Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

06-09-2021 om 10:00

Dat ik wakker word het nieuws kijk en hoor dat de overheid de boeren wil gaan onteigenen 

Dat mijn man zo vreselijk geëmancipeerd is 😉. Ik trof zojuist een dode muis achter een bak met speelgoed. Hij was al aan het ontbinden. Ik sta te gillen, man komt aanlopen wat er aan de hand is, kijkt even en gaat weer aan het werk. Wees op dit moment mijn koene ridder! Laat mij ook eens een damsel in distress zijn. 

Maar neen. Ik heb kokkend een muizenlijkje van de vloer afgetrokken. Yuk. 

Grrrrrrrrrrrrrrrrrr ik moet nu enorm op mijn handen gaan zitten om niet verschrikkelijk op de man te worden in een bepaald topic.

Herfstappeltaart schreef op 06-09-2021 om 14:38:

Grrrrrrrrrrrrrrrrrr ik moet nu enorm op mijn handen gaan zitten om niet verschrikkelijk op de man te worden in een bepaald topic.

You can do it! 

Nose schreef op 06-09-2021 om 10:00:

Dat ik wakker word het nieuws kijk en hoor dat de overheid de boeren wil gaan onteigenen

Ja verschrikkelijk nieuws! 

Hopelijk komen mensen nu eindelijk ns massaal in opstand tegen het wegpesten van de boeren. Het lijkt wel een dictatuur als ze ze nu ook al met dwang willen gaan onteigenen. 

redbulletje schreef op 06-09-2021 om 14:40:

[..]

Ja verschrikkelijk nieuws!

Hopelijk komen mensen nu eindelijk ns massaal in opstand tegen het wegpesten van de boeren. Het lijkt wel een dictatuur als ze ze nu ook al met dwang willen gaan onteigenen.

Kunnen we dan ook massaal in opstand komen tegen de bio-industrie en de daarbij behorende dierenmishandeling?

Herfstappeltaart schreef op 06-09-2021 om 14:38:

Doe maar niet, je trekt aan het kortste eind. Het is ook ergerlijk..

majorette2005 schreef op 06-09-2021 om 15:14:

[..]

Is ook zo. Ik hou me in 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

06-09-2021 om 15:16

majorette2005 schreef op 06-09-2021 om 15:14:

[..]

Dit... Zonde van de energie. 

En nu ergerde ik me net ook nog aan het feit dat als ik inlog op mijn bank-app er in mijn beeldscherm reclame verschijnt van de bank voor beleggen. Ga weg uit mijn rekening-overzicht! Als ik ben ingelogd is het mijn privé-omgeving (vind ik).

aan mijn collega die niet weet hoe ze haar scherm moet delen. We werken ook pas 1,5 jaar thuis……

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

06-09-2021 om 16:00

Mijn haar. Lang is niet meer fijn, kort blijkt ook niet fijn. Wat moet ik er nou mee, ik wil gewoon mijn vroegere haar terug

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

06-09-2021 om 17:15

Nera schreef op 06-09-2021 om 16:00:

Mijn haar. Lang is niet meer fijn, kort blijkt ook niet fijn. Wat moet ik er nou mee, ik wil gewoon mijn vroegere haar terug

Pittig kort 😜😂

Aan mijzelf, of eigenlijk aan mijn lichaam. Nu kan ik ook een ontsteking aan de kaak op het toch al lange lijstje van lichamelijke ongemakken zetten. 
Het houdt niet op hier. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.