Huiskamer
Regendrup.
08-08-2023 om 20:59
Iemand in mijn omgeving is aan het doordraaien. Wat een onzin kraamt die vrouw uit, en niemand die het ziet! Ofnouja, niet de mensen die het zouden moeten zien.
stokstaart
09-08-2023 om 06:29
aan de kat. Ze gooit tussen het matras en de muur een dingetje om mee te spelen en gaat dan aan het matras krabbelen om het terug te krijgen. Als ik nog lig te slapen.....
Zwaar irritant.
Nu ligt lief nog in bed en die hoeft er pas over 2 uur uit en wakker is wakker vaak.
De slaapkamer uitzetten heeft weinig zin want dan krabbelt ze net zo lang aan de deur totdat ik haar wil wurgen buiten de slaapkamer. Oordoppen hoor je alles dwars door..
Koettie
09-08-2023 om 06:59
Treurniet schreef op 08-08-2023 om 19:28:
Het valt niet mee in de liefde Koettie.
OT: er was een verkoopster op marktplaats die een vliegengordijn zou versturen, maar eerst moest kijken op welke manier.. Al sinds donderdag ermee bezig. Eerst moest ze een doos van een vriendin regelen, en dan moest ze nog kijken wat de tarieven zijn, wat je zo online kunt zien. En een vliegengordijn is 90 centimeter breed, dus zo groot is het niet. Nu is het dinsdag en is ze er nog niet uit...
Zo overdreven allemaal en ik weet het.
Ik zou alvast verder zoeken. In mijn ervaring zijn twijfelende verkopers op marktplaats meestal geen goed tekenen.
Nieuwe: vriend heeft Corona. Dacht mannengriep, dus ietwat overdreven, maar hij lag te gloeien vannacht en nu ook beginnende oorontsteking. In z'n vakantie, heel sneu.
stokstaart
09-08-2023 om 07:33
mijn collegas die voor 7.30 al over vanalles en nog wat zeiken. Zoek ander werk als het zo erg is. (Heb ik ook gedaan)
PerfumedAlpaca84
09-08-2023 om 07:35
ik slaap al sinds zondag slecht. En ik weet inmiddels wel dat ik, als het te erg wordt, vanzelf in slaap val en bijslaap. Maar vandaag wordt een hele lange werkdag en dat komt even slecht uit. Geen zin!
stokstaart
09-08-2023 om 08:46
ze al anderhalf uur aan het zeiken..... Kolere zeg!!!
Ik ben blij dat ik over een paar weken weg ga
SuzyQFive
09-08-2023 om 08:58
Koettie schreef op 09-08-2023 om 06:59:
[..]
Zo overdreven allemaal en ik weet het.
![]()
Ik zou alvast verder zoeken. In mijn ervaring zijn twijfelende verkopers op marktplaats meestal geen goed tekenen.
Nieuwe: vriend heeft Corona. Dacht mannengriep, dus ietwat overdreven, maar hij lag te gloeien vannacht en nu ook beginnende oorontsteking. In z'n vakantie, heel sneu.
Ah sneu! Wel ook ziekmelden hè, anders is ie zijn vakantiedagen kwijt. En ook als ie mogelijk restgevolgen heeft.
SuzyQFive
09-08-2023 om 08:59
stokstaart schreef op 09-08-2023 om 08:46:
ze al anderhalf uur aan het zeiken..... Kolere zeg!!!
Ik ben blij dat ik over een paar weken weg ga
Irritant zo’n collega… Kan je er iets van zeggen?
Evaluna
09-08-2023 om 09:12
Hoofdpijn, pff zo eerst maar paracetamol. Te druk geweest en geveld door een groepje ofzo. Ook wat spierpijn, moe en gister erg warm.
Op zich niet verschrikkelijk, maar het huis is een rommel en de kinderen hebben vakantie.
Nee, die twee combineren is geen optie 😁
Bakblik
09-08-2023 om 09:16
Stomme mug!
Hij had twee hele hoofden om te kiezen waar hij zou prikken. Prikt uitgerekend in mijn hoofd, ik die altijd enorm dikke plekken krijg na een muggenbeet.
Precies tussen mijn wenkbrauwen waardoor ik nu zelfs een beetje dikke neus heb. Mijn bril kan amper op mijn neus en zonder bril zie ik veel te weinig.
Heb zo wel heel veel last van die muggenbeet.
Had mijn kin gepakt stomme mug!!!
stokstaart
09-08-2023 om 11:59
SuzyQFive schreef op 09-08-2023 om 08:59:
[..]
Irritant zo’n collega… Kan je er iets van zeggen?
Haha nee. Ik heb niet zo'n zin om onderwerp van gezeik te worden. Ik heb een hoop gezeur gehoord vandaag, niet alleen van deze collega.
Heb ooit ook wel neutraal aan mensen gevraagd waarom ze dan toch bleven.. krijg er niet echt antwoord op