Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt. 

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?

Alle ergenissen zijn welkom! 


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
JtM

JtM

26-07-2021 om 15:48 Topicstarter

TO trapt af: 
Ik ben al ruim twee maanden bezig om een zakelijke rekening aan te vragen bij een bepaalde bank. Eerst duurde het super lang voor er een reactie kwam, nu stellen ze honderdduizend vragen die i.m.o. totaal niet van toepassing zijn op het openen van een rekening. 
Ga straks eens kijken naar een andere bank die hopelijk wel snel is in het openen van een zakelijke rekening.

FaintOctopus42

FaintOctopus42

26-07-2021 om 15:50

Dat de Hema de zelfscan kassa niet open had terwijl er best een rij stond bij de enige kassa die wel open was. 
D’r zal vast een reden achter zitten, maar ik vond het op dat moment wel irritant. 

Dat tuingereedschap op de plank bóven de frisgewassen babywieg is gezet. Waardoor er zand in is gekomen 

Sophia_!

Sophia_!

26-07-2021 om 15:53

dat iemand zijn papieren zakdoekjes niet uit zijn broek had gehaald en het zo in de wasmachine heeft gegooid. Heel de trommel lag er vol mee. 

Dat sommige hondenbezitters het doodnormaal vinden om onze heg als hondentoilet te gebruiken. Laat je hond lekker in je eigen tuin plassen.

Sophia_! schreef op 26-07-2021 om 15:53:

dat iemand zijn papieren zakdoekjes niet uit zijn broek had gehaald en het zo in de wasmachine heeft gegooid. Heel de trommel lag er vol mee.

O horror dit!

Dat mijn spaardoelen opeens weg waren op de ING-app.
Maar ze zijn weer terug

Vanmorgen op het werk werd er meerdere keren omzettend hard op het belletje gedrukt terwijl ik dus iemand aan het helpen was en dat kon die persoon zien want was me voorbij gelopen en ik had al gezegd “ ik kom er zo aan” . Mijn collega was ook al bezig en dan toch blijven bellen.

En te drukke kinderen , ok die kinderen waren druk maar ik ergerde meer aan de moeder die niet zei dat ze hun kop moesten houden zodat wij even wat konden afhandelen.

Dat de nieuwe buren om acht uur vanochtend gingen boren voor tien minuten en ik daar wakker van werd grrr.. Had best iets later gemogen.. 
En dat het de rest van de dag ook op en af herrie is terwijl ik vrij ben.. 

Dat het vandaag weer eens rukweer was, met regen en bewolking en zeer matige temperaturen. Ik wil zomer!!! 

Even iets positiefs in het kader van lawaaiburen en etterkinderen: wij wonen hier nog niet zo lang maar hebben echt aardige buren. Het is me al een paar keer opgevallen dat buurjongetjes in het weekend stipt om 10:00 in de tuin gaan spelen. Hieruit maak ik op dat eerder niet mag van de ouders

Aan mezelf.
Heb afgelopen weekend in de avonden gewerkt en in de nachten oproepdiensten gehad en dus in het ziekenhuis geslapen. Dat slaapt niet relaxed. En in plaats van vandaag overdag slapen heb ik mezelf voortgesleept (wel allerlei klusjes gedaan) en ben ik mijn bankpas verloren met mijn chaotische en vermoeide hoofd.
Dus ik heb elke levende ziel, die me voor de voeten liep, tot op het bot gehaat vandaag. Maar eigenlijk zat ik mezelf vreselijk in de weg

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

26-07-2021 om 16:17

Mini ergernis (ja ik prijs me gelukkig dat dit alles is...). Ik was op de fiets naar de winkel en toen ik net klaar was om terug te fietsen begon het uit het niets te stortregenen. Zo'n doucheregen. En ik bedacht te laat dat ik beter even terug had kunnen gaan.
(Waar is de zomer dit jaar??)

Vanmorgen om 7 uur bouwvakkers voor de deur die het riool van de buren gingen vernieuwen. Ze begonnen pas om 07.30 en stonden eerst een half uur luid te kletsen met een bak koffie.
Daarna een afspraak voor mijn werk. De afgesproken spullen lagen niet klaar en vervolgens had mijn contactpersoon overal wat op te zeuren. Ze vond het veel werk, had ik dat allemaal echt nodig, blabla. Normaal werkt het dus zo dat ik afspreek om op dag X te komen, en dat er dan Y klaar moet liggen, en zeuren graag vooraf via de mail. Nu moet ik er weer een boze brief over gaan sturen

Die stomme bijwerkingen van het coronavaccin! Ik voel me echt een dweil vandaag.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.