Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

29-08-2021 om 22:21

Heidi-Forumbeheer schreef op 29-08-2021 om 21:41:

[..]

Auto gekocht?

Wat een slechte reclame voor z'n bedrijf

Ja. Het model, leeftijd, prijs en km-stand waren verder goed. Dezelfde modellen stonden voor dezelfde prijs maar dan met meer dan een ton aan kilometers op de teller. Deze nog geen 30.000. Het is wel een "lelijke" kleur, maar ik vind hem daardoor wel heel makkelijk terug in parkeergarages. 😄

Briannaf schreef op 29-08-2021 om 19:17:

[..]

Dat ken ik, je fietst op het fietspad, naast een onverlichte doorgaande weg, links en rechts bos. Komt er een auto aan met groot licht, compleet verblind rij ik de greppel tussen fietspad en weg in, omdat daar het pad net een bochtje maakte. En bedankt.

Dan is het wel heel hinderlijk!!

Als ik googel naar een merk pan met serienummer erbij ben ik in eerste instantie toch opgetogen: Google laat me er een heleboel van zien. De links die ik probeer gaan evenwel niet naar die pannen maar naar dat wat een voor reclame betalende verkoper aan mij kwijt wil en dat zijn totaal andere merken.

Daar erger ik me dus gloeiend aan.

En nee, de pan in kwestie bestaat niet meer. Zeg dat dan verdorie! Kost mij mijn tijd die ongein.

JtM

JtM

30-08-2021 om 09:33 Topicstarter

Dat mn vakantie voorbij is, 2 weken zijn toch echt te kort. Nu weer op kantoor waar mijn mailbox een chaos is.

Aan mijn buurvrouw die echt altijd schreeuwt naar haar kinderen. Normaal zet ik dan mijn tv hard of muziek op maar ik heb knallende koppijn dus ik wil rust en stilte. Echt, dat mens   Ik hoor haar nog met de keukendeur dicht.

JtM schreef op 30-08-2021 om 09:33:

Dat mn vakantie voorbij is, 2 weken zijn toch echt te kort. Nu weer op kantoor waar mijn mailbox een chaos is.

Jup... hier hetzelfde. 3 weken zijn ook te kort. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

30-08-2021 om 14:01

Heidi-Forumbeheer schreef op 30-08-2021 om 13:49:

Aan mijn buurvrouw die echt altijd schreeuwt naar haar kinderen. Normaal zet ik dan mijn tv hard of muziek op maar ik heb knallende koppijn dus ik wil rust en stilte. Echt, dat mens Ik hoor haar nog met de keukendeur dicht.

Er loopt hier een topic over een haan, misschien kun je daar tips vinden.

Telefonisch in de wacht staan 

SilverQuelea47

SilverQuelea47

30-08-2021 om 14:04

Dat er weer nauwelijks iets te doen is op werk.  Ik word er zo langzamerhand echt krankjorum van.

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

30-08-2021 om 14:31

Valdemar schreef op 30-08-2021 om 14:01:

[..]

Er loopt hier een topic over een haan, misschien kun je daar tips vinden.

En dan de buurvrouw slachten? 😂 

Yolo schreef op 30-08-2021 om 14:31:

[..]

En dan de buurvrouw slachten? 😂

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

30-08-2021 om 14:36

Regendrup. schreef op 30-08-2021 om 14:32:

[..]

Wel gelijk genoeg vlees voor op de BBQ 🤣

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

30-08-2021 om 14:49

Heidi-Forumbeheer schreef op 30-08-2021 om 13:49:

Aan mijn buurvrouw die echt altijd schreeuwt naar haar kinderen. Normaal zet ik dan mijn tv hard of muziek op maar ik heb knallende koppijn dus ik wil rust en stilte. Echt, dat mens Ik hoor haar nog met de keukendeur dicht.

Arme kinderen ook

Bailey26 schreef op 29-08-2021 om 22:10:

Ik erger mij aan mijn haaruitval. Hele trossen elke dag. Heb inmiddels al inhammen. Hoop toch wel dat het snel over gaat want dit is niet meer leuk (ben 4 maanden geleden bevallen).

Ah dat is heel naar inderdaad.

Een echte aloë vera plant kopen, en om de dag wat gel uit de plant halen en goed op je hoofdhuid inmasseren vooral op de wat kalere plekken, geef het wat tijd met een maandje zie je het verschil al. Je kunt het trouwens ook iedere dag doen, maar ik weet natuurlijk niet hoe je dagindeling is ivb met dat je haar er natuurlijk wel nattig uitziet.

O en de aloë vera moet je er niet vanaf spoelen he, het beste is dat het een dag of nacht kan intrekken en dan kun je de volgende dag weer je haar wassen of hoe je het ook wil. Na een tijdje droogt het ook weer hoor en je haar ook, dus tis niet dat je een hele dag met een natte coupe loopt.

Ps. Hoe kom ik aan dit idee? dit heeft mijn schoonmoeder tijden gedaan die verloor zoveel haar, t waren op een gegeven moment niet zozeer meer kale plekken maar je keek letterlijk door der haar heen en zag zo haar hoofdhuid.

Ze heeft dit met de aloëvera plant constant herhaald en ik zag al snel verbetering bij haar zowieso zag ik binnen 2 weken al verbetering.

Nu heeft ze al een flinke tijd een volle bos haar, je ziet er niks meer van ze heeft echt een volle bos. Nu herhaalt ze het nog steeds maar 1 of 2 keer per week.

Gefeliciteerd trouwens met je kindje🥰💐

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

30-08-2021 om 14:52

Yolo schreef op 30-08-2021 om 14:31:

[..]

En dan de buurvrouw slachten? 😂

🤣

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.