Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
JtM

JtM

23-08-2021 om 12:04 Topicstarter

Ik heb al een paar dagen een ontsteking in mn vinger / nagelriem. Nu zie ik de ontsteking zitten onder een stukje van mn nagel maar als ik de ontsteking eruit probeer te drukken komt er niks uit, doet alleen veel pijn  maar de ontsteking zelf doet ook pijn, pff, irritant dit!

JtM

JtM

23-08-2021 om 12:04 Topicstarter

rionyriony schreef op 23-08-2021 om 11:29:

Als iemand het gaat hebben over wel of niet vaccineren. Vroeger was dat een non-probleem. Je kreeg je prik en dat was niet fijn, maar je hoefde dan geen tuberculose, rode hond of pokken door te maken

Ben het helemaal met je eens! 

JtM schreef op 23-08-2021 om 12:04:

Ik heb al een paar dagen een ontsteking in mn vinger / nagelriem. Nu zie ik de ontsteking zitten onder een stukje van mn nagel maar als ik de ontsteking eruit probeer te drukken komt er niks uit, doet alleen veel pijn maar de ontsteking zelf doet ook pijn, pff, irritant dit!

Let op dat het geen fijt wordt!

Ik had eens een ontsteking onder mijn duimnagel op vrijdag, maar geen zin om naar de huisarts te gaan, want ik had de hele dageen activiteit waar ik me erg op verheugd had, dus pijnstillers erin en gaan. Daarna weekend en je gaat toch niet met zoiets kleins als een ontsteking in je vinger naar een weekend-arts? Dat heb ik die zondagnacht geweten, wat werd mijn vinger dik en wat deed-ie pijn. De huisarts heeft me toen wel een uitbrander gegeven, dat ik niet eerder even langsgekomen was. Die heeft een snee in mijn nagel gegeven, de boel ontsmet en opeens deed alles een stuk minder zeer. Gelukkig is alles vanzelf genezen, hoewel mijn nagel op een gegeven moment eraf viel.

Ergeren niet, maar wel iets van man man  na het lezen van een update van een topic. Het is er te lang stil en dan komt er ineens van een TO een smeuige update

Misschien ben ik soms te achterdochtig, maar met regelmaat geloof ik niks van  bepaalde topics

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

23-08-2021 om 12:49

rionyriony schreef op 23-08-2021 om 10:40:

[..]

Ik heb altijd de Microsoft notebook muis gebruikt maar iets in die muis maakt niet goed contact meer als ik wil klikken. Dus soms wel 3x klikken.

Ik heb dus een Action muis gekocht maar die heeft een zeker delay en is ook niet erg trefzeker als ik wil richten. Je denkt: waarom verkopen ze die dan? Dus de zoektocht naar een vervanger gaat binnenkort beginnen.

Ik gebruik de M325 al bijna 10 jaar, zo fijn vind ik 'em. Als ik met mijn duim door het rubber aan de zijkant ben koop ik een nieuwe. Begin dit jaar mijn 3e gekocht.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

23-08-2021 om 15:43

noas_1993 schreef op 23-08-2021 om 10:37:

[..]

Ja, dat bedoel ik. De poortdeur, wist niet of dat een algemeen bekend woord was.
Zat echt te denken ''hoe heet dat?''

Oh, dit is een onderwerp waar ik niet uitkom met man.

Hij loopt door de poort achterom en door de poortdeur in de tuin.

Ik loop door het gangetje/paadje achterom en door de poort in de tuin. Voor mij is een poort de deur naar de tuin. Poortdeur is dubbel.

Dus als hij het bijvoorbeeld heeft over katten in de poort, klinkt dat heel raar. Maar we willen het allebei niet veranderen.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

23-08-2021 om 15:48

NinjeTurtle schreef op 23-08-2021 om 12:48:

Ergeren niet, maar wel iets van man man na het lezen van een update van een topic. Het is er te lang stil en dan komt er ineens van een TO een smeuige update

Misschien ben ik soms te achterdochtig, maar met regelmaat geloof ik niks van bepaalde topics

Nee hoor, jij bent niet achterdochtiger dan de rest van ons. Van dat topic denken we hier als forummers massaal hetzelfde over vermoed ik. 

De achterbuurvrouw die haar ongesteriliseerde katten steeds naar buiten laat ontsnappen en dan aan mij vraagt om naar ze uit te kijken

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

23-08-2021 om 15:53

Poezie schreef op 23-08-2021 om 15:51:

De achterbuurvrouw die haar ongesteriliseerde katten steeds naar buiten laat ontsnappen en dan aan mij vraagt om naar ze uit te kijken

Maar goed dat ze niet hier woont dan, hier lopen krolse katers of iets. Het is geen gehoor in de nacht. 

Nera schreef op 23-08-2021 om 15:43:

[..]

Oh, dit is een onderwerp waar ik niet uitkom met man.

Hij loopt door de poort achterom en door de poortdeur in de tuin.

Ik loop door het gangetje/paadje achterom en door de poort in de tuin. Voor mij is een poort de deur naar de tuin. Poortdeur is dubbel.

Dus als hij het bijvoorbeeld heeft over katten in de poort, klinkt dat heel raar. Maar we willen het allebei niet veranderen.

Een poort is voor mij een opening in een heg/schutting met een lat of zo eroverheen. De deur in de poort is een poortdeur. De poort zelf is geen deur.

Alleen in spreektaal gaat het hier ook als: heb je de poort op slot gedaan? En dan wordt de poortdeur bedoeld.

Yolo schreef op 23-08-2021 om 15:53:

[..]

Maar goed dat ze niet hier woont dan, hier lopen krolse katers of iets. Het is geen gehoor in de nacht.

Misschien woon jij wel waar ik woon, die ongecastreerde katers lopen hier ook te bleren en de boel onder te zeiken. 

Aan alle mensen die vanochtend meenden dat ze de net gedweilde voetbalkantine binnen konden lopen. DE DEUREN STONDEN OPEN VOOR WAT FRISSE LUCHT, NIET VOOR JULLIE

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

23-08-2021 om 16:00

Zusterclivia schreef op 23-08-2021 om 15:53:

[..]

Een poort is voor mij een opening in een heg/schutting met een lat of zo eroverheen. De deur in de poort is een poortdeur. De poort zelf is geen deur.

Alleen in spreektaal gaat het hier ook als: heb je de poort op slot gedaan? En dan wordt de poortdeur bedoeld.

Oh dat is wéér anders

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

23-08-2021 om 16:05

Poezie schreef op 23-08-2021 om 15:56:

[..]

Misschien woon jij wel waar ik woon, die ongecastreerde katers lopen hier ook te bleren en de boel onder te zeiken.

Nou je zou het haast denken 😁 Hier precies het zelfde 'gezeik' je wordt er niet goed van. 

Ik heb zelf twee aanlopertjes, waarvan er 1 bij haar vandaan komt. Die had zich bij haar katten "pack" aangesloten maar kon daar niet blijven want oud en niet helemaal gezond.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.