Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
watertoren
03-08-2021 om 10:32
Ik vind dat ze die spullen die niet lang meer houdbaar zijn in de aanbieding moeten doen en niet de mensen die boodschappen bestellen er mee moeten opschepen. Ik laat nooit boodschappen bezorgen maar kijk wel goed naar de datum en koop achterin wat het verst is.
Sophia_!
03-08-2021 om 10:35
ik heb heel andere ervaringen met AH. Echt alles is een week houdbaar, behalve misschien maaltijdsalades, maar die koop ik bijna nooit. Echt niet dat je afdankertjes krijgt.
_melon
03-08-2021 om 10:35
Rachel. schreef op 03-08-2021 om 10:31:
[..]
Mijn moeder deed mij en mijn zus ook dezelfde kleertjes aan.. soms hadden we beide wel iets anders aan maar meestal zelfde kleding en haar. Kvind dat zo leuk om terug te zien op foto's, ik ben ook enorm close met mijn zus. Dat komt uiteraard niet door hetzelfde kleden hoor🤣Maar toch des te leuker ik het vind om de foto's met die outfits zo terug te zien
![]()
Ik weet eigenlijk niet of ik het voor meisjes anders vind. Ik heb 2 meisjes en ze dragen wel eens iets wat bij elkaar hoort of uit dezelfde collectie komt, maar eigenlijk nooit 100% hetzelfde, misschien komt dat nog als ze ouder worden.
Hoe ze die jongens kleed is sowieso niet mijn smaak, dat helpt ook niet mee.
Rachel.
03-08-2021 om 10:37
watertoren schreef op 03-08-2021 om 10:32:
Ik vind dat ze die spullen die niet lang meer houdbaar zijn in de aanbieding moeten doen en niet de mensen die boodschappen bestellen er mee moeten opschepen. Ik laat nooit boodschappen bezorgen maar kijk wel goed naar de datum en koop achterin wat het verst is.
Ja toch op zn minst korting dan idd!
Rachel.
03-08-2021 om 10:38
_melon schreef op 03-08-2021 om 10:35:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik het voor meisjes anders vind. Ik heb 2 meisjes en ze dragen wel eens iets wat bij elkaar hoort of uit dezelfde collectie komt, maar eigenlijk nooit 100% hetzelfde, misschien komt dat nog als ze ouder worden.
Hoe ze die jongens kleed is sowieso niet mijn smaak, dat helpt ook niet mee.
![]()
Ahh zo ik begrijp je idd! 🤣 dan krijg je er toch wel een ander beeld bij.
Poezie
03-08-2021 om 10:39
Ik erger me vandaag aan de domheid van bepaalde mensen die nogal prat gaan op hun universitaire opleiding maar niets begrijpen, niets kunnen en alleen binnen hun eigen tunnel kunnen kijken.
watertoren
03-08-2021 om 10:45
Poezie schreef op 03-08-2021 om 10:39:
Ik erger me vandaag aan de domheid van bepaalde mensen die nogal prat gaan op hun universitaire opleiding maar niets begrijpen, niets kunnen en alleen binnen hun eigen tunnel kunnen kijken.
Ik weet wie je bedoelt maar ik geloof ook niet dat zij een universitaire studie heeft gedaan.
Rachel.
03-08-2021 om 10:50
watertoren schreef op 03-08-2021 om 10:45:
[..]
Ik weet wie je bedoelt maar ik geloof ook niet dat zij een universitaire studie heeft gedaan.
Ja nu wil ik het ook weten heee
ProfitableMantis53
03-08-2021 om 18:52
ik erger me enorm dat ik al 2,5 dag ziek ben. En weer zo'n kuttest moest gaan doen. En dat man verdorie niet eens in staat is om zelfstandig een gezonde maaltijd op tafel te zetten.

DownrightSpoonbill69
03-08-2021 om 19:08
Nera schreef op 03-08-2021 om 18:52:
ik erger me enorm dat ik al 2,5 dag ziek ben. En weer zo'n kuttest moest gaan doen. En dat man verdorie niet eens in staat is om zelfstandig een gezonde maaltijd op tafel te zetten.
Altijd die mannen weer 🤗
Briannaf
03-08-2021 om 22:46
watertoren schreef op 03-08-2021 om 10:32:
Ik bestel nu bij de Coop, die houdt er veel beter rekening mee. De keerzijde is dan soms wel dat een product niet geleverd wordt omdat de houdbaarheidsdatum te dicht op de datum van vandaag ligt. Maar dat prefereer ik boven te korte datums.
Oeloeboeloe
03-08-2021 om 23:17
Ik heb me geërgerd aan stugge spijkerbroeken. Zijn er nou echt mensen die dat lekker vinden zitten?
(ze gaan weer retour
)
Smyle60
04-08-2021 om 17:55
Als ik in mijn zeer zorgvuldig onderhouden prachtige tuin de boel keurig bij elkaar heb geveegd, dat ook nog expres stukje bij beetje doe want grote tuin en ik met mijn stoffer en blik de boel nét wil opvegen het ál-tijd ineens gaat waaien, serieus, echt ál-tijd en de hele heisa dan weer overal ligt en ik met mijn versleten rug opnieuw kan beginnen
Dus raap ik meestal blaadjes op en doe ze meteen in een emmertje, net als onkruid, om het risico niet te lopen maar als ik dat doe gaat het uiteraard niet waaien maar owé als ik het laat liggen en de bezem pak en de boel op een hoopje veeg.... 
rionyriony
05-08-2021 om 14:20
Pakketbezorgperikelen, heel oninteressant maar toch spring je uit je vel en dan ga je op veel te hoge poten naar klantenservice en achteraf krijg je spijt.