Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SilverQuelea47

SilverQuelea47

29-07-2021 om 21:52

Verdomme AH, kom met mijn bestelling!

Ik erger me dus aan de AH en aan mezelf want Toos Geduldloos.

AeonofWinter schreef op 29-07-2021 om 12:45:

[..]

Ik niet, heb eindelijk vakantie, is het schijtweer. Blegh.

Nou dit. En op de valreep belt mijn collega of ik zijn werk, dat hij te laat gedaan heeft, wil controleren, waardoor ik dat net nog heb zitten doen want je wilt de boel voor de vakantie fatsoenlijk achterlaten, en het rammelt van de fouten die ík heb zitten verbeteren, omdat ik er anders morgen óók nog mee bezig moet. 

Ik probeer elke dag mee te schrijven maar ik erger me niet snel denk ik, behalve zoals anderen mensen ook al schreven aan het weer. Het is bijna augustus en al krijgen we nu nog mooi weer tot en met september 2021 is en blijft voor mij een kutzomer.

ImpassionedPelican38

ImpassionedPelican38

30-07-2021 om 03:54

Marquise schreef op 29-07-2021 om 21:52:

Verdomme AH, kom met mijn bestelling!

Ik erger me dus aan de AH en aan mezelf want Toos Geduldloos.

Laatst was AH bij mij een hele krat vergeten uit de auto te pakken, dat was ook vrij ergerlijk moet ik zeggen

er.is.maar.1.Pino schreef op 29-07-2021 om 20:15:

[..]

Hahahaha Ze moeten echt nog wat knoppen in de advertentiemachine bijstellen denk ik 😂

Ik ben al 9,5 jr postpartum 😬

Woezelisboos schreef op 30-07-2021 om 03:54:

[..]

Laatst was AH bij mij een hele krat vergeten uit de auto te pakken, dat was ook vrij ergerlijk moet ik zeggen

Ik bestelde omdat appie vol zat een keer bij jumbo, kreeg een zak gesmolten ijsjes 🤦🏼‍♀️

SugaryPanther19

SugaryPanther19

30-07-2021 om 09:00

SuzyQFive schreef op 30-07-2021 om 08:47:

[..]

Ik ben al 9,5 jr postpartum 😬

Ik las in eerste instantie parfum - dacht nog, hoe kan parfum nu post zijn? weer iets nieuws? 

maar post partum kende ik ook niet, wel een goede term om 'na de bevalling' even kort bij elkaar te vatten.

Mega spierpijn van een zware wandeling eergisteren en gisteren kreeg ik bij het moeilijk sluiten van m'n schuurdeur de klink tegen m'n rib en dat doet ook weer achterlijk zeer. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

30-07-2021 om 10:56

Dat als ik de badkamer muren sop er altijd stof afkomt en vervolgens 4 x moet soppen + drogen en dan nog stof!! 
Ik doe het regelmatig maar Jezus wat een kl*** werk op deze manier. 

Nose schreef op 30-07-2021 om 10:56:

Dat als ik de badkamer muren sop er altijd stof afkomt en vervolgens 4 x moet soppen + drogen en dan nog stof!!

Irritant is dat he! Er blijven elke keer wel stofhaartjes hangen 😅

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

30-07-2021 om 12:05

Rachel. schreef op 30-07-2021 om 11:31:

[..]

Irritant is dat he! Er blijven elke keer wel stofhaartjes hangen 😅

Jaaaaaa en ook tussen de voegen

Dat ik mezelf echt niet tot werken krijg aangezet vandaag. Heb zo'n enorme moeite met concentreren.. verschrikkelijk. 
Heb mezelf nu "even" een half uur gegund om nog niks te doen, maar dan moet ik ECHT aan de bak want ik móét iets afronden vandaag, wil ik er niet in het weekend steeds over na moeten denken. 

Ik droog het gewoon niet af, is dat geen optie? Nu heb ik wel geluk dat het licht in mijn badkamer gunstig valt en je alleen maar kalk strepen kan ontdekken als je er echt heel erg je best op doet om ze te zien (geen strijklicht) maar goed, ik spray ze dus in met antikalk, poets het een beetje en dan afspoelen en klaar weer

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

30-07-2021 om 12:22

_Anoniem_ schreef op 30-07-2021 om 12:17:

[..]

Ik droog het gewoon niet af, is dat geen optie? Nu heb ik wel geluk dat het licht in mijn badkamer gunstig valt en je alleen maar kalk strepen kan ontdekken als je er echt heel erg je best op doet om ze te zien (geen strijklicht) maar goed, ik spray ze dus in met antikalk, poets het een beetje en dan afspoelen en klaar weer

Ja dat is helaas geen optie want dan zie je idd bij mij alles vooral met de zon er op. Ik haat het gewoon echt. 

SugaryPanther19

SugaryPanther19

30-07-2021 om 12:22

Gewoon 1x per jaar bedenkelijk naar de badkamermuren kijken dat het wel weer eens tijd wordt om er een schuursponsje tegen aan te gooien.

*pof*

oh, het is al gelijk schoon dat ging snel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.