Huiskamer
GroenTuintje
02-06-2023 om 11:27
Netherfield schreef op 02-06-2023 om 10:15:
[..]
Geen huisje maar onze toercaravan op een seizoensplek. En het gras wordt daar gemaaid en de struiken bijgehouden door de camping hahaha.
Dat klinkt goed
Dolfje
02-06-2023 om 11:28
_Audrey schreef op 02-06-2023 om 11:18:
[..]
Helaas, "u kunt alleen bellen tussen 8.00 en 10.00 voor het maken van een afspraak". Dat is ook een ergernis.
Dat is een grote ergernis!
_Audrey
02-06-2023 om 11:44
Dolfje schreef op 02-06-2023 om 11:28:
[..]
Dat is een grote ergernis!
Ja, de klachten zijn niet van de lucht, iedereen is er boos over. Maak het dan in ieder geval mogelijk om online een afspraak te kunnen maken ofzo, dit schiet niet op.
oudmaarnognietkoud
02-06-2023 om 11:57
Loulou39 schreef op 01-06-2023 om 17:23:
Aan de bedrijven waar ik abonnementen voor mijn moeder stop moet zetten. Heb je eerst meer dan een half uur in de wacht gestaan, word je bijzonder commercieel geholpen (wil je zelf geen abonnement of dienst of weet ik veel?. We hebben goede aanbiedingen. Ergo: behoorlijk ongepast in deze situatie 😡).
En dan vandaag te zien dat al twee bedrijven de automatische incasso niet stopgezet hebben…
Moet ik weer bellen! En er valt al zoveel te regelen 😩Mijn vader was overleden en het abonnement van zijn krant opgezegd. Mét een bericht van overlijden erbij.
Krijg ik na een paar weken een brief van deze krant, geadresseerd aan de erven van Dhr. Huppeldepup.
Dat zij het jammer vonden dat hij zijn abonnement had opgezegd, met een leuke aanbieding erbij.
Ik heb toch maar even gebeld. Blijken dat soort "aanbiedingen" automatisch worden verstuurd als iemand zijn abonnement heeft opgezegd.
Toch maar gevraagd of zij daar niet een andere oplossing voor hadden.
SuzyQFive
02-06-2023 om 12:07
Doemijdieglazenbol schreef op 02-06-2023 om 10:55:
Terugkerende ergernis: kunnen mensen niet gewoon opstaan in de trein als je er langs moet? Dat flauwtjes iets met de knietjes aan de kant gaan is niet voldoende en opstaan is echt zo’n kleine moeite!
Hoe weet jij nou op opstaan een moeite is voor iemand? Niet iedereen is even mobiel.
En ja, dat is mijn ergernis… Je kan niet van buiten aan iemand zien of iets voor iemand lastig is. Ik ben onzichtbaar ziek. En wat ik vandaag kan, hoef ik morgen niet te kunnen. Ik heb lang niet altijd mijn stok mee, heb ik ook niet altijd nodig, soms wel.
Doemijdieglazenbol
02-06-2023 om 12:34
SuzyQFive schreef op 02-06-2023 om 12:07:
[..]
Hoe weet jij nou op opstaan een moeite is voor iemand? Niet iedereen is even mobiel.
En ja, dat is mijn ergernis… Je kan niet van buiten aan iemand zien of iets voor iemand lastig is. Ik ben onzichtbaar ziek. En wat ik vandaag kan, hoef ik morgen niet te kunnen. Ik heb lang niet altijd mijn stok mee, heb ik ook niet altijd nodig, soms wel.
Daar heb je absoluut gelijk in. Maar ik geloof echt niet dat ik altijd naast een minder mobiel persoon zit. Ik zeg ook niets, ik doe ook niets, maar wilde hier even mijn gal spuwen omdat het me zowel gisteren 2x als vandaag 1x is overkomen. Mijn excuses naar jou en alle andere mensen waar ik me in mijn hoofd ten onrechte aan heb geergerd.
amarna
02-06-2023 om 15:01
Niet vandaag maar gisteren.
In de Rotterdamse stadsbus had de chauffeur rap/hiphop opstaan die door de hele bus schalde. O.a. was in 1 nummer ca. 30x "motherfucker" te horen. Ik ben naar hem toe gelopen om te vragen of die muziek uit kon want dat ik dat gevloek en gescheld onfatsoenlijk vond.
Zijn antwoord: ik kan er niets aan doen, dat is een playlist. Mijn reactie: u kunt die muziek toch uitzetten? Zijn reactie hierop: ga zitten met je oren dicht.
De muziek ging toen iets zachter maar het motherfucker, bitch en fuck you van de playlist waren nog steeds goed hoorbaar.
Gelukkig kreeg ik bijval van twee passagiers die de muziek onbeschoft vonden maar ook hoe hij mij behandelde.
Ik heb inmiddels via de website van het vervoersbedrijf een klacht ingediend !
Dolfje
02-06-2023 om 16:45
Raar zulke muziek in het openbaar vervoer. Kijk het hoeft niet van die saaie liftmuziek te zijn maar zoiets vind ik wel apart ja.
amarna
02-06-2023 om 18:05
Dolfje schreef op 02-06-2023 om 16:45:
Raar zulke muziek in het openbaar vervoer. Kijk het hoeft niet van die saaie liftmuziek te zijn maar zoiets vind ik wel apart ja.
Ik heb geen bezwaar tegen muziek in het OV, meer bestuurders hebben muziek op staan. Maar 20x luid "motherfucker" door een volle bus heb ik niet eerder gehoord.
Moirmel
02-06-2023 om 18:07
Evaluna schreef op 02-06-2023 om 11:04:
[..]
Sterkte! Fijn dat je het zelf zo helder hebt.
Kan niet inschatten of dit sarcastisch bedoeld is; anders bedankt.
nlies
02-06-2023 om 18:10
Ik erger me er aan dat ik op deze manier nooit mijn winterkleren kan opbergen. Loop vandaag in een trui die ik de hele winter al gedragen heb
Mama-Inge
02-06-2023 om 18:15
nlies schreef op 02-06-2023 om 18:10:
Ik erger me er aan dat ik op deze manier nooit mijn winterkleren kan opbergen. Loop vandaag in een trui die ik de hele winter al gedragen heb
Ik heb 's morgens vroeg de winterjas nog aan. Ben er ook wel klaar mee
HAHA!wait..what
02-06-2023 om 18:39
nlies schreef op 02-06-2023 om 18:10:
Ja echt he? En als de zon doorkomt kun je in t-shirt en korte broek rondlopen..