Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sophia_! schreef op 10-08-2021 om 11:12:

[..]

Zeg dat. Ik zag het laatst bij de koffie ook al: nieuwe verpakking, minder inhoud, naar wel 1,5 keer zo duur.

Bij de chips ook al 

Viel me op bij de Pringles.

Het valt me elke dag weer op dat er bij dit topic meer nieuwe berichten zijn dan bij waar werd je vandaag blij van.. 
Zijn er dan echt meer mensen die zich dagelijks ergeren dan mensen die elke dag ergens blij van worden? 

Mamali schreef op 10-08-2021 om 19:43:

Het valt me elke dag weer op dat er bij dit topic meer nieuwe berichten zijn dan bij waar werd je vandaag blij van..
Zijn er dan echt meer mensen die zich dagelijks ergeren dan mensen die elke dag ergens blij van worden?

Dat viel me ook echt op ja!

Heel eerlijk he.. ik vind het zelf heel fijn om dingen te lezen waar mensen blij van worden, maar de reden dat ik daar minder post dan hier heeft te maken met dat ik eerlijk gezegd denk dat het mensen niet boeit waar ik blij van wordt, wil niet zeggen dat ik nergens blij van wordt maar dan houd ik dan liever voor mezelf, en denk dat ze liever willen weten waar ik me aan geërgerd heb zodat ze kunnen zien dat ze zich, of daarin kunnen vinden, of juist weer helemaal niet...

Als ik me gestresst voel kan ik minder blijheid voelen, stress/overprikkeling overheerst dat dan. 

ik erger me gewoon graag 

Aan mijn dochter. Als iedereen rechts gaat, gaat zij links. Heeeerlijk eigengereid, maar af en toe ook doodvermoeiend. 

Rachel. schreef op 10-08-2021 om 19:48:

Heel eerlijk he.. ik vind het zelf heel fijn om dingen te lezen waar mensen blij van worden, maar de reden dat ik daar minder post dan hier heeft te maken met dat ik eerlijk gezegd denk dat het mensen niet boeit waar ik blij van wordt, wil niet zeggen dat ik nergens blij van wordt maar dan houd ik dan liever voor mezelf, en denk dat ze liever willen weten waar ik me aan geërgerd heb zodat ze kunnen zien dat ze zich, of daarin kunnen vinden, of juist weer helemaal niet...

Ik word juist heel blij van lezen waar anderen blij van worden

JtM

JtM

10-08-2021 om 20:03 Topicstarter

Ik vind het juist leuk om te lezen waar andere mensen zich aan ergeren

Ik ben iedere dag blij/gelukkig. Maar niet specifiek om iets. Gewoon content. Ergeren valt mij dus meer op dan opvallend blij zijn, want dat laatste ligt dichter tegen mijn normaal aan. Als ik echt opvallend blij wil zijn, moet ik dus extreem blij zijn ipv gewoon blij. En extreem blij ben ik niet per se iedere dag. 

En nu erger ik me een beetje aan mijn stomme uitleg 

Ik raak helaas snel geïrriteerd. Juist het lezen dat anderen zich ook aan dingen ergeren zorgt ervoor dat ik me minder eenzaam voel. Soort van lotgenotencontact. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

11-08-2021 om 01:16

er.is.maar.1.Pino schreef op 29-07-2021 om 20:15:

[..]

Hahahaha Ze moeten echt nog wat knoppen in de advertentiemachine bijstellen denk ik 😂

Echt wel! Ik heb nog nooit zo veel vlees-, vis- (ook het hengelen) en zwangerreclames gezien. 

willem1959 schreef op 26-07-2021 om 19:41:

Ik erger mij nergens aan. Een hoop zaken heb je toch geen invloed op, dus waarom dan al die negatieve energie.

Ik erger me wild aan mensen met deze uitspraken.

ik erger me ook aan forumbeheer die in een ergertopic geheel offtopic ergernissen gaat beargumenteren en oplossingen gaat aandragen. 

AcceptableReindeer64

AcceptableReindeer64

11-08-2021 om 07:57

Ik erger me aan een topic op een paardenforum. Mevrouw had een afspraak met een hoefsmid gemaakt die gratis twee pony's van haar over zou nemen. Eentje voor de kar en de ander omdat hij x- en o-benen zou hebben. Daarna viel ze die man zolang lastig dat hij haar nummer blokkeerde en daarna viel ze hem via een ander telefoonnummer lastig valt. Toen liet ze haar dochter langs gaan, bleek die hoefsmid die pony te hebben verkocht. En dan een huilie huilie topic openen, want ze wil weten waar die pony gebleven is... 
Die man nam een pony over, toch geen abonnement op een stalkende ex-eigenaresse.. 
Ik denk dat ik die pony van ellende ook maar verkocht had of ik had de politie op haar af gestuurd wegens stalking.. Wat een ellende tegenwoordig met sommige paarden-eigenaren. Weggedaan = weggedaan. Dan is die pony niet meer van jou, klaar. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.