Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bailey26 schreef op 02-09-2021 om 19:04:

Aan het ziekenhuis omdat ze weer niet hebben terug gebeld. Nu moet ik er morgen weer opnieuw achter aan.

Daar heb ik zo'n hekel aan. De hele dag wachten, in spanning, en dan komt er geen telefoontje....

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

02-09-2021 om 22:15

Auwereel schreef op 02-09-2021 om 19:56:

[..]

Daar heb ik zo'n hekel aan. De hele dag wachten, in spanning, en dan komt er geen telefoontje....

Daar krijg ik altijd spanning van. Tegenwoordig zeg ik, als het even kan tenminste, dat ik het zelf nog wel een keer probeer. Helaas bij ziekenhuistelefoontjes kan dat niet. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

02-09-2021 om 22:33

Hen74 schreef op 02-09-2021 om 22:15:

[..]

Daar krijg ik altijd spanning van. Tegenwoordig zeg ik, als het even kan tenminste, dat ik het zelf nog wel een keer probeer. Helaas bij ziekenhuistelefoontjes kan dat niet.

Hen weet je al meer van je buren?? 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

02-09-2021 om 22:43

Nose schreef op 02-09-2021 om 22:33:

[..]

Hen weet je al meer van je buren??

Ja, en dat is meteen een ergernis voor dit topic. Ze hebben gisteren de andere buurvrouw gebeld. Waarom? Geen idee. En waarom ze niet eerder belden of iets lieten weten, ook geen idee. 

Ze denken dat ze volgende week terugkomen. Mijn vraag is vooral: hoe? Bij BuZa is ook nog niks bekend over eventuele vluchten. Enfin, ze klonken blijkbaar oké. De moeder was wel wat bang geweest. Maar ook hierbij: geen idee hoe of wat. Was een kort telefoongesprek. 

Ik hou me nu maar even afzijdig verder. Kan niks meer betekenen. Niemand kan feitelijk iets betekenen. Ze kunnen op een eventuele evacuatielijst komen, maar daar moeten ze zichzelf voor aanmelden, zei BuZa. En dan nog is maar de vraag wanneer er weer gevlogen gaat worden. En ik las een artikel dat de Taliban ook handig gebruik weet te maken van zulke lijsten. 

Mocht je ergernis proeven hierboven: dat klopt. Want ik blijf maar denken 'wat doe je je kind aan!' 

JtM schreef op 02-09-2021 om 15:36:

Ik spreek mijn mede-hondeneigenaren erop aan als ik zie dat ze de poep niet opruimen. Biedt ze een zakje aan evt.
Hondenpoep onder je schoen is zo enorm vies. En vooral bij speeltuintjes is het asosociaal om niet op te ruimen.

Mijn oom zit in een rolstoel, ook zo fijn als je er met je handen doorrolt… 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

02-09-2021 om 22:46

Hen74 schreef op 02-09-2021 om 22:43:

[..]

Ja, en dat is meteen een ergernis voor dit topic. Ze hebben gisteren de andere buurvrouw gebeld. Waarom? Geen idee. En waarom ze niet eerder belden of iets lieten weten, ook geen idee.

Ze denken dat ze volgende week terugkomen. Mijn vraag is vooral: hoe? Bij BuZa is ook nog niks bekend over eventuele vluchten. Enfin, ze klonken blijkbaar oké. De moeder was wel wat bang geweest. Maar ook hierbij: geen idee hoe of wat. Was een kort telefoongesprek.

Ik hou me nu maar even afzijdig verder. Kan niks meer betekenen. Niemand kan feitelijk iets betekenen. Ze kunnen op een eventuele evacuatielijst komen, maar daar moeten ze zichzelf voor aanmelden, zei BuZa. En dan nog is maar de vraag wanneer er weer gevlogen gaat worden. En ik las een artikel dat de Taliban ook handig gebruik weet te maken van zulke lijsten.

Mocht je ergernis proeven hierboven: dat klopt. Want ik blijf maar denken 'wat doe je je kind aan!'

Kan ik heel goed begrijpen hoor je ergernis. Wat een vreemd verhaal eigenlijk idd als ze zo onduidelijk doen en wat je zegt ook over dat terugkomen.....niet pluis lijkt wel? 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

02-09-2021 om 22:46

SuzyQFive schreef op 02-09-2021 om 22:45:

[..]

Mijn oom zit in een rolstoel, ook zo fijn als je er met je handen doorrolt…

Handen? Wel warm.  

Sophia_!

Sophia_!

02-09-2021 om 22:48

Zitten ze wel in Kabul dan? Zo klinkt het helemaal niet 🤔

We zitten met twee scholen in een gebouw, beide vmbo’s en dezelfde soort leerlingpopulatie, wij hebben meer zorgleerlingen. En wat schetst onze verbazing… Zij krijgen wel de tijdelijke 8% loonsverhoging en wij niet! 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

02-09-2021 om 22:49

Nose schreef op 02-09-2021 om 22:46:

[..]

Kan ik heel goed begrijpen hoor je ergernis. Wat een vreemd verhaal eigenlijk idd als ze zo onduidelijk doen en wat je zegt ook over dat terugkomen.....niet pluis lijkt wel?

Ik heb vanaf het eerste moment al geen fijn gevoel. Nu komt er dit ietwat vreemde verhaal bij. Ze hebben school ook nog niet verwittigd.

Probeer me zelf ook wel voor te houden dat we natuurlijk ook geen idee hebben wat zich daar allemaal afspeelt. 

Ben heel benieuwd volgende week.

Hen74 schreef op 02-09-2021 om 22:46:

[..]

Handen? Wel warm.

Ligt eraan hoe oud de drol is 💩🤣

Hen74 schreef op 02-09-2021 om 22:49:

[..]

Ik heb vanaf het eerste moment al geen fijn gevoel. Nu komt er dit ietwat vreemde verhaal bij. Ze hebben school ook nog niet verwittigd.

Probeer me zelf ook wel voor te houden dat we natuurlijk ook geen idee hebben wat zich daar allemaal afspeelt.

Ben heel benieuwd volgende week.

Ik heb het begin van dit verhaal blijkbaar even gemist. 
Ik heb een leerling die vastzit in een land in het midden-oosten. Moest blijkbaar in quarantaine en mag voorlopig niet weg daar. 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

02-09-2021 om 22:55

Hen74 schreef op 02-09-2021 om 22:43:

[..]

Oh wat fijn dat je nu eindelijk meer weet, en je ergernis is zeker begrijpelijk. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

02-09-2021 om 23:18

SuzyQFive schreef op 02-09-2021 om 22:49:

[..]

Ligt eraan hoe oud de drol is 💩🤣

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

02-09-2021 om 23:21

Sophia_! schreef op 02-09-2021 om 22:48:

Zitten ze wel in Kabul dan? Zo klinkt het helemaal niet 🤔

Dat was wel de bestemming zoals de andere buurvrouw voor de buren geboekt heeft. 

(Sophia, kan de tekst die ik hierboven schreef qua privacy e.d.?)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.