Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

17-08-2021 om 16:08

Zusterclivia schreef op 17-08-2021 om 16:04:

[..]

CC is in email taal: ter kennisgeving. Check altijd heel vluchtig of er een taak voor mij inzit, zoniet of prullenbak of in mapje klant voor later (dat ik er niets mee hoef).

Mag ik toppen? Iemand die op de CC steeds reageert met: bedankt voor het doorgeven.

Hier ook zoiets in de mededelingenapp. Totaal onnodige reacties. Of als iemand op vakantie gaat: 30 x "Geniet ervan!

Zusterclivia schreef op 17-08-2021 om 16:04:

[..]

CC is in email taal: ter kennisgeving. Check altijd heel vluchtig of er een taak voor mij inzit, zoniet of prullenbak of in mapje klant voor later (dat ik er niets mee hoef).

Mag ik toppen? Iemand die op de CC steeds reageert met: bedankt voor het doorgeven.

Nou, in dit geval heb ik het even nagevraagd en bleek het een vergissing te zijn.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

17-08-2021 om 16:17

Nera schreef op 17-08-2021 om 16:08:

[..]

Hier ook zoiets in de mededelingenapp. Totaal onnodige reacties. Of als iemand op vakantie gaat: 30 x "Geniet ervan!"

Zo hebben wij een familie-app (neven en nichten, zo'n 35 man). Iemand ziek? Tig keer beterschap. Maar nog erger: tig keer bedankt erachteraan! Iemand heeft toen voorgesteld om dit voortaan niet meer te doen. Reactie: tig keer 'IS GOED!' 

En bij de eerstvolgende keer ging dat gewoon door. Ik heb toen ooit met oud op nieuw geschreven: 'Namens ons allemaal een gelukkig nieuwjaar!' De hint kwam helaas niet binnen.... 

En als je niet  reageert omdat iedereen al heeft gereageerd word je gevraagd waarom je niet reageert.

Hen74 schreef op 17-08-2021 om 16:17:

[..]

Zo hebben wij een familie-app (neven en nichten, zo'n 35 man). Iemand ziek? Tig keer beterschap. Maar nog erger: tig keer bedankt erachteraan! Iemand heeft toen voorgesteld om dit voortaan niet meer te doen. Reactie: tig keer 'IS GOED!'

En bij de eerstvolgende keer ging dat gewoon door. Ik heb toen ooit met oud op nieuw geschreven: 'Namens ons allemaal een gelukkig nieuwjaar!' De hint kwam helaas niet binnen....

Daarom zit ik niet in groepsapps. Kan daar echt helemáál niet tegen. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

17-08-2021 om 21:22

redbulletje schreef op 17-08-2021 om 12:28:

Aan de kou en de regen. Wat 'n flutzomer!

Ik vind deze zomer net geweldig. Genoeg zon, genoeg regen en niet te warm. Daarnet een toertje gaan fietsen en vond het heerlijk met het bewolkte weer. Kijk nu al uit naar de herfst. 

Valdemar schreef op 17-08-2021 om 21:22:

[..]

Ik vind deze zomer net geweldig. Genoeg zon, genoeg regen en niet te warm. Daarnet een toertje gaan fietsen en vond het heerlijk met het bewolkte weer. Kijk nu al uit naar de herfst.

Ik hoop dat we een warme en zonnige herfst krijgen om deze flutzomer te compenseren. En een zachte winter! 

Ik word ook niet blij van dit weer. Liever ook geen 30 graden, maar dit is het andere uiterste. Juist omdat ik zo weinig kan is het fijn als ik dan in elk geval op het balkon in mijn hangmat kan liggen. Voelt dit niks doen in elk geval nog als vakantie

Komende dagen wordt het beterrrr

NinjeTurtle schreef op 17-08-2021 om 21:30:

Komende dagen wordt het beterrrr

Jaaaaaa... hangmat, ijsje, 0 0 ipa 😍

Lollypopje schreef op 17-08-2021 om 21:35:

[..]

Jaaaaaa... hangmat, ijsje, 0 0 ipa 😍

Dat een beetje! Al hou ik niet van 0.0

en nog vakantie ook

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

17-08-2021 om 21:50

Valdemar schreef op 17-08-2021 om 21:22:

[..]

Ik weet niet waar jouw huis woont maar hier zeikt het al de hele dag van de regen.

NinjeTurtle schreef op 17-08-2021 om 21:39:

[..]

Dat een beetje! Al hou ik niet van 0.0

en nog vakantie ook

Ik heb een paar merken gevonden die wel lekker zijn gelukkig, want meer dan 0.0 alcohol is momenteel echt geen goed idee 😂

Lollypopje schreef op 17-08-2021 om 21:53:

[..]

Ik heb een paar merken gevonden die wel lekker zijn gelukkig, want meer dan 0.0 alcohol is momenteel echt geen goed idee 😂

Dan neem ik er wel 1 extra in jouw plaats 

Als het om een goede reden blijkbaar geen goed idee is, dan beter laten idd. 

Hier misschien juist een heel goed idee 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

18-08-2021 om 00:07

redbulletje schreef op 17-08-2021 om 17:29:

[..]

Daarom zit ik niet in groepsapps. Kan daar echt helemáál niet tegen.

Ik ook niet, alleen soms nodig. Da's samen met de gezins-app van broers/zussen de enige groepsapp hier. Heel druk is het er doorgaans niet. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.