutaler overkomen dan waarom of hoezo, ik weet echt niet waarom...

Rachel. schreef op 09-09-2021 om 14:19:

[..]

Ik vind " want?" Wat brutaler overkomen dan waarom of hoezo, ik weet echt niet waarom...

Het klinkt inderdaad een beetje aanmatigend. Net of je iemand ter verantwoording roept.

Herfstappeltaart schreef op 09-09-2021 om 14:24:

[..]

Het klinkt inderdaad een beetje aanmatigend. Net of je iemand ter verantwoording roept.

Ja zo ja, precies! 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.