Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik wil slapen  maar ergens vanavond komt nog een pakket 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

07-08-2023 om 20:52

krijg zowat een halve hartverzakking. Zit rustig tv te kijken, zijn er een paar van die kutkinderen die keihard op mijn raam bonken. 

Online een elektrische tandenborstel gekocht, maar heb alleen een bestelbevestiging. Als ik 'm registreer krijg ik 'n jaar extra garantie, maar ze geven geen aankoopbewijs/ factuur. Dat is toch raar, volgens mij heb ik sowieso een aankoopbewijs nodig als ik aanspraak wil maken op de garantie.... erger me suf aan dit soort idioot gedoe 

mut

mut

07-08-2023 om 22:32

Het is vakantie dus wat makkelijk met eten. Maar laat dan geen blok kaas op tafel staan. Kaas is nu op, door de hond.

ik erger me aan mijn gebrek aan tijd. Ik ben echt verschrikkelijk druk. In oktober ga ik minder werken, daar kijk ik vreselijk naar uit.
Het past gewoon allemaal niet in mijn week.

Vandaag inpakken voor de vakantie, we gaan morgen weg. Ik erger me nu alvast aan de chaos die dat gaat opleveren en aan wat ik allemaal ga vergeten…

Briannaf schreef op 07-08-2023 om 17:06:

Me weer geërgerd aan de hulp die 5 minuten nadat ze had moeten beginnen appte dat ze niet kon komen want ze was vergeten dat haar uren bij de buitenschoolse opvang voor haar dochter op waren en ze kon geen oppas vinden. iets eerder aangeven zou prettig zijn.

Tijdens corona had mijn hulp daar ook last van, ik zei dan: neem maar mee. 

Vreselijk die eeuwig durende schoolvakantie
In het schamele uurtje per dag dat er nog baantjes zwemmen is ,is het smoordruk nu..

Volgend jaar ga ik toch maar een weekje weg.
Ik zal dan een tweede kat erbij nemen voor mijn Siamese poes en dan moeten ze zich maar een weekje redden met de poesoppasdienst.

Treurniet schreef op 08-08-2023 om 12:24:

In het schamele uurtje per dag dat er nog baantjes zwemmen is ,is het smoordruk nu..

Ik zal dan een tweede kat erbij nemen voor mijn Siamese poes en dan moeten ze zich maar een weekje redden met de poesoppasdienst.

Kom zwemmen in een van de (met sluiting bedreigde) buitenbaden!

Als fanatieke banenzwemmer heb ik het deze zomer nog niet meegemaakt dat het heel druk was. 

Iedere ochtend kan je bij ons terecht tussen 7.00 en 11.00 en tussen 18.00 en 20.00.

Treurniet schreef op 08-08-2023 om 12:24:

Vervelend altijd he! Hier is het (nog) heerlijk rustig overal, iedereen lijkt wel op vakantie te zijn. 

Dat zal volgende week wel over zijn. Dan krijgen we weer last van de etterbakkies uit de buurt die zich vervelen en dan vandaaltje gaan spelen,  inclusief stenen door ramen gooien enzo    Elke vakantie hetzelfde gezeik. 

_Audrey schreef op 08-08-2023 om 12:38:

[..]

Vervelend altijd he! Hier is het (nog) heerlijk rustig overal, iedereen lijkt wel op vakantie te zijn.

Dat zal volgende week wel over zijn. Dan krijgen we weer last van de etterbakkies uit de buurt die zich vervelen en dan vandaaltje gaan spelen, inclusief stenen door ramen gooien enzo Elke vakantie hetzelfde gezeik.

Hier meestal laatste paar weken veel deurtje bellers. Echt die schoolvakantie duurt gewoon te lang voor veel mensen.

Die deurtje bellers hebben we hier nu al
En de vandaaltjes/herrieschoppers, zijn precies dezelfde kinderen 
Ben er wel klaar mee

Ik erger me aan mijn kinderen, die gewoon niet te bewegen zijn tot inpakken van hun spullen voor vakantie.

Ben verliefd en enerzijds heerlijk gevoel maar het zit me oprecht in de weg. Geem conctratie op werk, constant aan mn telefoon geplakt want stel dat ie appt, elke keer tot veel te laat daar zijn ook al moet ik de dag erna vroeg op (onze roosters matchen niet). Wil het heel graag uitzetten als ik andere dingen te doen heb/wil doen, ahrghhh 

Het valt niet mee in de liefde Koettie.

OT: er was een verkoopster op marktplaats die een vliegengordijn zou versturen, maar eerst moest kijken op welke manier.. Al sinds donderdag ermee bezig. Eerst moest ze een doos van een vriendin regelen, en dan moest ze nog kijken wat de tarieven zijn, wat je zo online kunt zien. En een vliegengordijn is 90 centimeter breed, dus zo groot is het niet. Nu is het dinsdag en is ze er nog niet uit...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.