Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Ikbengek
18-08-2021 om 09:30
groepsapp... hier ook eentje die er een hekel aan heeft.
Ben al eerder uit groepsapp van het werk gestapt vanwege het gezeik erin.
Heb WhatsApp zo ingesteld dat niemand mij kan toevoegen in groepsapp zonder mijn toestemming. Dus als ik verzoek krijg dan mogen ze eerst uitleggen waarom het een meerwaarde is om erin te zitten
Poezie
18-08-2021 om 09:33
Hier ook een groepsapp van het werk. Op de laatste dag van je vakantie krijg je via je groepsapp berichten van je collega's: "succes met opstarten morgen hè?!"
En dan denk ik: "hallooooo ik heb vandaag nog vakantie hoor!"
AcceptableReindeer64
18-08-2021 om 10:30
Aan mijn rokende buurman. Hij werd vandaag weer opgehaald, maar zijn huis meurt verschrikkelijk en niet alleen naar rook. Hij is altijd tergend langzaam met alles, omdat het een slome duikelaar is. Dus toen ik naar beneden kwam om mijn fiets te pakken, was de hele begane grond vergeven van zijn rooklucht. Ik moest eerst een puf nemen van mijn blauwe puffer voordat ik mijn fiets uit de berging kon pakken. Was gelijk weer stikbenauwd en als bonus kwam ik nog een paar rokers in het winkelcentrum tegen. Adembenemend die rokers 
Rachel.
18-08-2021 om 10:35
Tamsyn schreef op 18-08-2021 om 10:30:
Aan mijn rokende buurman. Hij werd vandaag weer opgehaald, maar zijn huis meurt verschrikkelijk en niet alleen naar rook. Hij is altijd tergend langzaam met alles, omdat het een slome duikelaar is. Dus toen ik naar beneden kwam om mijn fiets te pakken, was de hele begane grond vergeven van zijn rooklucht. Ik moest eerst een puf nemen van mijn blauwe puffer voordat ik mijn fiets uit de berging kon pakken. Was gelijk weer stikbenauwd en als bonus kwam ik nog een paar rokers in het winkelcentrum tegen. Adembenemend die rokers
Nu we het over roken hebben, ik erger me kapot aan dat mensen hier in de lift roken.. ik ben voordat ik zwanger zou worden gestopt met roken, niet meer gerookt... en dan loop ik met mn kleine de lift in die helemaal stinkt na rook en waar dan net in gerookt is.. kan ik zo woest van worden.. kheb al een paar keer een papiertje opgehangen dat ik het verschrikkelijk vind dat ik in een dichte lift sta met mm kleine die gevuld is met rook, en dat het een kwestie van 2 minuten is dat je buiten bent en je sigaret kunt aansteken..
Het gebeurd nog steeds en ik heb een vermoeden omdat ik het die persoon al eens eerder heb zien doen en er op heb aangesproken. Als ik hem nog een keer betrap is die de lul.
Rachel.
18-08-2021 om 10:37
Dan doe je zo je best om je kleine gezond op te voeden, en dan is er zo'n stinkerd die er schijt aan heeft en constant in de lift rookt, lulhannes
AcceptableReindeer64
18-08-2021 om 10:44
Dat meen je niet!!!
Kun je geen contact opnemen met de VVE of de verhuurder? Want dit mag helemaal niet. Jeetje, dan ben je zelf gestopt met roken (echt super knap van je!!) en dan zou een ander de longetjes van je kleintje verpesten!
Wij zeggen niks tegen die buurman omdat wij weten dat hij het er dan om gaat doen. Hij heeft ze niet alle 24 in een kratje, zeg maar..
ConsciousWalrus47
18-08-2021 om 10:50
Poezie schreef op 18-08-2021 om 09:33:
Hier ook een groepsapp van het werk. Op de laatste dag van je vakantie krijg je via je groepsapp berichten van je collega's: "succes met opstarten morgen hè?!"
En dan denk ik: "hallooooo ik heb vandaag nog vakantie hoor!"
Echt, ik kan hier zó niet tegen.. groepsapps sowieso doe ik niet aan mee als ik het voor het kiezen heb. Helaas heb ik dat niet altijd.
Maar wat je zegt over die terug opstartwensen.. inderdaad wil je nog helemaal niet met collega's bezig zijn een dag vóór je vakantie voorbij is. Die realisatie is al erg genoeg. En daarbij denk ik ook altijd: Hoezo denk je aan me? Volgens mij willen ze alleen maar laten zien dat ze attent zijn en dan gaat het dus meer om hoe geweldig ze zelf zijn zodat je ze kan bedanken ervoor. Nou doe dan maar niet.
Rachel.
18-08-2021 om 10:50
Tamsyn schreef op 18-08-2021 om 10:44:
Dat meen je niet!!!
![]()
Kun je geen contact opnemen met de VVE of de verhuurder? Want dit mag helemaal niet. Jeetje, dan ben je zelf gestopt met roken (echt super knap van je!!) en dan zou een ander de longetjes van je kleintje verpesten!
Wij zeggen niks tegen die buurman omdat wij weten dat hij het er dan om gaat doen. Hij heeft ze niet alle 24 in een kratje, zeg maar..
T liefst wil ik em persoonlijk aanspreken maar als ik hem de komende dagen niet ga tegen komen en dit blijft... dan ga ik absoluut bellen.
Ja verschrikkelijk zo'n buurman, hij wil gewoon weg geen rekening houden met je, mijn zus loopt ook met zo'n pufje en zodra er iemand in de buurt rookt heeft ze het vrijwel meteen nodig. Super naar is dat!
redbulletje
18-08-2021 om 20:14
Dat m'n verdoving van de kaakchirurg uitgewerkt is en de krater waar m'n kies gezeten heeft zeurt en ik koppijn heb.
QuarrelsomeSnail25
18-08-2021 om 20:16
redbulletje schreef op 18-08-2021 om 20:14:
Dat m'n verdoving van de kaakchirurg uitgewerkt is en de krater waar m'n kies gezeten heeft zeurt en ik koppijn heb.
Ai, beterschap!
BrightEchidna89
20-08-2021 om 08:26
De klaagzang van de ceo van Plopsaland omdat hij geen personeel vindt. Nee kwibus, met een uurloon van 6.5 euro vind je geen studenten meer zolang de horeca smeekt om werkvolk en beter betaald.
Doe wat aan je werkomstandigheden ipv de media-aandacht op te zoeken.
rionyriony
20-08-2021 om 08:37
Aan een kamerplant, die keer op keer zegt: ik hoef geen water. Ondankbaar!

ProfitableMantis53
20-08-2021 om 11:43
rionyriony schreef op 20-08-2021 om 08:37:
![]()
Haha ja, dat het er dan aan de onderkant weer uit loopt bedoel je?
Rachel.
20-08-2021 om 12:03
rionyriony schreef op 20-08-2021 om 08:37:
![]()
Dat heb ik soms dus ook, dan denk ik hoe kan dat eig want de aarde is droog maar toch loopt het water gewoon onder eruit als ik wat water geef.
rionyriony
20-08-2021 om 12:06
Nera schreef op 20-08-2021 om 11:43:
[..]
Haha ja, dat het er dan aan de onderkant weer uit loopt bedoel je?
Als ik een satéprikker erin steek dan blijft die maar vochtig/nattig terugkomen dus ik snap het eigenlijk niet zo goed. En hij is niet de enige die niks wil. Vijf andere planten willen ook niet veel meer sinds een paar weken. Drie ervan heb ik omgekeerd op een stuk plastic maar er was niets aan te ontdekken.