Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Zusterclivia
10-08-2021 om 11:37
redbulletje schreef op 10-08-2021 om 11:33:
[..]
Inderdaad!
Zo ook bij vlees en vis. Normaal waren de 2-persoonsverpakkingen 300 gram, nu mag je blij zijn als het 250 gram is maar de prijs is wél gestegen
![]()
Of ineens zit bijvoorbeeld gewoon kipfilet of gehakt in een verpakking van 900 gram...
Rachel.
10-08-2021 om 11:40
Deurklinkhanger schreef op 09-08-2021 om 23:05:
[..]
Oh zo herkenbaar, rug weeën, been weeën. Alles erop en eraan.. heeft jaren geduurd die pijn. Totdat ik beviel van mijn 2e kind. Sindsdien merk ik er nauwelijks meer wat van. Is geen oplossing uiteraard maar het heeft wel met de eerste bevalling te maken gehad. Ben je toevallig ingeleid? Ik denk zelf dat het daar aan heeft gelegen.
Jaa mijn moeder zei precies hetzelfde als jou, ik ben de middelste en toen ze mij kreeg werd de pijn bij menstruatie stukken minder zei ze. Nee ik ben niet ingeleid, alles ging heel natuurlijk alleen wel wat te vroeg geboren maar denk niet dat het daar aan kan liggen, tenminste..? Tis een beetje die zelfde pieken die ik had bij eerdere miskramen nog voor de 3 maanden, soms voelt het precies zo. Daardoor maakte ik me op die momenten ook drukker heb het ook gecheckt maar het is echt gwn menstruatie.
Rachel.
10-08-2021 om 11:41
Heidi-Forumbeheer schreef op 10-08-2021 om 00:38:
[..]
Ik ben geen gynaecoloog maar dat lijkt mij onzin. Ik heb er 4 gehad en nooit pijnlijkere menstruaties gehad na de bevallingen. Nou zegt dat niks maar als je dat met 4 niet hebt waarom dan met 1 wel? Misschien toch eens vragen voor een doorverwijzing. Niet dat je dadelijk jaren loopt met iets wat vrij makkelijk te verhelpen is.
Ja ik ga dat toch eens doen hoor, want soms is de pijn echt heftig.
Chocobloem
10-08-2021 om 11:42
Aan mijn collega die hartstikke verliefd is ( leuk voor haar! ) maar nu alleen maar op haar telefoon zit te appen, alleen maar over hem kan praten en talloze fouten maakt die ik kan opknappen omdat ze gisteren ineens besloot haar vakantie te vervroegen zodat ze samen met hem kon zijn
ik gun haar echt haar geluk dat is het niet.
redbulletje
10-08-2021 om 11:42
Als je gezin compleet is, je baarmoeder laten verwijderen. Wou dat ik 't jaren eerder had laten doen! (Helaas heb ik eierstokken mee weg moeten laten halen wegens hormonale borstkanker, maar die kun je natuurlijk behouden zodat je niet vroegtijdig in de overgang komt)
WarpedTrout14
10-08-2021 om 11:44
rionyriony schreef op 10-08-2021 om 11:06:
Ze denken dat we gek zijn. Of heel luie rekenaars.
Ik snap het ook wel. De AH moet natuurlijk de grote verliezen goedmaken die zij de afgelopen 1,5 jaar hebben geleden dankzij pandemie en lockdown.
rionyriony
10-08-2021 om 11:54
Wollstonecraft schreef op 10-08-2021 om 11:44:
[..]
Ik snap het ook wel. De AH moet natuurlijk de grote verliezen goedmaken die zij de afgelopen 1,5 jaar hebben geleden dankzij pandemie en lockdown.
![]()
De zielenpieten! Zo geleden.
Suish
10-08-2021 om 12:11
Ik erger me aan rokers die buiten staan zodat ze niet in hun eigen huis roken. Kennelijk kan je dat spul zelf ook niet verdragen. Misschien een hint om te stoppen?
flopke
10-08-2021 om 12:22
Dat iemand een klaagtopic aanmaakt terwijl er juist ook zoveel zaken zijn om dankbaar voor te zijn! 
Lollypopje
10-08-2021 om 12:25
flopke schreef op 10-08-2021 om 12:22:
Dat iemand een klaagtopic aanmaakt terwijl er juist ook zoveel zaken zijn om dankbaar voor te zijn!
Daar hebben we een ander topic voor 
https://www.viafora.nl/forum/off-topic-discussies/waar-werd-je-vandaag-blij-van?page=22
Rachel.
10-08-2021 om 12:33
Suish schreef op 10-08-2021 om 12:11:
Ik erger me aan rokers die buiten staan zodat ze niet in hun eigen huis roken. Kennelijk kan je dat spul zelf ook niet verdragen. Misschien een hint om te stoppen?
Mss hebben ze kids?
De reden dat mijn moeder buiten rookt omdat anders al het wit in huis gelig wordt zoals gordijnen of de muren. Plus ik waardeer dat ze buiten rookt zodat ik met mn kleine kan langs komen, of zodat niet alles na rook stinkt in huis zoals de banken, gordijnen ect...
ProfitableMantis53
10-08-2021 om 12:42
Dat ik niet kan discussieren. Met goede argumenten komen enzo. En dat ik dan helemaal gestoord word van het constant rondlopen met zo'n onderwerp in mn hoofd waar ik niet uitkom. Maar het wil ook niet weg. Alles is zo negatief en ik kan het ook niet meer relativeren.
Beerlover
10-08-2021 om 17:40
Bovenburen die de peuken voor de gezamenlijke ingang op de grond pleuren.
Heidi-Forumbeheer
10-08-2021 om 18:36
Nera schreef op 10-08-2021 om 12:42:
Dat ik niet kan discussieren. Met goede argumenten komen enzo. En dat ik dan helemaal gestoord word van het constant rondlopen met zo'n onderwerp in mn hoofd waar ik niet uitkom. Maar het wil ook niet weg. Alles is zo negatief en ik kan het ook niet meer relativeren.
https://www.scholieren.com/blog/zo-leer-je-argumenteren-als-een-pro
Misschien helpt dit?
redbulletje
10-08-2021 om 18:38
Ik erger me aan mijn 'tech-stress', het telkens moeten updaten en apparaten die niet meer compatible met elkaar zijn