Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
QuarrelsomeSnail25
02-09-2021 om 23:22
SuzyQFive schreef op 02-09-2021 om 22:52:
[..]
Ik heb het begin van dit verhaal blijkbaar even gemist.
Ik heb een leerling die vastzit in een land in het midden-oosten. Moest blijkbaar in quarantaine en mag voorlopig niet weg daar.
Deze mensen zouden in Kabul zitten volgens de tickets. Maar niet in quarantaine voor zover we weten.
Sophia_!
02-09-2021 om 23:25
Hen74 schreef op 02-09-2021 om 23:21:
[..]
Dat was wel de bestemming zoals de andere buurvrouw voor de buren geboekt heeft.
(Sophia, kan de tekst die ik hierboven schreef qua privacy e.d.?)
Volgens mij kan dat wel hoor 👍
Het lijkt me zo raar om vanuit daar te bellen en doodleuk te zeggen dat je er volgende week weer bent. Dat is toch nauwelijks mogelijk. Heel raar verhaal wordt het van je buren.
QuarrelsomeSnail25
02-09-2021 om 23:49
Sophia_! schreef op 02-09-2021 om 23:25:
[..]
Volgens mij kan dat wel hoor 👍
Het lijkt me zo raar om vanuit daar te bellen en doodleuk te zeggen dat je er volgende week weer bent. Dat is toch nauwelijks mogelijk. Heel raar verhaal wordt het van je buren.
Daarom denk ik ook: eerst zien, dan geloven. Mijn invulling is dat ze geen idee hebben van de situatie ter plekke qua vliegverkeer e.d.
Ik erger me ook aan mezelf. Ene moment twijfel ik overal aan, dan twijfel ik aan mijn gevoel of het wel klopt allemaal. En volgende moment word ik boos dat ze zoiets doen (zeker richting hun dochter).
Sophia_!
02-09-2021 om 23:55
Hen74 schreef op 02-09-2021 om 23:49:
[..]
Daarom denk ik ook: eerst zien, dan geloven. Mijn invulling is dat ze geen idee hebben van de situatie ter plekke qua vliegverkeer e.d.
Ik erger me ook aan mezelf. Ene moment twijfel ik overal aan, dan twijfel ik aan mijn gevoel of het wel klopt allemaal. En volgende moment word ik boos dat ze zoiets doen (zeker richting hun dochter).
Dat laatste snap ik goed, dat zou ik precies zo hebben.
Wobbelkont
03-09-2021 om 02:02
Nee stomme voorzitter vd voetbalclub - ik sta nu achter de bar, en ik besluit dus dat we echt niet meer tappen na 12’en! We zijn godverdomme al in overtreding, en ik heb geen zin om de vergunning kwijt te raken. Ik heb t hier nu voor het zeggen, en jij niet! 
NinjeTurtle
03-09-2021 om 07:38
Nera schreef op 02-09-2021 om 12:55:
Nee, de weg naar een ander gevoel zit bij mij altijd potdicht. Het voordeel daarvan is dat als ik me goed voel, ik me ook niet meer kan voorstellen dat ik me daarvoor slecht voelde. Maar dat hoeft dan ook niet.
Wat doe je in de "klote" periode om er weer uit te komen?
NinjeTurtle
03-09-2021 om 07:39
Wobbelkont schreef op 03-09-2021 om 02:02:
Nee stomme voorzitter vd voetbalclub - ik sta nu achter de bar, en ik besluit dus dat we echt niet meer tappen na 12’en! We zijn godverdomme al in overtreding, en ik heb geen zin om de vergunning kwijt te raken. Ik heb t hier nu voor het zeggen, en jij niet!
Wat een rare vent zeg
er.is.maar.1.Pino
03-09-2021 om 07:58
Peaches schreef op 01-09-2021 om 11:57:
Aan mijn man die depressief door het huis loopt. En vervolgens aan mezelf dat ik dat zo irritant vind, want hij kan er ook niets aan doen.
Daar kan jij ook niks aan doen Peaches…leuk is anders - voor jullie allebei
ProfitableMantis53
03-09-2021 om 08:17
NinjeTurtle schreef op 03-09-2021 om 07:38:
[..]
Wat doe je in de "klote" periode om er weer uit te komen?
Ik heb nooit het idee dat ik daar invloed op heb. Waar ik ook ga, mijn gevoel en gedachten gaan mee. Dus ik kan dan alleen maar wachten tot het weer opklaart. En dat doet het altijd wel gelukkig.
noas_1993
03-09-2021 om 08:41
Dat ik voor het eerst in mijn leven om 07.00 al bij de Lidl was, maar dat er nog geen brood op de planken lag. Maar het irritantste vond ik nog dat de zelfscan nog gesloten was. Why!?
Er zijn heus niet alleen oudere die al zo vroeg boodschappen doen
NinjeTurtle
03-09-2021 om 09:38
Nera schreef op 03-09-2021 om 08:17:
[..]
Ik heb nooit het idee dat ik daar invloed op heb. Waar ik ook ga, mijn gevoel en gedachten gaan mee. Dus ik kan dan alleen maar wachten tot het weer opklaart.
Dat is inderdaad zo. Maar het duurt soms zo lang
Sophia_!
03-09-2021 om 09:48
Aan mijn eigen inkoopbeleid. De kasten en vriezer liggen propvol en toch stond AH weer voor de deur met een heleboel boodschappen. Ik weet niet eens meer wat er allemaal in huis is...
Toch eens gaan uitzoeken dus 
Herfstappeltaart
03-09-2021 om 09:56
Sophia_! schreef op 03-09-2021 om 09:48:
Aan mijn eigen inkoopbeleid. De kasten en vriezer liggen propvol en toch stond AH weer voor de deur met een heleboel boodschappen. Ik weet niet eens meer wat er allemaal in huis is...
Toch eens gaan uitzoeken dus
Dat is best leuk om te doen hoor! Ik doe 1x in de week boodschappen en af en toe probeer ik die boodschappen te beperken tot verse melk, brood en groente en daarmee heel de week eten te maken uit de voorraadkast en vriezer. Dan kom je soms best tot lekkere maaltijden
Sophia_!
03-09-2021 om 09:59
Herfstappeltaart schreef op 03-09-2021 om 09:56:
[..]
Dat is best leuk om te doen hoor! Ik doe 1x in de week boodschappen en af en toe probeer ik die boodschappen te beperken tot verse melk, brood en groente en daarmee heel de week eten te maken uit de voorraadkast en vriezer. Dan kom je soms best tot lekkere maaltijden
![]()
Ik zou willen dat ik dat had bedacht voordat ik de boodschappen voor deze week bestelde 😬
Volgende week zal ik het eens op jouw manier doen. Er ligt genoeg voor een weeshuis, dus dat moet lukken.
Brienne
03-09-2021 om 11:14
JtM schreef op 02-09-2021 om 15:36:
Ik spreek mijn mede-hondeneigenaren erop aan als ik zie dat ze de poep niet opruimen. Biedt ze een zakje aan evt.
Hondenpoep onder je schoen is zo enorm vies. En vooral bij speeltuintjes is het asosociaal om niet op te ruimen.
Wat goed, ik zie het ook vaak gebeuren, erger mij eraan, maar durf er niks van te zeggen... Voelt voor mij betweterig ofzo...