Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Briannaf
03-09-2021 om 21:35
SuzyQFive schreef op 02-09-2021 om 22:45:
[..]
Mijn oom zit in een rolstoel, ook zo fijn als je er met je handen doorrolt…
Dat klopt toch niet hoor, je raakt de wielen niet aan, alleen het (hoe leg ik dat uit) wiel wat eraan vast zit en die niet op de grond komt.
WarpedTrout14
03-09-2021 om 21:41
aan mijn nieuwe bovenburen die 's avonds om half 10 blijkbaar een normale tijd vinden om te gaan verhuizen.
Met veel herrie.
Ik woon hier al lang en met plezier. Maar de laatste jaren dumpen ze deze flat vol met allerlei asociale overlastgevers, dus ik hou mijn hart vast voor hoe dat gaat worden.
Tover-Feetje
03-09-2021 om 21:44
Hier is het normaal dat mensen eerst al hun boodschappen netjes in hun tassen doen voordat ze afrekenen.
Niet alleen de kleine vergeten boodschappen maar kar ladingen vol
Daarna moet er natuurlijk ook nog een gezellig praatje met de cassiere gemaakt worden
Ik weet dat het nou eenmaal zo is en heb me er (grotendeels) bij neer gelegd maar soms erger ik me er kapot aan
DownrightSpoonbill69
03-09-2021 om 22:06
Tover-Feetje schreef op 03-09-2021 om 21:44:
Hier is het normaal dat mensen eerst al hun boodschappen netjes in hun tassen doen voordat ze afrekenen.
Niet alleen de kleine vergeten boodschappen maar kar ladingen vol
Daarna moet er natuurlijk ook nog een gezellig praatje met de cassiere gemaakt worden![]()
Ik weet dat het nou eenmaal zo is en heb me er (grotendeels) bij neer gelegd maar soms erger ik me er kapot aan![]()
Jaaaa dat herken ik. En dan ben je zelf al weg en heb je afgerekend en hun zijn nog bezig. Of dat ze geen bordje neerzetten na hun laatste spullen op de band.
Tover-Feetje
03-09-2021 om 22:14
Nose schreef op 03-09-2021 om 22:06:
[..]
Jaaaa dat herken ik. En dan ben je zelf al weg en heb je afgerekend en hun zijn nog bezig. Of dat ze geen bordje neerzetten na hun laatste spullen op de band.
Hier moet je dus echt wachten tot de klant voor je helemaal klaar is met inpakken, praatje pot en afrekenen voordat je geholpen wordt
DownrightSpoonbill69
03-09-2021 om 22:18
Tover-Feetje schreef op 03-09-2021 om 22:14:
[..]
Hier moet je dus echt wachten tot de klant voor je helemaal klaar is met inpakken, praatje pot en afrekenen voordat je geholpen wordt
![]()
Ooh echt? Nou ik sjoel mijn boodschappen gewoon door hoor als het me te lang duurt.
Zusterclivia
03-09-2021 om 22:31
Rachel. schreef op 03-09-2021 om 11:31:
ik erger me zwaar aan het woord corona
(En aan corona zelf uiteraard)
Ik ook.
HAHA!wait..what
03-09-2021 om 22:36
Zusterclivia schreef op 03-09-2021 om 22:31:
[..]
Ik ook.
En ik ook! Ook door hoe mensen het uitspreken. De 1 zegt croonaa, de ander carona. Ik hoor het sowieso te vaak, bij bijna elk gesprek komt het wel ter sprake
Zusterclivia
03-09-2021 om 22:48
HAHA!wait..what schreef op 03-09-2021 om 22:36:
[..]
En ik ook! Ook door hoe mensen het uitspreken. De 1 zegt croonaa, de ander carona. Ik hoor het sowieso te vaak, bij bijna elk gesprek komt het wel ter sprake
Denk altijd dat die mensen croma zeggen. 🤣
Poezie
03-09-2021 om 22:52
Zusterclivia schreef op 03-09-2021 om 22:48:
[..]
Denk altijd dat die mensen croma zeggen. 🤣
In dezelfde lijn: astra zenica
QuarrelsomeSnail25
03-09-2021 om 23:26
Ik wilde eerst iets anders typen, maar toen ik op dit topic wilde klikken, versprong de pagina en ging ik naar een ander deel van dit forum. Gebeurt zo vaak!
En als ik een enter wil geven, dan lukt dat niet. Kijk hierboven maar.
En nu ineens wel?? En ik erger me eraan dat ik de cursor niet in een zin kan zetten als het bericht te hoog staat.
QuarrelsomeSnail25
03-09-2021 om 23:29
Maar wat ik eigenlijk wilde posten, is ... ook niet het volgende, want ik loop eerst nog tegen een ander irritant ding aan.
Het begin van de zin begint niet met een hoofdletter. En dat is nog niet het ergste. Want mijn mobiel herkent het eerste woord niet als ik hier een bericht typ. Hij corrigeert dan niet.
QuarrelsomeSnail25
03-09-2021 om 23:30
Oké, dan nu mijn aanvankelijke ergernis. Er is een eindje verderop een feestje met DJ aan de gang! Ik kan nu al zeggen wie daar zoal zijn. En hoe iedereen zich aan de maatregelen houdt... 
Heidi-Forumbeheer
04-09-2021 om 07:25
Hen74 schreef op 03-09-2021 om 23:26:
Ik wilde eerst iets anders typen, maar toen ik op dit topic wilde klikken, versprong de pagina en ging ik naar een ander deel van dit forum. Gebeurt zo vaak!
![]()
En als ik een enter wil geven, dan lukt dat niet. Kijk hierboven maar.
En nu ineens wel?? En ik erger me eraan dat ik de cursor niet in een zin kan zetten als het bericht te hoog staat.
Hen74 schreef op 03-09-2021 om 23:29:
Maar wat ik eigenlijk wilde posten, is ... ook niet het volgende, want ik loop eerst nog tegen een ander irritant ding aan.
Het begin van de zin begint niet met een hoofdletter. En dat is nog niet het ergste. Want mijn mobiel herkent het eerste woord niet als ik hier een bericht typ. Hij corrigeert dan niet.
Hen, zet dat even in Bugs in Over het Forum. Kan Alex er naar kijken.