Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
lientje69 schreef op 01-09-2021 om 10:01:

[..]

Zijn er geen dingen die je ook met regen kunt doen daar? Of ben je meer van het wandelen enzo? Hopelijk knappen de voorspellingen nog wat op .

Ga geen bakken met geld uit geven om alleen maar in de regen rond te rijden te midden van de wolken. Moet wel 'n beetje gezellig weer zijn met regelmatig een zonnetje en blauwe luchten zodat we van prachtige berguitzichten kunnen genieten. En een terrasje kunnen doen hoort daar natuurlijk ook bij. Ook geen zin om in een mudslide terecht te komen. Het is zo'n waardeloos jaar qua weer. 

Zusterclivia schreef op 01-09-2021 om 10:23:

[..]

Lekker recalcitrant. Iemand moet het zijn toch? Of ben je stiekem nog een puber??

Nouhou!! Jij doet stom!

Poezie schreef op 01-09-2021 om 11:14:

Net bericht dat het concert van Nothing but Thieves in november ook al is verplaatst naar volgend jaar

Hoe moet dan nou, twee jaar lang geen concerten én geen festivals!

Maar jij kunt nog gaan.

Mijn concert wordt niet verplaatst, maar ik kan niet eens door mijn long covid..en dat na twee jaar wachten 😭

Net bericht dat het concert van Nothing but Thieves in november ook al is verplaatst naar volgend jaar

Balen inderdaad dat gedoe met geen festivals 

Lollypopje schreef op 01-09-2021 om 11:30:

[..]

Maar jij kunt nog gaan.

Mijn concert wordt niet verplaatst, maar ik kan niet eens door mijn long covid..en dat na twee jaar wachten 😭

Nou, dat is nog maar afwachten of ik kan gaan. Voor de rest is vrijwel alles afgelast.

Maar dank voor je medeleven.

NinjeTurtle schreef op 01-09-2021 om 11:31:

[..]

Balen inderdaad dat gedoe met geen festivals

Ja, had mijns inziens helemaal niet afgelast hoeven worden, de organisatie is super ervaren en weten heel goed wat ze doen.

Sophia_!

Sophia_!

01-09-2021 om 11:35

Kunnen concerten in november ook nog niet? Dan heb ik er ook 1 staan....

Ik mis het zo erg!!

Sophia_! schreef op 01-09-2021 om 11:35:

[..]

Kunnen concerten in november ook nog niet? Dan heb ik er ook 1 staan....

Ik mis het zo erg!!

Nee, deze stond in november

Jij ook al 

De tandarts!
Ik snap dat het nodig is en ik ga altijd trouw, maar ik heb altijd gezeik met mijn tansvlees.
Moet ook 9 van de 10 keer terugkomen na controle. Zo heb ik vaak een ontstoken tandvlees en ik poets echt elke dag goed!
Nu moet ik poetsen met Perioaid en dat mondwater gebruiken. Al vaker gebruikt maar het blijft/komt elke keer terug.
Oja, wat ook niet helpt is dat ze dan gaan peuren. Is toch slecht voor je tandvlees zou je zeggen?

Ik ben er klaar mee!

Sophia_!

Sophia_!

01-09-2021 om 11:45

Poezie schreef op 01-09-2021 om 11:39:

[..]

Nee, deze stond in november

Jij ook al

Ja, ik mis het enorm! Echt waardeloos zo 

Waar waren al die Field Labs dan voor? Het is toch allang getest dat gewone concerten wel kunnen. Hier word ik nou echt wel chagrijnig van 

Sophia_! schreef op 01-09-2021 om 11:45:

[..]

Ja, ik mis het enorm! Echt waardeloos zo

Waar waren al die Field Labs dan voor? Het is toch allang getest dat gewone concerten wel kunnen. Hier word ik nou echt wel chagrijnig van

Wat heb je staan in november? Ik zal voor je duimen dat die wel doorgaat!

Aan mijn man die depressief door het huis loopt. En vervolgens aan mezelf dat ik dat zo irritant vind, want hij kan er ook niets aan doen.

NinjeTurtle schreef op 01-09-2021 om 11:29:

[..]

Nouhou!! Jij doet stom!

hup naar school jij!

redbulletje schreef op 01-09-2021 om 09:40:

[..]

Zoals 't er nu uitziet, niet. Wilde richting Zwitserland, maar daar lijkt het vanaf eind volgende week alleen maar te gaan regenen. Kan de dag voor vertrek nog annuleren en vrees dat dat ook gaat gebeuren als er niet snel betere vooruitzichten komen.

Dat lijkt me echt een basis voor stress.

noas_1993 schreef op 01-09-2021 om 11:41:

De tandarts!
Ik snap dat het nodig is en ik ga altijd trouw, maar ik heb altijd gezeik met mijn tansvlees.
Moet ook 9 van de 10 keer terugkomen na controle. Zo heb ik vaak een ontstoken tandvlees en ik poets echt elke dag goed!
Nu moet ik poetsen met Perioaid en dat mondwater gebruiken. Al vaker gebruikt maar het blijft/komt elke keer terug.
Oja, wat ook niet helpt is dat ze dan gaan peuren. Is toch slecht voor je tandvlees zou je zeggen?

Ik ben er klaar mee!

Ik gebruik elke dag tandenstokers. Dat is soms echt niet prettig en daarna heb ik soms wat bloed, maar mijn tandvlees is daardoor juist sterker geworden. Je haalt er ook veel plaque mee weg wat voor tandvleesproblemen kan zorgen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.