Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jongens, geen ruzie maken. 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

28-08-2021 om 23:15

kay89 schreef op 28-08-2021 om 23:12:

Jongens, geen ruzie maken.

Zit je aan de paling? 😉😂

Haha, was het maar zo. Maar volgende week ga ik naar Nederland!!! dus zoute haring en paling.

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

28-08-2021 om 23:28

kay89 schreef op 28-08-2021 om 23:26:

Haha, was het maar zo. Maar volgende week ga ik naar Nederland!!! dus zoute haring en paling.

Ja zoiets las ik eerder haha en eerder iets van paling, dus ik dacht die heeft ruzie om de paling 🤣

Ik heb me vandaag geërgerd aan al die automobilisten die denken dat het gebruik van het knipperlicht niet nodig is, die vlak voor me invoegen en/of rechts inhalen.
Ik heb geen auto en rij niet vaak op de autoweg en daar ben ik na vandaag weer even heel blij om.

En aan mezelf: beetje rommelige dag gehad en helemaal vergeten de vraag van de dag neer te zetten

weekendje weg met een vriendin met overnachting. Ze heeft slaapapneu en haar gebitje hiervoor niet meegenomen (had geen zin om die in te doen tijdens weekendje).
Met als gevolg dat ik  na 2.5 uur slaap klaar wakker lig naast haar heftige gesnurk. 

Ikbengek schreef op 29-08-2021 om 02:43:

weekendje weg met een vriendin met overnachting. Ze heeft slaapapneu en haar gebitje hiervoor niet meegenomen (had geen zin om die in te doen tijdens weekendje).
Met als gevolg dat ik na 2.5 uur slaap klaar wakker lig naast haar heftige gesnurk.

Zo'n bitje is toch geen moeite om mee te nemen of in te doen? Mijn ex moest dan een heel apparaat met een slang en een masker meeslepen maar zelfs dat deed 'ie omdat hij anders de dag erna niks waard was.

Wel rot dat jij nu niet kunt slapen. Oordopjes heb je natuurlijk niet bij je?

Oordopjes idd niet bij. Ook niet aan gedacht eerlijk gezegd. Ze vertelde ook pas op plaats van bestemming dat ze gebitje niet bij had.  Dat ze hem thuis niet in doe intreseert mij niet... maar nu lig ik dus wakker door haar gemakzucht hierin. Ze krijgt het in de ochtend dus te horen... volgende keer neemt ze hem mee anders was dit de eerste en laatste keer dat we iets gedaan hebben met overnachting

Ikbengek schreef op 29-08-2021 om 03:00:

Oordopjes idd niet bij. Ook niet aan gedacht eerlijk gezegd. Ze vertelde ook pas op plaats van bestemming dat ze gebitje niet bij had. Dat ze hem thuis niet in doe intreseert mij niet... maar nu lig ik dus wakker door haar gemakzucht hierin. Ze krijgt het in de ochtend dus te horen... volgende neemt ze hem mee anders was dit de eerste en laatste keer dat we iets gedaan hebben met overnachting

Ja, daar zou ik zeker op staan. Ik weet hoe dat is, zo'n snurker naast me en ik kon tenminste nog uitwijken naar de bank.

Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je toch nog een beetje kunt slapen

uitwijken kan helaas nu niet. Hotel zit ook vol geboekt anders had ik gerust kamer nu ter plekke bij geboekt. Zit te denken om zo beneden in de lounge wat te gaan drinken

Ikbengek schreef op 29-08-2021 om 03:07:

uitwijken kan helaas nu niet. Hotel zit ook vol geboekt anders had ik gerust kamer nu ter plekke bij geboekt. Zit te denken om zo beneden in de lounge wat te gaan drinken

Da's misschien wel een goed idee. Even iets anders dan dat geronk

nu al welgeteld 2.5 uur geslapen en in die 2.5 uur 4x wakker geweest en onrustig geslapen aldus actiwatch moet zeggen dat die aardig goed alles registreerd 

SuzyQFive schreef op 28-08-2021 om 22:08:

[..]

Als je zoekt naar handgemaakte doorknoppen dan zet je een - voor wat je wil uitsluiten, in dit geval Pinterest. Geen spatie ertussen. Je krijgt dan dus:

Handgemaakte deurknoppen -pinterest

Als het goed is laat ie dan alle pinterestresultaten weg.

Dit wist ik ook niet. Wat een goeie tip, bedankt!

Ikbengek schreef op 29-08-2021 om 02:43:

Met als gevolg dat ik na 2.5 uur slaap klaar wakker lig naast haar heftige gesnurk.

Voortaan een kamer voor jezelf boeken. Ik kan ook nooit slapen met iemand in dezelfde ruimte, ook als ze niet snurken zijn er hinderlijke geluiden. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.