Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Regendrup. schreef op 27-06-2023 om 08:28:

[..]

Je wat?

Dat dacht ik ook, heb er google op los gelaten

Een situationship is minder dan een relatie, maar meer dan friends with benefits. Het is een relatie zonder officieel label, waarin de partners geen verplichtingen hebben tegenover elkaar. Wanneer ze samen zijn, lijken ze een koppel te zijn, maar apart gedragen ze zich als singles

Yumi schreef op 27-06-2023 om 08:37:

[..]

Een situationship is minder dan een relatie, maar meer dan friends with benefits. Het is een relatie zonder officieel label, waarin de partners geen verplichtingen hebben tegenover elkaar. Wanneer ze samen zijn, lijken ze een koppel te zijn, maar apart gedragen ze zich als singles

Wat ingewikkeld allemaal. In 'mijn tijd' was het aan of uit, aldus deze oma

JtM

JtM

27-06-2023 om 10:28 Topicstarter

Een familielid van me gaat eind deze week trouwen en zijn aanstaande plaatst zoveel berichten in de gezamelijke groepsapp wat we zelf mee moeten nemen, niet mogen vergeten etc. We mogen daar 2 nachtjes slapen in de B&B op de trouwlocatie, goed geregeld, maar blijkt dat we veel zelf mee moeten nemen. 
Ik word 'een beetje' moe van haar, pff. 

Mijn slaap.
Lag er rond 1u30 in, ben zeker vier keer wakker geworden met de gedachte dat ik moest opstaan en ondertussen heel onrustige dromen. Om 5u30 weer wakker geworden terwijl ik op de vloer aan het stampen was en toen maar opgestaan. 

Ik vind het zo benauwd in huis,  de warmte wil echt niet weg. Vreselijk! 

Ik ben vandaag zo moe. En dan moet ik dadelijk nog werken ook.

Oh en ik blijf maar jaar de wc lopen. Ook zo irritant. Buikkrampen ook nog

Yumi schreef op 27-06-2023 om 08:37:

[..]

Haha het is eig gewoon een scharrel maar hou van aandacht. We appte veel maar loopt nu terug. Voorspelbaar maar jammer! 

Kwam met geen mogelijkheid meer in het  boekhoudprogramma.  Grr. Vind het altijd al zo'n gedoe.  Uiteindelijk  maar een nieuw  wachtwoord  aangemaakt,  je moet toch wat 

Ik krijg steeds meer een hekel aan de buurjongen. 

Saga schreef op 27-06-2023 om 08:44:

[..]

Wat ingewikkeld allemaal. In 'mijn tijd' was het aan of uit, aldus deze oma

precies ookal ben ik geen oma 

mijn ergernis vanmorgen, dat ik zo lekker lag vanmorgen maar helaas moest opstaan

Hmm moet een mens nu ook nog een situationship hebben?
*zet op lijstje*
Geërgerd aan allemaal royalty-watchers op TV. Dat is toch geen beroep? Eentje speciaal gefocust op Alexia de hele dag. (Waarom heb ik dat gekeken? )

Gisteren heel de dag zin gehad om naar bed te gaan en toen het zover was kon ik niet slapen en lag ik om 2 uur nog wakker en moest eruit want tussen 8-10 uur komt er een monteur. Gelukkig werk ik verder vandaag thuis want ben doodop.

Ik moest nog  82 euro bijbetalen voor schoonmaak . En schoon is het niet.

Al een paar jaar willen de kinderen graag een dagje naar Amsterdam en dan in ieder geval naar het Anne Frankhuis.
We gaan in Augustus en ik kon nog net een paar kaarten kopen voor in de week dat we daar enigszins in de buurt zijn… tm 3 augustus is alles uitverkocht. Maar goed, uiteindelijk op een andere dag dan gepland toch gelukt. Vind het zo jammer dat je dit soort dingen dus niet meer lekker spontaan kan doen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.