Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

05-09-2021 om 10:54

Broodtrommel schreef op 05-09-2021 om 09:44:

Dat de trein op tijd is vertrokken, vervolgens 2 minuten voor een rood sein stond en we daarmee de overstap met 1 minuut hebben gemist. Tegenover het spoor.. zodat je nu een half uur in kutkrabbeveen voor je uit zit te staren.

Oh ja ook lekker saai daar 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

05-09-2021 om 10:55

Broodtrommel schreef op 05-09-2021 om 09:44:

Dat de trein op tijd is vertrokken, vervolgens 2 minuten voor een rood sein stond en we daarmee de overstap met 1 minuut hebben gemist. Tegenover het spoor.. zodat je nu een half uur in kutkrabbeveen voor je uit zit te staren.

Wel balen, die andere trein had toch even een minuut kunnen wachten. Bussen wachten wel eens op elkaar bij bepaalde verbindingen met overstap, fijn is dat.

het getafeltennis bij de overburen. Ik word echt lichtelijk agressief van dat  balletje.

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

05-09-2021 om 12:13

Aan de chagrijnige vrouw bij het tankstation die ook nog geen afstand hield

Lollypopje schreef op 05-09-2021 om 11:59:

het getafeltennis bij de overburen. Ik word echt lichtelijk agressief van dat balletje.

Omg.. hier alweer een constant stuiterende basketbal. Echt ik heb bijna moordneigingen.

Gisteren weer tot na half 10 's avonds. En nu begon het weer om 11 uur 's ochtends en het is nog STEEDS bezig. Echt heeft dat Jong niks anders te doen??

Ik heb nog geen enkele dag dat het niet regende rustig in mijn tuin kunnen zitten. Nouja een paar dagen, toen ze op vakantie waren.

Aan Ikea!

SuzyQFive schreef op 02-09-2021 om 22:45:

[..]

Mijn oom zit in een rolstoel, ook zo fijn als je er met je handen doorrolt…

Zelfde ervaring. Heb nu standaard van die snoetenpoetsers bij me. Maar wat is dat toch ranzig. Een naaktslak platgedrukt tussen mijn wiel en die aan mijn hand krijgen is vies, maar hondenpoep vind ik nog veel smeriger. Zelf ben ik niet verplicht vanwege mijn rolstoel om hondenpoep op te ruimen maar laat het nooit liggen. Maar anderen die het wél makkelijk op kunnen ruimen laten het liggen. Ronduit asociaal!

Briannaf schreef op 03-09-2021 om 21:35:

[..]

Dat klopt toch niet hoor, je raakt de wielen niet aan, alleen het (hoe leg ik dat uit) wiel wat eraan vast zit en die niet op de grond komt.

?bltgh=iLZLr2k41jwQGYpGeD5ByQ.4_40.41.ProductImage

Nee hoor. Je rolt inderdaad met je hoepels, maar dat wil niet zeggen dat je je wiel niet aanraakt. Bovendien komt je jas/mouw ook langs je wielen af, echt héél vies 

aan een TO van een topic.. en aan de vrijheidsdemonstratie van vanmiddag...

Rogue schreef op 05-09-2021 om 19:07:

aan een TO van een topic.. en aan de vrijheidsdemonstratie van vanmiddag...

Eens met allebei de ergernissen.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

05-09-2021 om 19:11

Herfstappeltaart schreef op 05-09-2021 om 19:09:

[..]

Eens met allebei de ergernissen.

Ook eens 

aan mijn partner en schoonvader, die het beter denkt te weten dan de navigatie, die verkeerssituaties meeneemt. En dus staan we nu al een poos knal vast in het verkeer. En dat was helemaaaaal niet nodig geweest. Ik bijt maar op mijn tong, want het is de eerste keer in jaren dat ze elkaar zien (corona, buitenland). Maar echt… zucht. 
Positieve; hij lijkt te genieten van de tijd samen. Dus ik zit niet eens te zuchten. Maar kan wel mijn partner zo opvegen. 
The things you do for love.  

JtM

JtM

05-09-2021 om 19:22 Topicstarter

Nu ben ik benieuwd om welk topic het gaat

Hier weer hoofdpijn, pff.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

05-09-2021 om 19:23

JtM schreef op 05-09-2021 om 19:22:

Nu ben ik benieuwd om welk topic het gaat

Hier weer hoofdpijn, pff.

Beter niet weten heb je nog meer hoofdpijn 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

05-09-2021 om 19:24

Nose schreef op 05-09-2021 om 19:23:

[..]

Beter niet weten heb je nog meer hoofdpijn

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.