Huiskamer
Yumi
27-06-2023 om 08:37
Regendrup. schreef op 27-06-2023 om 08:28:
[..]
Je wat?
![]()
Dat dacht ik ook, heb er google op los gelaten 
Een situationship is minder dan een relatie, maar meer dan friends with benefits. Het is een relatie zonder officieel label, waarin de partners geen verplichtingen hebben tegenover elkaar. Wanneer ze samen zijn, lijken ze een koppel te zijn, maar apart gedragen ze zich als singles
Saga
27-06-2023 om 08:44
Yumi schreef op 27-06-2023 om 08:37:
[..]
Een situationship is minder dan een relatie, maar meer dan friends with benefits. Het is een relatie zonder officieel label, waarin de partners geen verplichtingen hebben tegenover elkaar. Wanneer ze samen zijn, lijken ze een koppel te zijn, maar apart gedragen ze zich als singles
Wat ingewikkeld allemaal. In 'mijn tijd' was het aan of uit, aldus deze oma
JtM
27-06-2023 om 10:28
Een familielid van me gaat eind deze week trouwen en zijn aanstaande plaatst zoveel berichten in de gezamelijke groepsapp wat we zelf mee moeten nemen, niet mogen vergeten etc. We mogen daar 2 nachtjes slapen in de B&B op de trouwlocatie, goed geregeld, maar blijkt dat we veel zelf mee moeten nemen.
Ik word 'een beetje' moe van haar, pff.
Moirmel
27-06-2023 om 10:53
Mijn slaap.
Lag er rond 1u30 in, ben zeker vier keer wakker geworden met de gedachte dat ik moest opstaan en ondertussen heel onrustige dromen. Om 5u30 weer wakker geworden terwijl ik op de vloer aan het stampen was en toen maar opgestaan.
Dolfje
27-06-2023 om 16:30
Oh en ik blijf maar jaar de wc lopen. Ook zo irritant. Buikkrampen ook nog 
Koettie
27-06-2023 om 17:58
Yumi schreef op 27-06-2023 om 08:37:
[..]
Haha het is eig gewoon een scharrel maar hou van aandacht. We appte veel maar loopt nu terug. Voorspelbaar maar jammer!
lientje69
27-06-2023 om 18:56
Kwam met geen mogelijkheid meer in het boekhoudprogramma. Grr. Vind het altijd al zo'n gedoe. Uiteindelijk maar een nieuw wachtwoord aangemaakt, je moet toch wat
Rogue
27-06-2023 om 21:11
Saga schreef op 27-06-2023 om 08:44:
[..]
Wat ingewikkeld allemaal. In 'mijn tijd' was het aan of uit, aldus deze oma
![]()
precies ookal ben ik geen oma
mijn ergernis vanmorgen, dat ik zo lekker lag vanmorgen maar helaas moest opstaan
Damoontje
27-06-2023 om 22:54
Hmm moet een mens nu ook nog een situationship hebben?
*zet op lijstje*
Geërgerd aan allemaal royalty-watchers op TV. Dat is toch geen beroep? Eentje speciaal gefocust op Alexia de hele dag. (Waarom heb ik dat gekeken? )
Dolfje
28-06-2023 om 07:40
Gisteren heel de dag zin gehad om naar bed te gaan en toen het zover was kon ik niet slapen en lag ik om 2 uur nog wakker en moest eruit want tussen 8-10 uur komt er een monteur. Gelukkig werk ik verder vandaag thuis want ben doodop.
Treurniet
28-06-2023 om 12:33
Ik moest nog 82 euro bijbetalen voor schoonmaak . En schoon is het niet.
SuzyQFive
29-06-2023 om 00:01
Al een paar jaar willen de kinderen graag een dagje naar Amsterdam en dan in ieder geval naar het Anne Frankhuis.
We gaan in Augustus en ik kon nog net een paar kaarten kopen voor in de week dat we daar enigszins in de buurt zijn… tm 3 augustus is alles uitverkocht. Maar goed, uiteindelijk op een andere dag dan gepland toch gelukt. Vind het zo jammer dat je dit soort dingen dus niet meer lekker spontaan kan doen.