Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Briannaf schreef op 03-09-2021 om 21:35:

[..]

Dat klopt toch niet hoor, je raakt de wielen niet aan, alleen het (hoe leg ik dat uit) wiel wat eraan vast zit en die niet op de grond komt.

?bltgh=iLZLr2k41jwQGYpGeD5ByQ.4_40.41.ProductImage

Dat klopt wel maar zo’n drol steekt vaak wel wat uit nadat ie aan het wiel zit. Hij zit iig vrij dicht met zijn handen en mouw bij dat wiel. Hij heeft het iig regelmatig gehad.  Heeft er zelfs nog een keer een stukje in de krant over geschreven 😂. 
Nu zit ie in een elektrische. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

04-09-2021 om 09:37

Dat mijn man morgen gewoon bij vrienden naar die stomme formule 1 gaat kijken
En dat het morgen niet heel hard gaat regenen zodat het afgelast wordt, net als in België 

PreciousJay68

PreciousJay68

04-09-2021 om 09:53

Tover-Feetje schreef op 03-09-2021 om 22:14:

[..]

Hier moet je dus echt wachten tot de klant voor je helemaal klaar is met inpakken, praatje pot en afrekenen voordat je geholpen wordt

Ik heb dat ooit wel eens gehad. Ik heb toen mijn spullen gepakt en bij een andere kassa gaan staan. Toen werden ze nog boos ook. Toen heb ik alles maar laten liggen.

AcceptableReindeer64

AcceptableReindeer64

04-09-2021 om 09:57

Die stomme roker die langs mijn appartement liep!! Ik was alles aan het luchten, balkon deur open, slaapkamerraam open.... Alles vol rook en ik moest mijn noodmedicatie pakken!! Ik heb zeker dik een kwartier pijn op mijn borst gehad.. Alleen maar omdat iemand tijdens het uitlaten van zijn/haar hond een peukie moet doen!! Ik ben er zo klaar mee!!! 

Ik ben nergens veilig voor rokers en houtrook, niet eens in mijn eigen huis!

Yeah ik heb me ergens aan geërgerd. Een paar weken geleden kaas op voorraad gekocht en nu blijkt de datum binnen een weekje verlopen.

Bij het eerste woord krijg ik ook geen suggestie. Het eerste woord moet ik zelf helemaal uittypen en "Gelukkig" is een lang woord, ontdekte ik net.

rionyriony schreef op 04-09-2021 om 11:01:

Yeah ik heb me ergens aan geërgerd. Een paar weken geleden kaas op voorraad gekocht en nu blijkt de datum binnen een weekje verlopen.

Je kunt hem misschien invriezen https://www.voedingscentrum.nl/nl/thema/kopen-koken-bewaren/eten-bewaren/hoe-lang-kan-ik-bewaren/kaas-48-plus-jong-belegen-goudse.aspx

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

04-09-2021 om 11:11

Auwereel schreef op 04-09-2021 om 11:07:

Bij het eerste woord krijg ik ook geen suggestie. Het eerste woord moet ik zelf helemaal uittypen en "Gelukkig" is een lang woord, ontdekte ik net.

Denk dat dit samenhangt met die kleine letter aan het begin. 

Ik heb het gemeld in het bug-topic, Heidi! 

Hen74 schreef op 04-09-2021 om 11:11:

[..]

Denk dat dit samenhangt met die kleine letter aan het begin.

Ik heb het gemeld in het bug-topic, Heidi!

Chupito schreef op 03-09-2021 om 11:41:

[..]

Interessant, wat is het in het woord dan dat je irriteert? Of wordt het gewoon te vaak gezegd en hoor je het te vaak? Corona zélf snap ik nog wel

Gewoon omdat er letterlijk niets positief aan corona is, dus iedere keer als ik het hoor of lees word ik er aan herrinnerd hoe naar het is dat die corona nog rondzweeft. Het hangt me mn keel uit even zogezegd😬

Rachel. schreef op 04-09-2021 om 11:13:

[..]

Gewoon omdat er letterlijk niets positief aan corona is, dus iedere keer als ik het hoor of lees word ik er aan herrinnerd hoe naar het is dat die corona nog rondzweeft. Het hangt me mn keel uit even zogezegd😬

Corona en formatie zijn hier de irritatiewoorden. Kan ze niet meer zien of horen.

SuzyQFive schreef op 04-09-2021 om 08:38:

[..]

Dat klopt wel maar zo’n drol steekt vaak wel wat uit nadat ie aan het wiel zit. Hij zit iig vrij dicht met zijn handen en mouw bij dat wiel. Hij heeft het iig regelmatig gehad. Heeft er zelfs nog een keer een stukje in de krant over geschreven 😂.
Nu zit ie in een elektrische.

Dat is ook een oplossing.

Heidi-Forumbeheer schreef op 04-09-2021 om 11:14:

[..]

Corona en formatie zijn hier de irritatiewoorden. Kan ze niet meer zien of horen.

Precies!

rionyriony schreef op 04-09-2021 om 11:20:

[..]

Ja, inmiddels in de vriezer gelegd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.