Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nera schreef op 02-09-2021 om 12:55:

Nee, de weg naar een ander gevoel zit bij mij altijd potdicht. Het voordeel daarvan is dat als ik me goed voel, ik me ook niet meer kan voorstellen dat ik me daarvoor slecht voelde. Maar dat hoeft dan ook niet.

Ook herkenbaar 

Raar hoe dat brein werkt. 

Herfstappeltaart schreef op 02-09-2021 om 13:14:

Ik heb me vandaag echt kwaad gemaakt toen ik met mijn kleinkind aan het wandelen was, bij een paar speeltoestellen aankwam en er daar volop hondenpoep lag. .
Mensen ik hou ook van honden maar ruim alsjeblieft die troep op!
Zelfs in de houtsnippers onder de glijbaan lag poep. Ik heb het zelf maar opgeruimd

Verschrikkelijk, en ik ga nu als een zuurpruim klinken, maar de mensen die ik dagelijks met hun hond hiertegenover langs zie lopen, en die mensen lopen hier dan ook echt vast langs iederedag, die spreek ik erop aan.

Hier tegenover is een speeltuintje waar mijn kleine graag komt, altijd die vieze honden drollen op het pad en langs de speeltuin, op het gras waar de kindere spelen.

Kzeg gwn u ruimt de poep wel op he? Want ik erger me er mateloos aan dat ik hier altijd hondenpoep tref, ik en mn kleine staan er vaak in...

En natuurlijk ruimt iedereen van hun de poep op, ja hoor, sure..

Als ik t zie gebeuren zou ik absoluut iets zeggen.. ik wil niet zo zuur zijn maar iedere keer...  letterlijke iedere f*cking keer heeft hij of ik hondenpoep aan onze schoen!!

scream-mad.gif

Ps lekker onhygiënisch ook voor de kinderen tussen poep te spelen en te lopen, waar dan ook ruim het op!

Rachel. schreef op 02-09-2021 om 14:15:

[..]

Verschrikkelijk, en ik ga nu als een zuurpruim klinken, maar de mensen die ik dagelijks met hun hond hiertegenover langs zie lopen, en die mensen lopen hier dan ook echt vast langs iederedag, die spreek ik erop aan.

Hier tegenover is een speeltuintje waar mijn kleine graag komt, altijd die vieze honden drollen op het pad en langs de speeltuin, op het gras waar de kindere spelen.

Kzeg gwn u ruimt de poep wel op he? Want ik erger me er mateloos aan dat ik hier altijd hondenpoep tref, ik en mn kleine staan er vaak in...

En natuurlijk ruimt iedereen van hun de poep op, ja hoor, sure..

Als ik t zie gebeuren zou ik absoluut iets zeggen.. ik wil niet zo zuur zijn maar iedere keer...letterlijke iedereen f*cking keer heeft hij of ik hondenpoep aan onze schoen!!

scream-mad.gif

Ja echt smerig hè. En het is toch maar een kleine moeite om het op te ruimen. Zakje om je hand, poepie oppakken, dichtknopen en in de eerstvolgende vuilnisbak gooien, klaar.

Het is hier in de wijk verschrikkelijk. Bah!

Herfstappeltaart schreef op 02-09-2021 om 14:17:

[..]

Ja echt smerig hè. En het is toch maar een kleine moeite om het op te ruimen. Zakje om je hand, poepie oppakken, dichtknopen en in de eerstvolgende vuilnisbak gooien, klaar.

Het is hier in de wijk verschrikkelijk. Bah!

Precies, het is idd niet veel moeite, en het hoort erbij als je een hond wil hebben, maar mensen hebben jammer genoeg letterlijk schijt..

O en ik noem maar één voorbeeld op he, ik tref het overal! In de wijk, op de stoepen, op straat, in het gras... maak eig niet eens uit maar ze horen het op te rapen. Je wilt een hond? Dan ruim zn poep op.

Sorry frustratie komt eruit 😅😂

Dat ik die brief voor gratis zelftesten kwijt ben, waarschijnlijk weggegooid.
Waarom sturen ze dat gewoon niet digitaal?

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

02-09-2021 om 15:02

Aan de mediamarkt.

Rachel. schreef op 02-09-2021 om 14:21:

[..]

Precies, het is idd niet veel moeite, en het hoort erbij als je een hond wil hebben, maar mensen hebben jammer genoeg letterlijk schijt..

O en ik noem maar één voorbeeld op he, ik tref het overal! In de wijk, op de stoepen, op straat, in het gras... maak eig niet eens uit maar ze horen het op te rapen. Je wilt een hond? Dan ruim zn poep op.

Sorry frustratie komt eruit 😅😂

(Ik vind je zelfs leuk als je gefrustreerd bent.)

Maar dat terzijde.. het is echt zo asociaal als je de hondenpoep laat liggen. En al HELEMAAL op een stoep of bij een speeltuintje. Echt.. 

Regendrup. schreef op 02-09-2021 om 15:07:

[..]

(Ik vind je zelfs leuk als je gefrustreerd bent.)

Maar dat terzijde.. het is echt zo asociaal als je de hondenpoep laat liggen. En al HELEMAAL op een stoep of bij een speeltuintje. Echt..

Ik ben het helemaal met je eens! 

En dan bedoel ik niet over dat ik mezelf leuk vind als ik gefrustreerd ben... voordat ninjaturtle weer karatiekid op me komt omdat ik anders te verwaand wordt😜😜🤣😭

Ik woon aan een groot speelveld met speeltuin en ben eigenlijk nog nooit een drol tegengekomen. Er speelt wel eens iemand met zijn hond maar die worden eigenlijk altijd eerst uitgelaten. Wel is direct naast het veld een vrijloopgebied zonder ruimplicht. Daar ligt wel vrij veel poep. Maar dat weet je dan. Alleen oppassen als de bal onverhoopt over het hek vliegt en je hem moet opvissen daar 😬

Rachel. schreef op 02-09-2021 om 15:11:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens!

En dan bedoel ik niet over dat ik mezelf leuk vind als ik gefrustreerd ben... voordat ninjaturtle weer karatiekid op me komt omdat ik anders te verwaand wordt😜😜🤣😭

Laat maar komen die kan ik wel aan haha 

SuzyQFive schreef op 02-09-2021 om 15:26:

Ik woon aan een groot speelveld met speeltuin en ben eigenlijk nog nooit een drol tegengekomen. Er speelt wel eens iemand met zijn hond maar die worden eigenlijk altijd eerst uitgelaten. Wel is direct naast het veld een vrijloopgebied zonder ruimplicht. Daar ligt wel vrij veel poep. Maar dat weet je dan. Alleen oppassen als de bal onverhoopt over het hek vliegt en je hem moet opvissen daar 😬

Ja zo hoort het dus! Fijn dat het toch nog kan!

JtM

JtM

02-09-2021 om 15:36 Topicstarter

Ik spreek mijn mede-hondeneigenaren erop aan als ik zie dat ze de poep niet opruimen. Biedt ze een zakje aan evt. 
Hondenpoep onder je schoen is zo enorm vies. En vooral bij speeltuintjes is het asosociaal om niet op te ruimen.

Ik heb me nog nergens aan geërgerd vandaag.

Gisteren heb ik wel online heel lang naar een hobbyartikel gezocht wat ik maar twee keer vond en daar stond dan niet bij of het leverbaar was dus ik veronderstel van niet.

Ik maak het zelf wel. Heb ik hun niet voor nodig.

Aan het ziekenhuis omdat ze weer niet hebben terug gebeld. Nu moet ik er morgen weer opnieuw achter aan. 

Aan de geraspte kaas van Jumbo die ik vandaag gekocht heb. Ik had beter moeten weten en niet zo lui moeten zijn en de verse kaas moeten raspen die ik nog had liggen. Toen ik de kCal op de verpakking wilde bestuderen viel het me op dat de belegen kaas blauw was, het was geen schimmelkaas, maar een beschimmelde kaas dus. Er zat een hele dikke klont schimmel in! En ik had er dus al wat van op....    

En ik ben te lui om er mee terug te gaan... Ik hoef ook geen nieuwe meer!

Dit wist ik en toch trap ik er weer in...

https://www.levensmiddelenkrant.nl/levensmiddelenkrant/nieuws/veel-geraspte-kaas-in-supers-niet-vers

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.