Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Rachel.
01-09-2021 om 09:17
Mama-Inge schreef op 01-09-2021 om 08:52:
Ik ergerde me vanmorgen aan een stel groep 8 kinderen.
De heren denken ons (mij en mijn kinderen) uit te moeten schelden en na te jouwen.
Het lijkt wel een stel kleuters.
Ben gestopt en heb gezegd dat als ze zo stoer moesten doen dan nu maar even bij me moesten komen om te praten, nou dat durfden de heren niet.
Heb ze wel even duidelijk gemaakt dat ik er niet van gediend ben.
Goedzo! Snotneuzen.
redbulletje
01-09-2021 om 09:19
Ik erger me aan 't weerbericht voor half september in midden Europa.
lientje69
01-09-2021 om 09:38
redbulletje schreef op 01-09-2021 om 09:19:
Ik erger me aan 't weerbericht voor half september in midden Europa.
Ga je weer op reis redbulletje?
Ik erger me eraan dat ik hoofdpijn heb vandaag. En aan mijn dochter die weer last minute de trap af kwam toetsen om met 2 happen vla in haar buik met schoenen met nog losse veters de deur uit vloog. Loslaten. Ik weet het. Maar ik ben altijd van vroeg en ruim op tijd en zij van nét te laat en last minute.
redbulletje
01-09-2021 om 09:40
lientje69 schreef op 01-09-2021 om 09:38:
[..]
Ik erger me eraan dat ik hoofdpijn heb vandaag. En aan mijn dochter die weer last minute de trap af kwam toetsen om met 2 happen vla in haar buik met schoenen met nog losse veters de deur uit vloog. Loslaten. Ik weet het. Maar ik ben altijd van vroeg en ruim op tijd en zij van nét te laat en last minute.
Zoals 't er nu uitziet, niet. Wilde richting Zwitserland, maar daar lijkt het vanaf eind volgende week alleen maar te gaan regenen. Kan de dag voor vertrek nog annuleren en vrees dat dat ook gaat gebeuren als er niet snel betere vooruitzichten komen.
NinjeTurtle
01-09-2021 om 09:41
lientje69 schreef op 01-09-2021 om 09:38:
[..]
Ik ben ook van het laatste moment.
Rare tic van mij denk ik. Maar ik heb een hekel aan wachten om te gaan terwijl ik helemaal klaar ben.
NinjeTurtle
01-09-2021 om 09:58
Rachel. schreef op 01-09-2021 om 07:10:
dankjulliewel voor jullie lieve berichtjes iedereen, had ik niet verwacht, vind het fijn dat jullie zo lief en positief over me denken🤗🤗🧡🌸dit is zeker de vibe die ik wil brengen🌞
Tssss
Als iedereen jou leuk vindt, dan vind ik jou gewoon stom.
Voordat je verwaand wordt!
Herfstappeltaart
01-09-2021 om 10:00
NinjeTurtle schreef op 01-09-2021 om 09:58:
[..]
Tssss
lientje69
01-09-2021 om 10:01
redbulletje schreef op 01-09-2021 om 09:40:
[..]
Zoals 't er nu uitziet, niet. Wilde richting Zwitserland, maar daar lijkt het vanaf eind volgende week alleen maar te gaan regenen. Kan de dag voor vertrek nog annuleren en vrees dat dat ook gaat gebeuren als er niet snel betere vooruitzichten komen.
Zijn er geen dingen die je ook met regen kunt doen daar? Of ben je meer van het wandelen enzo? Hopelijk knappen de voorspellingen nog wat op .
Zusterclivia
01-09-2021 om 10:23
[..]
Tssss
Lekker recalcitrant. Iemand moet het zijn toch? Of ben je stiekem nog een puber?? ![]()
Poezel_en_Wip
01-09-2021 om 10:25
[..]
Tssss
Sophia_!
01-09-2021 om 10:25
[..]
Tssss
Rachel.
01-09-2021 om 10:26
[..]
Tssss
JtM
01-09-2021 om 10:38
Aan de bank. We zijn vanaf medio mei al bezig om een zakelijke rekening af te sluiten. Er is een enorme wachttijd. Uiteindelijk wilde het hoofdkantoor telefonisch contact op nemen, heb aangeven dat ze alleen kunnen bellen op mijn niet werkdagen. Wat doen ze?
Juist, bellen op mijn werkdagen. En dan meteen 2x achter elkaar. Daarna was ik met vakantie, dit aangegeven, dat ik slecht bereikbaar was. Gisteren heb ik zelf 2x gebeld maar waren zij niet bereikbaar. Krijg ik net een mail van 'mijn' kantoor dat ze geen contact krijgen en dat wanneer ze voor 8 september niks horen ze de aanvraag gaan stoppen.

Belachelijk!! Ben flink over de zeik eigenlijk maar weet dat het beter is nu niet meteen op hoge poten te gaan bellen.
DownrightSpoonbill69
01-09-2021 om 10:47
JtM schreef op 01-09-2021 om 10:38:
Aan de bank. We zijn vanaf medio mei al bezig om een zakelijke rekening af te sluiten. Er is een enorme wachttijd. Uiteindelijk wilde het hoofdkantoor telefonisch contact op nemen, heb aangeven dat ze alleen kunnen bellen op mijn niet werkdagen. Wat doen ze?
Juist, bellen op mijn werkdagen. En dan meteen 2x achter elkaar. Daarna was ik met vakantie, dit aangegeven, dat ik slecht bereikbaar was. Gisteren heb ik zelf 2x gebeld maar waren zij niet bereikbaar. Krijg ik net een mail van 'mijn' kantoor dat ze geen contact krijgen en dat wanneer ze voor 8 september niks horen ze de aanvraag gaan stoppen.
![]()
Belachelijk!! Ben flink over de zeik eigenlijk maar weet dat het beter is nu niet meteen op hoge poten te gaan bellen.
Wat??? Je zou denken dat ze graag klanten willen toch?
Poezie
01-09-2021 om 11:14
Net bericht dat het concert van Nothing but Thieves in november ook al is verplaatst naar volgend jaar 
Hoe moet dan nou, twee jaar lang geen concerten én geen festivals!