Huiskamer
Mama-Inge
08-09-2023 om 17:16
aan het taxibedrijf dat het vervoer van kind (school) doet.
Kind zit op regulier voortgezet onderwijs maar in een speciale klas voor kinderen met ass.
(Prikkelarm en afgezonderd van het normale regulier onderwijs maar wel met rooster en wisselende tijden)
Rooster doorgegeven, kregen we vandaag te horen dat hij elke dag om 7 uur door de taxi gehaald word
De tijd dat hij te vroeg op school is (elke dag ruim een uur) moet hij van hun dan maar in de kantine gaan zitten (niet prikkelarm)
En school had een foutje gemaakt in het rooster, dus op woensdag een uur later vrij, maar de taxi kan dit niet aanpassen
En volgens hun moet school zich aanpassen aan het vervoer
Tuinfluiter
08-09-2023 om 17:21
alhambra schreef op 08-09-2023 om 15:30:
Aan het weer. 29 graden binnen, buiten 31 en vannacht nauwelijks geslapen door de warmte. Vannacht wordt het niet kouder dan 18 graden. Net op het schoolplein trok ik bijna weg
Ik vind het te warm om in de tuin te zitten, maar binnen is het nog te doen met 26 graden.
Niet vaak meegemaakt in september.
alhambra
08-09-2023 om 17:56
Moederkareltje schreef op 08-09-2023 om 17:49:
Aan mijn kletsnatte bh en al het zweet onder mijn borsten.
Herkenbaar, gisteren ook een smetplek erdoor gekregen. Gelukkig nog Bepanthen in huis van de meiden nog.
Yumi
08-09-2023 om 18:17
Pakketje bezorging door Cycloon, verwachte tijd tussen 17.00 en 22.00 uur en zodra de bezorger onderweg is krijg ik een beter tijd. Kijk net voor die betere tijd....nou super, dat scheelt een hoop ![]()
Onze fietskoerier komt vandaag bij je langs tussen 18:00 - 22:00 met jouw pakket
Beterlaat2021!
08-09-2023 om 18:35
Zoiets ha ik laatst ook van Budbee (nooit van gehoord),maar die kwam gelukkig in het eerste kwartier al.
Yumi
08-09-2023 om 18:42
Beterlaat2021! schreef op 08-09-2023 om 18:35:
Zoiets ha ik laatst ook van Budbee (nooit van gehoord),maar die kwam gelukkig in het eerste kwartier al.
Die heb ik ook al paar keer gehad, zie steeds vaker nieuwe bezorgdiensten maar vind het (nog) geen verbetering. De vorige keer stond die fietskoerier, om 22.45u op de stoep
Drakenvlieg
08-09-2023 om 22:27
Ik ben een dagje weg, komt er een pakje via PostNL die ik twee weken terug al verwachtte... Kan niets aanpassen.
Vanochtend bericht "het is afgeleverd". Geen idee waar, want ik ben er niet.
Krijg ik eind van de middag telefoon van mijn buurvrouw, dat er al de hele dag een pakje buiten voor mijn voordeur ligt
en dat is dus aan een lange galerij, waar veel mensen langs lopen.
Ze had het maar gepakt gelukkig.
Yumi
08-09-2023 om 22:35
Begrijp dat sommige het heerlijk vinden om nu lekker buiten te zitten. Maar moet er ook een vuurtje worden gestookt? Iedereen heeft nu alles open, en die stank trekt naar binnen ![]()
Bakblik
08-09-2023 om 22:49
Aan verschillende mannen op een in de buurt van de camping waar ik verblijf. Doe een shirt aan! Die manboobs is niet mijn guilty pleasure, ik zie liever een man in een mooi shirt.
Dolfje
08-09-2023 om 23:03
Bakblik schreef op 08-09-2023 om 22:49:
Aan verschillende mannen op een in de buurt van de camping waar ik verblijf. Doe een shirt aan! Die manboobs is niet mijn guilty pleasure, ik zie liever een man in een mooi shirt.
Ik vind het ook niet mooi maar het is wel een teken dat veel mannen minder problemen hebben met hun gewicht dan vrouwen denk ik.
Yumi
08-09-2023 om 23:23
Bakblik schreef op 08-09-2023 om 22:49:
Ohh dat vind ik zo erg, ik begrijp dat echt niet. Zie ook steeds vaker mannen in korte broek op de fiets, zonder shirt en de vrouwen in een korte broek met alleen een bikinitop... ook in het centrum. Tijd voor een verbod zoals op de Spaanse Costa?
Moirmel
09-09-2023 om 01:56
Dolfje schreef op 08-09-2023 om 23:03:
[..]
Ik vind het ook niet mooi maar het is wel een teken dat veel mannen minder problemen hebben met hun gewicht dan vrouwen denk ik.
Denk dat je compleet gelijk hebt met het gegeven dat mannen minder complexen maken over hun lichaam.
Dus eigenlijk erger ik me aan de opmerking van Bakblik: je wilt toch niet dat mannen even moeilijk met hun lichaam omgaan als vrouwen? Zou de omgekeerde beweging niet beter zijn?
Herfstappeltaart
09-09-2023 om 08:08
Tuinfluiter schreef op 08-09-2023 om 14:41:
[..]
Ben ik met je eens maar vier je dan nog wel Kerst op school of moet dat ook verdwijnen.
Vind ik best wel lastig.
Dat vind ik ook lastig. Wij vieren zelf thuis kerst maar niet op een christelijke manier. De invulling die de scholen er aan geven is geloof ik ook wel verschillend. Mijn kinderen hebben op een openbare school gezeten en daar werd meer de nadruk gelegd op de gezelligheid, de lichtjes e.d. Maar je hebt gelijk: dat zijn lastige dingen.
Herfstappeltaart
09-09-2023 om 08:09
SuzyQFive schreef op 08-09-2023 om 14:54:
[..]
Ik werk op een Christelijke school maar in de praktijk merk je daar niets van 😅. Vrijwel niemand doet de dagopening en als het gedaan wordt (met Oase) dan is het bijna nooit de Christelijke benadering en we geven GDL dus alle religies komen neutraal aan bod. We zijn vooral een afspiegeling van deze kant van de stad.
Maar dat zou jullie school toch beter gewoon een Openbare school kunnen heten?