Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Herfstappeltaart
07-09-2021 om 08:52
Heidi-Forumbeheer schreef op 07-09-2021 om 08:45:
[..]
Ook geen allergie? Hooikoorts pilletjes liggen tegenwoordig zelfs bij de Aldi
Ik weet het niet. Ik ben nooit getest op allergie en heb dit ook in de winter.
Ik zou ze eens kunnen proberen natuurlijk om te testen wat het effect is eventueel....
ReadyAnteater53
07-09-2021 om 08:53
Poezel_en_Wip schreef op 07-09-2021 om 07:43:
Dat ik na een rotnacht wakker ben geworden met enorm opgezwollen oogleden; krijg mijn ogen bijna niet open.
Ik moet straks naar een sollicitatiegesprek.
He wat naar! Een koud washandje wil nog wel eens helpen bij mij.
In ieder geval succes straks!
🌻
Herfstappeltaart
07-09-2021 om 08:55
Poezel_en_Wip schreef op 07-09-2021 om 07:43:
Dat ik na een rotnacht wakker ben geworden met enorm opgezwollen oogleden; krijg mijn ogen bijna niet open.
Ik moet straks naar een sollicitatiegesprek.
Wat vervelend. Zoiets komt altijd ongelegen. Een koude lepel met de bolle kant tegen je huid houden wil ook wel eens helpen. Succes met solliciteren!
Heidi-Forumbeheer
07-09-2021 om 09:00
Herfstappeltaart schreef op 07-09-2021 om 08:52:
[..]
Ik zou ze eens kunnen proberen natuurlijk om te testen wat het effect is eventueel....
Ik was zomer en winter verkouden, dacht ik. Altijd een loopneus en vaak benauwd. Tot ik toch maar eens naar de huisarts ging ermee want het begon erg hinderlijk te worden. Die zei dat het hooikoorts was en sinds die tijd neem ik het hele jaar door anti allergie pillen. Dat helpt redelijk.
Het is een poging waard denk ik
Suish
07-09-2021 om 09:00
Tamsyn schreef op 07-09-2021 om 08:42:
Aan iemand die ik al een aantal jaar ken via een art-website. Ze had in mei iets voor mij (tegen betaling) gemaakt. Maar zolang zij het niet in haar 'gallery' zet, kan ik het niet gebruiken op die website zoals ik het voor ogen had. Ik heb haar in juli een 'note' (interne mailberichtjes) gestuurd, 2 dagen geleden en nu net weer. Ze is gewoon online, heeft tussen juli en augustus gewoon gereageerd (ook op mij) maar niet op mijn 'notes'.
Is dat deviantart? Maf hoor. Misschien mag je het zelf uploaden in je gallery?
Herfstappeltaart
07-09-2021 om 09:04
Heidi-Forumbeheer schreef op 07-09-2021 om 09:00:
[..]
Ik was zomer en winter verkouden, dacht ik. Altijd een loopneus en vaak benauwd. Tot ik toch maar eens naar de huisarts ging ermee want het begon erg hinderlijk te worden. Die zei dat het hooikoorts was en sinds die tijd neem ik het hele jaar door anti allergie pillen. Dat helpt redelijk.
Het is een poging waard denk ik.
Inderdaad, dankjewel voor de tip!
PriceyRook54
07-09-2021 om 09:07
Mijn man. Die probeert iets goed te maken, maar op een stomme manier en ik erger me alleen maar meer. Hij kan ook gewoon sorry zeggen denk ik dan.
Herfstappeltaart
07-09-2021 om 09:09
Ainne schreef op 07-09-2021 om 09:07:
Mijn man. Die probeert iets goed te maken, maar op een stomme manier en ik erger me alleen maar meer. Hij kan ook gewoon sorry zeggen denk ik dan.
"Sorry seems to be the hardest word"
Regendrup.
07-09-2021 om 09:11
Ainne schreef op 07-09-2021 om 09:07:
Haha ja mannen. Het kan soms zó simpel zijn.
PinkFlower
07-09-2021 om 09:13
Herfstappeltaart schreef op 07-09-2021 om 08:52:
[..]
Hier nog een mede snotteraar. Vanaf eind augustus tot begin oktober en van maart tot eind april komen er ook nog huilende ogen bij. Loopt me over de wangen.
Huisarts geweest: hooikoorts. Ik verklaarde de man voor gek want hoezo hooikoorts in het najaar?
Bij mij komt het van de grassen. En die komen nu uit.
Ik gebruik Carelastin oogdruppels. Dat doet heel veel. En hooikoorts tablebletten. Misschien helpt het jou ook.
Heidi-Forumbeheer
07-09-2021 om 09:16
De seizoenen verschuiven ook qua plantengroei. Doordat het gemiddeld warmer is komen allerlei planten eerder in bloei en bloeien ze langer door. Ook zijn er veel meer voor ons nieuwe planten waar je allergisch voor kunt zijn
AcceptableReindeer64
07-09-2021 om 09:37
Suish schreef op 07-09-2021 om 09:00:
[..]
Is dat deviantart? Maf hoor. Misschien mag je het zelf uploaden in je gallery?
Ja het is deviantart. Ik heb haar nogmaals een note gestuurd én het plaatje in mijn eigen gallery geplaatst in de folder 'purchased commissions' Nu kan ik het wel gebruiken in mijn groep als "page doll".
Ze reageerde wel op tags, ze reageerde wel op mijn Art Fight-inzending, maar niet op haar notes
DownrightSpoonbill69
07-09-2021 om 09:52
JtM schreef op 07-09-2021 om 09:52:
Ik heb helaas ook heel het jaar door last van hooikoorts...
Wat naar!!
.