Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

05-08-2021 om 18:03

Vliegende mieren! En nu ik binnen zit kriebelt het overal. 

Ik erger me aan de buurman-met-hoarding-neigingen die zijn vele spullen op meerdere plekken in het appartementencomplex parkeert. Zijn spullen staan op meerdere plekken in de parkeerkelder en in de gemeenschappelijke hal. 

ImpassionedPelican38

ImpassionedPelican38

05-08-2021 om 18:48

Nose schreef op 05-08-2021 om 18:03:

Vliegende mieren! En nu ik binnen zit kriebelt het overal.

Ja die zijn er nu hè. heb begrepen dat die altijd een paar dagen per jaar in grote getale komen en daarna ook weer weg zijn. 

Smyle60 schreef op 04-08-2021 om 17:55:

Als ik in mijn zeer zorgvuldig onderhouden prachtige tuin de boel keurig bij elkaar heb geveegd, dat ook nog expres stukje bij beetje doe want grote tuin en ik met mijn stoffer en blik de boel nét wil opvegen het ál-tijd ineens gaat waaien, serieus, echt ál-tijd en de hele heisa dan weer overal ligt en ik met mijn versleten rug opnieuw kan beginnen
Dus raap ik meestal blaadjes op en doe ze meteen in een emmertje, net als onkruid, om het risico niet te lopen maar als ik dat doe gaat het uiteraard niet waaien maar owé als ik het laat liggen en de bezem pak en de boel op een hoopje veeg....

Zie mijn topic. Ik stofzuig mijn tuin. Ergernis weg met blaadjes die weer weg waaien nadat je ze bij elkaar geveegd hebt.

Sophia_!

Sophia_!

05-08-2021 om 19:07

Ik ergerde me in de metro aan iemand die zat te telefoneren met de speaker aan. Ik hoef je hele gesprek echt niet te horen 😖

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

05-08-2021 om 19:24

Woezelisboos schreef op 05-08-2021 om 18:48:

[..]

Ja die zijn er nu hè. heb begrepen dat die altijd een paar dagen per jaar in grote getale komen en daarna ook weer weg zijn.

Vreselijk! Ze lopen vliegen springen.... Brrrrr

Suish schreef op 28-07-2021 om 22:13:

Dat mensen hier voortdurend over de stoep fietsen. Is ook nog onnodig, er is gewoon een fietspad...

Jaa hier ook ergenis nr 1. Ben zelfs bijna van m'n sokken gereden toen ik mijn voordeur uitstapte, en die reed niet zachtjes, t loopt hier schuin af. Nu maar flinke plantenbakken naast m'n deur gezet.

watertoren schreef op 05-08-2021 om 18:51:

[..]

Zie mijn topic. Ik stofzuig mijn tuin. Ergernis weg met blaadjes die weer weg waaien nadat je ze bij elkaar geveegd hebt.

Dat doe ik inmiddels dus ook, onder de overkapping, de terrassen en de blaadjes in de gravel, met de waterstofzuiger die ook droog kan zuigen en met een extra lange slang zodat ik overal bij kan, geweldig ding. Ik stofzuig alleen niet het randje vd straat rondom mijn huis, ze verklaren me toch al voor gek, die veeg ik of gebruik mijn veegwagentje maar die werkt niet op gravel  Maar áls ik veeg dan waait het dus ineens, nooit als ik stofzuig

Gessie; mijn Lidl-lamp is kapot! Hij stond aan en toen deed hij het nog, maar toen ontdekte ik een schakelaartje bovenop de lamp en die deed ik uit-aan-uit-aan en toen ineens ging een van de twee ledlampen niet meer aan.

Die Lidl-lamp, Misschien is dat een schakelstand waamee je kan kiezen hoeveel lampen je aan hebt?

Ik zat me net te ergeren aan iemand in de trein, in mijn coupé, die de hele tijd haar neus zat te snuiten en haar mondkapje niet op had, die hing om haar nek. Ga niet met de trein als je verkouden bent, of draag dan op z'n minst een stevig mondkapje!

Auwereel schreef op 09-08-2021 om 12:16:

Die Lidl-lamp, Misschien is dat een schakelstand waamee je kan kiezen hoeveel lampen je aan hebt?

Ik zat me net te ergeren aan iemand in de trein, in mijn coupé, die de hele tijd haar neus zat te snuiten en haar mondkapje niet op had, die hing om haar nek. Ga niet met de trein als je verkouden bent, of draag dan op z'n minst een stevig mondkapje!

Dat is best een goeie maar helaas; hij kent maar twee standen: aan en uit. Tot nu toe stond hij op een groep lampen die ik met één schakelaar aan en uit kon doen.

Misschien komt hij terug in de wintercollectie. Ik zal intussen nog wat rondkijken of ik misschien een (nog) betere zie.

JtM

JtM

09-08-2021 om 12:46 Topicstarter

Er is echt NIKS te doen op het werk, zo saai! Ik ben toe aan vakantie, deze week nog werken gelukkig. 

Auwereel schreef op 09-08-2021 om 12:16:

Neus snuiten en mondkapje op gaat niet

Ik heb hooikoorts. Soms blijft m'n neus druppen, irritant en dan moet je elke keer weer snuiten. Het hooikoortsseizoen is tegenwoordig zo lang dat ik dan het hele jaar binnen zou zitten terwijl ik gevaccineerd ben en me aan alle maatregelen hou en er dus een kleine kans is dat ik besmettelijk zou kunnen zijn.

Ik zeg niet dat het bij jouw medepassagier zo was, maar het zou kunnen. Aan het begin van de epidemie heb ik daar veel over nagedacht. Moest ik een button gaan dragen "Hooikoorts, geen corona!" ? Of het steeds uitleggen? Uiteindelijk heb ik binnen gezeten totdat ik gevaccineerd was dus dat loste zichzelf op maar je zult maar werk of andere bezigheden hebben waarvoor je afhankelijk bent van het openbaar vervoer

menstruatie😫 sinds bevalling heb ik echt hevige pijn bij menstruatie, ik kan echt wel wat hebben maar soms worden de krampen zo hevig dat ik benauwd wordt. Voorheen had ik dat niet zo heftig. Vind t echt niet fijn.😖

PriceyRook54

PriceyRook54

09-08-2021 om 14:52

Ik heb maandelijks een internationale Teams-meeting, met collega's van letterlijk over de hele wereld, meestal tussen de 30 en 70 participanten. Het is voornamelijk luisteren met de mogelijkheid tot vragen stellen.
En er is altijd één collega, áltijd diezelfde collega die wat te zeuren heeft, echt elke keer weer. Als ik zijn kop in beeld zie en ik zie dat stomme handje dan erger ik me al. En het was weer prijs vandaag hoor, hij bliiiijft maar doorzeiken. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.