Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
SilverQuelea47
16-08-2021 om 11:00
BPost!
Context: bij een UK bedrijf dibgen besteld want zij zouden zorg dragen voor fees and duties voir EU klanten, EU klanten mogen niets merken van de Brexit. Perfect, zou je denken.
Nope, er is iets mis gegaan en BPost rekent me ineens meer invoerkosten aan dan dat hele pakket waard is. Nonde... maar ok, dat moeten we kunnen oplossen.
Ook niet want nul updates van Bpost ondanks dat ik die stomme app van ze heb die ze zo lekker pushen. Want dan ben je altijd up to date. Met als gevolg dat ik er gisteren achterkwam dat ik voor 12 august had moeten dokken of ze sturen het terug.
Dus kortom: BPOST. AAAAAAARGH. Met je zeikapp die niet eens functioneert.
Ikbengek
16-08-2021 om 11:31
vandaag late dienst dus kon vanmorgen uitslapen.
Wat denk je... werd ik om 7.30 uur gebeld (telefoon stond op trilfunctie maar daar wordt ik al wakker van)... door iemand die verkeerd verbonden was
En daarna niet meer in slaap komen
AcceptableReindeer64
16-08-2021 om 11:39
Aan de doktersassistente.. of eigenlijk aan het systeem van de huisarts.
Man was in Duitsland gisteren, is finaal door zijn rug gegaan (mede door het slechte hotelbed) en is gistermiddag 500km terug naar huis gereden. Dus vanochtend huisarts gebeld voor pijnstillers. Staat hij (hij wilde perse zelf) bij onze apotheek, geen pijnstillers. Hij weer de assistente gebeld, heeft zij het naar de apotheek aan de andere kant van het dorp gestuurd.. Ja zo staat dat in het systeem, uw medicijnen gaan daarheen.. Sinds wanneer???
SilverQuelea47
16-08-2021 om 18:04
Dat ik nu naar Zooplus mag mailen omdat het pakket stuk is gegaan en ik nu dingen mis want uit pakket gelazerd.
EnchantedDragonfly18
16-08-2021 om 18:36
Aan een forummer. En gisteren ook, en alle dagen daarvoor eigenlijk ook.
Evaluna
16-08-2021 om 20:06
Aan mezelf, dat ik niet daadkrachtige voor mezelf op durf te komen, dat denk ik dus en ben bang voor een afloop die ik niet wil. En dus nare telefoontjes uitstel 🙈
SuzyQFive
17-08-2021 om 00:33
Nu aan mijn kinderen… Mogen we bij elkaar slapen vanavond?
Ja, dat mag maar wel slapen dus, ze gingen om half 11 naar boven. Dan hou je nog wel rekening met iets gerommel. Ik om half 12 naar boven. Gezegd dat het nu echt slapen is. Lopen ze net heen en weer naar de wc, ik zeg: wat is er? “Er zit nagellak in mij mattras” ARRGGGGG!
Ben echt even boos geworden want 1. Hoezo nagellakken in bed? 2. Het was slaaptijd. 3. Net nieuw matras en bed…
Ik kan er echt zo pissig om worden. Je zou denken dat als je 11 bent en naar het VO gaat je wel enig besef van de kosten hebt en nu ben ik pissig op mijzelf omdat ik mezelf boos heb laten worden omdat ik dan voorlopig nog wel even wakker ben.
QuarrelsomeSnail25
17-08-2021 om 00:35
Evaluna schreef op 16-08-2021 om 20:06:
Aan mezelf, dat ik niet daadkrachtige voor mezelf op durf te komen, dat denk ik dus en ben bang voor een afloop die ik niet wil. En dus nare telefoontjes uitstel 🙈
Je kunt het!
QuarrelsomeSnail25
17-08-2021 om 00:40
Rockstar schreef op 17-08-2021 om 00:38:
Waarom werken dingen nou nooit zoals ik denk dat ze denken. 😑
Kijk, daar gaat het al fout. Jij denkt dat dingen denken.
SuzyQFive
17-08-2021 om 09:47
JtM schreef op 17-08-2021 om 07:22:
Aan mezelf, heb vakantie en ben al vanaf 06.15 uur wakker
Heb ik ook al de hele vakantie 😂. Ben steeds eerder wakker dan mijn drie jongste kinderen (mijn oudste van 20 doet vakantiewerk en is altijd vroeg weg).
Rockstar
17-08-2021 om 10:09
Hen74 schreef op 17-08-2021 om 00:40:
[..]
Kijk, daar gaat het al fout. Jij denkt dat dingen denken.
![]()
Oh. Het was laat blijkbaar.😆 Het is uiteindelijk 2:00 geworden en het kreng WERKT NOG STEEDS NIET en ik ben 5 levens, wallen en een berg fronsrimpels verder.