Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik erger me er aan dat mijn leidinggevende niet mee wil denken bij integreren na burnout. Oude functie is het en verder is er niets mogelijk 

Evaluna schreef op 11-08-2021 om 08:02:

Ik erger me er aan dat mijn leidinggevende niet mee wil denken bij integreren na burnout. Oude functie is het en verder is er niets mogelijk

Dat zijn ze toch gewoon verplicht? Wat zegt UWV erover?

Ik erger mij aan mijn vriend die wederom niet even zijn huis heeft opgeruimd voordat de schoonmaakster komt. We hebben een LAT-relatie en ik heb voorheen nog wel eens gauw wat opgeruimd maar ik vertik het hoor. Hij klapt alles achter zijn reet neer. Bovendien ben ik zelf beperkt dus zijn zooi opruimen kost mij bakken met energie. 

SuzyQFive schreef op 11-08-2021 om 09:23:

[..]

Dat zijn ze toch gewoon verplicht? Wat zegt UWV erover?

Ik ben nog niet bij het UWV geweest. Burnout gehad door thuissituatie, paar maanden gewerkt (beter) maar ik ben weer uitgevallen. Thuis situatie verandert niet binnenkort, dus dit gaat nog wel even duren. Moet weer integreren, had dus al bedacht wat mij zou kunnen ontlasten, zodat ik het misschien wel volhou. 

Echter staat ze er niet voor open. Ik moet (?) Terug in oude functie. Of solliciteren, wat niet gaat als je ziek bent.

Tweede spoor wil ze niet horen, want ik ben te lang beter geweest 

Misschien maar eens zelf een topic openen😁

ik erger me wederom aan echtgenoot, álles wat ik voorstel of zeg heeft ie tegenargument bij. Voorbeeld: we gaan straks bij zoon honden uitlaten. Zoon heeft gevraagd of we eerst achterdeur willen openzetten en dan hond uit bench. Krijg ik te horen 'dat we ook de voordeur kunnen openzetten' (ja lekker handig, loopt hond meteen weg of onder auto ...) grrr 

aan de grote verbouwing in de echoput achter mijn huis. Elke dag van 8 tot 16 aanhoudend geluid als van een boor. Doodmoe word ik ervan. Het zit in mijn hele lijf. 4 weken achter de rug, nog 8 te gaan. Morgen maar op pad voor een noise canceling koptelefoon. Jammer dat ik die niet kan declareren bij ze. 

Aan een vriendin die niet gezegd heeft dat er zondag 1 iemand alleen moet zitten tijdens de film... We zijn met 3

WickedCurlew89

WickedCurlew89

11-08-2021 om 20:23

Aan shit waarvoor ik betaal die niet werkt. Zoals een T-mobile app die niet werkt, al maanden niet.

Aan man die nooit, maar dan ook nooit iets kan vinden, zelfs als ik zeg waar het ligt.

Aan booking.com die toch telkens met suggesties voor 2 personen op één kamer komt terwijl ik duidelijk invul dat ik voor 2 personen 2 kamers wil. 

Ik haalde mijn kinderen op bij de BSO vanmiddag. Erg rustig dus voldoende plek om je fiets te parkeren. Kom ik terug heeft iemand zijn elektrische fiets zo geparkeerd dat ik die eerst weg moest zetten voordat ik mijn fiets eruit kon halen. Ingebouwd bus.

Waarom? Er was zeeën van ruimte + ik stond ook niet dicht bij de ingang.

Sommige mensen??

Rachel. schreef op 09-08-2021 om 14:50:

menstruatie😫 sinds bevalling heb ik echt hevige pijn bij menstruatie, ik kan echt wel wat hebben maar soms worden de krampen zo hevig dat ik benauwd wordt. Voorheen had ik dat niet zo heftig. Vind t echt niet fijn.😖

sinds kort heb ik vooral de 1ste 3 dagen zwaardere menstruaties als het kan blijf ik het liefst in bed liggen en verroer ik me niet

Een collega

Hetvrijewoord schreef op 11-08-2021 om 20:23:

Aan shit waarvoor ik betaal die niet werkt. Zoals een T-mobile app die niet werkt, al maanden niet.

Aan man die nooit, maar dan ook nooit iets kan vinden, zelfs als ik zeg waar het ligt.

Je hebt betaald voor je man?  

AcceptableReindeer64

AcceptableReindeer64

12-08-2021 om 08:02

alhambra schreef op 11-08-2021 om 21:16:

Ik haalde mijn kinderen op bij de BSO vanmiddag. Erg rustig dus voldoende plek om je fiets te parkeren. Kom ik terug heeft iemand zijn elektrische fiets zo geparkeerd dat ik die eerst weg moest zetten voordat ik mijn fiets eruit kon halen. Ingebouwd bus.

Waarom? Er was zeeën van ruimte + ik stond ook niet dicht bij de ingang.

Sommige mensen??

Dat had ik laatst ook. Bij de supermarkt. Ik zet mijn fiets strak tegen zo'n 'nietje'. Kom ik terug uit de winkel, helemaal afgeladen met zware boodschappentassen, staat er een fiets tegen de mijne aan. Ik kon hem niet eens van het slot halen zonder die andere fiets weg te halen. En dat terwijl alle andere nietjes vrij waren..

Je zou zulke mensen toch!

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

12-08-2021 om 08:07

Dat er weer een naaktslakkenfeest in mijn keuken aan de gang was. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.