Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
lientje69 schreef op 30-08-2021 om 22:46:

Ik heb me geërgerd aan mijn pleegkind die weer eens in de telefoon van dochter liep te lezen en vertrouwelijke informatie rondstrooide. Kan daar zó pissig om worden. Blijf gewoon van elkaars telefoon af!

Geen beveiligingscode/vingerafdruk op haar telefoon? 

Ja ze heeft een pincode
Maar die wist pleegkind. Ik heb nu gezegd dat ze de code moet veranderen

lientje69 schreef op 30-08-2021 om 22:46:

Ik heb me geërgerd aan mijn pleegkind die weer eens in de telefoon van dochter liep te lezen en vertrouwelijke informatie rondstrooide. Kan daar zó pissig om worden. Blijf gewoon van elkaars telefoon af!

Ik zou me daar meer dan alleen aan ergeren.

Tijd voor een enorm stevig gesprek? Sommige dingen zijn not done (vind ik) en zoiets is er daar absoluut 1 van.

volgende code heeft pleegkind ook zo te pakken, ik zou beveiligen met duim of vinger afdruk

aan mensen wanneer je een positief iets typt, hun weer een negatieve wolk ervoor duwen, terwijl het bericht als een zonnestraal bedoelt was.
Maarja een zonnestraal zie je niet meer he als er een wolk voor komt staan.

lientje69 schreef op 31-08-2021 om 05:40:

Ja ze heeft een pincode
Maar die wist pleegkind. Ik heb nu gezegd dat ze de code moet veranderen

Als ze zo'n ergernis is voor jullie gezin, kun je het pleegkind dan niet terug brengen naar de instantie? 

redbulletje schreef op 31-08-2021 om 09:14:

[..]

Als ze zo'n ergernis is voor jullie gezin, kun je het pleegkind dan niet terug brengen naar de instantie?

Ik zou d'r inruilen voor een leuker exemplaar 

SilverQuelea47

SilverQuelea47

31-08-2021 om 09:23

Waarom denkt iedereen ineens kootsj (coach) te moeten worden? Goddomme hun eigen leven nauwelijks op orde maar jou gaan ze wel even helpen hoor. Bah.

Poezie schreef op 31-08-2021 om 09:17:

[..]

Ik zou d'r inruilen voor een leuker exemplaar

Dat heb ik ook wel eens gedacht maar uiteindelijk heb ik hem toch maar gehouden. Verschil was dat ik maar een jaar hoefde. Lientje zal nog wat langer moeten, geloof ik. Sterkte Lientje, soms is het gewoon bikkelen.

Heidi-Forumbeheer schreef op 31-08-2021 om 09:24:

[..]

Dat heb ik ook wel eens gedacht maar uiteindelijk heb ik hem toch maar gehouden. Verschil was dat ik maar een jaar hoefde. Lientje zal nog wat langer moeten, geloof ik. Sterkte Lientje, soms is het gewoon bikkelen.

Je moet toch niks als het niet je eigen kind betreft? Als pleegzorg mislukt kun je er toch vanaf? Zeker als ze een eigen kind heeft wat er onder te lijden heeft. 

Ik erger me nog steeds aan de garagehouder van afgelopen vrijdag. 

Ik heb een andere auto gekocht. Geen kleintje, “gewoon” een royaal formaat auto. Op het moment dat hij de auto op mijn naam wil zetten en daarvoor mijn gegevens nodig heeft, kijkt hij me aan en vraagt: “Mag ik je rijbewijsje?”
Waarop ik pinnig reageer met: “mijn rijbewijsje? Ik heb een normaal formaat rijbewijs hoor!” 

Even later informeert hij bij mijn zoon of mijn man in de auto gaat rijden ………

Oh ja, bij het hele proces van auto kijken, proefrit maken, auto ophalen was mijn man niet aanwezig. 

Aan mezelf. Ik ben moe. Slaap al een paar nachten rot en dan kan ik minder hebben. Gezeik van collega's over corona, ben er zo klaar mee allemaal.

Marquise schreef op 31-08-2021 om 09:23:

Waarom denkt iedereen ineens kootsj (coach) te moeten worden? Goddomme hun eigen leven nauwelijks op orde maar jou gaan ze wel even helpen hoor. Bah.

Of wat dacht je van iemand die overgewicht heeft en dan afslankprogrammacoach is? 😂. Haar eigen kinderen zijn echt veel te dik, zo ontzettend sneu. En ze blijft ze maar vreten toestoppen… Ik ken ze redelijk goed dus weet ook dat er niets mis is met die kinderen. Maar zoonlief gaat 11km verderop naar school en die gaat met de trein 🤦🏼‍♀️. Sport niet en zit de hele dag te gamen. Andere kind kan niet eens haar benen recht vooruit doen met lopen, ze moet eerst het ene been om het andere been bewegen. Echt zo sneu als je 10 bent… Komt ze bij ons thuis spelen en dan heeft ze een tas vol met chips en snoep. Stiefdochter eet ook bijna niet ‘s avonds als ze daar gespeeld heeft. 
Ik vind het bijna kindermishandeling… Zelf ook overgewicht door ziekte (eerst door blijven eten zoals ik deed toen ik nog veel sportte en icm van hollen naar stilstaan en medicatie) maar no way dat ik haar als coach zou willen. Volkomen ongeloofwaardig…

Dat ik op het forum verdwaald ben terwijl ik over 20m een afspraak heb en mijzelf nog moet aankleden 😂

redbulletje schreef op 31-08-2021 om 09:14:

[..]

Het is geen leenfiets.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.