Huiskamer
Regendrup.
28-05-2023 om 11:05
SuzyQFive schreef op 28-05-2023 om 10:55:
Had het er toevallig van de week met collega’s over Afrodite. Van die tantes die menen dat ze ongestoord dingen tegen je mogen zeggen. Alsof je gemeengoed bent. En als je zwanger bent is dat alleen maar erger. Hoe vaak ik wel niet ongevraagd aan mijn buik ben gezeten tijdens mijn zwangerschappen… Ook door wildvreemden 🤪
Ik ben zó blij dat me dat (nog) niet gebeurd is. Heb met 20 weken momenteel een bescheiden buikje, maar mocht het gebeuren komende weken flip ik echt uit denk ik. Zo ongepast.
Regendrup.
28-05-2023 om 11:06
Rogue schreef op 28-05-2023 om 10:49:
@Afrodite, ik had denk ik allang gezegd... kan je niet gewoon je bek/smoel/klep/mond houden... heb je er last van kijk dan maar de andere kant op zeikerd
![]()
ik erger mij momenteel aan mijn caletea plant die vol zit met bruine plekken en een dikke bromvlieg
Precies dit!
Afrodite dikke knuffel voor jou, klinkt als een naar mens. Zou er echt duidelijk wat van zeggen!
Evaluna
28-05-2023 om 11:15
Pfff wat een ochtend... Ex die geen antwoord geeft op een leuk filmpje van dochter, terwijl hij het wel gezien heeft. Dochter 1 chagrijnig, want dit is niet de eerste keer en op het moment de enige vorm van contact. Dochter 2 over de zeik want het onderwerp vader alleen al brengt haar in de stress. Vervolgens was ze zo overprikkeld en zuigend, dat ik nu ook overprikkeld ben.
Dochter 1 heeft zich maar terug getrokken en zit voorbeeldig te spelen, want ook niet strookt met deze ochtend. Dochter 2 zit verplicht achter haar telefoon.
Nu koffie en een boek 
Auwereel
28-05-2023 om 11:18
Rogue schreef op 28-05-2023 om 10:49:
@Afrodite, ik had denk ik allang gezegd... kan je niet gewoon je bek/smoel/klep/mond houden... heb je er last van kijk dan maar de andere kant op zeikerd
![]()
ik erger mij momenteel aan mijn caletea plant die vol zit met bruine plekken en een dikke bromvlieg
Rogue, hopelijk komt die bromvlieg niet in je koffie terecht zoals bij Lollypopje!
@Afrodite het ergste is dat ze waarschijnlijk ook nog denkt iets goeds te doen door je je daarop te "wijzen"....
afrodite05
28-05-2023 om 11:38
Auwereel schreef op 28-05-2023 om 11:18:
[..]
Rogue, hopelijk komt die bromvlieg niet in je koffie terecht zoals bij Lollypopje!
@Afrodite het ergste is dat ze waarschijnlijk ook nog denkt iets goeds te doen door je je daarop te "wijzen"....
![]()
Tja, dat is ook het punt waar ik een beetje mee zit, ze bedoelt het waarschijnlijk goed. Maar dat het superonbeleefd is, hoe goedbedoeld ook, komt waarschijnlijk niet binnen. Dus volgende keer ga ik idd bot zijn. Zeggen dat ze het vast goed bedoelt, maar dat ik het kwetsend vind en dat ik dit soort opmerkingen niet meer wil horen.
Dolfje
28-05-2023 om 11:44
Ik was winkelen met man maar niks gekocht. Of het is boven te wijd, op de heupen te strak of gewoon helemaal te groot of je klein. Of kleuren die ik lelijk vind.
Ben ik afgevallen kan ik nog niks leuks vinden.
Tinydancer
28-05-2023 om 11:52
Lollypopje, wat rot dat je je zo snel slecht voelt.
Hoop op een betere dag voor je vandaag. 🍀🙂
Netherfield
28-05-2023 om 13:35
Ik lig op een grasveldje aan een meer. Man gaat surfen. Even verderop is een groepje jongens Kubb aan het spelen. Met harde kutmuziek erbij. Kan er niks meer zonder muziek tegenwoordig?!?
Rogue
28-05-2023 om 13:49
Auwereel schreef op 28-05-2023 om 11:18:
[..]
![]()
oh wat erg, ik drink geen koffie gelukkig en de kat heeft hem tepakken en opgepeuzeld as we speak
SombraOnline
28-05-2023 om 13:57
Netherfield schreef op 28-05-2023 om 13:35:
Ik lig op een grasveldje aan een meer. Man gaat surfen. Even verderop is een groepje jongens Kubb aan het spelen. Met harde kutmuziek erbij. Kan er niks meer zonder muziek tegenwoordig?!?
Helaas niet. Ik fietste gister naar het winkelcentrum om een pakje op te halen, en bij een stoplicht stond er een auto met alle ramen open en keiharde kutmuziek. Ik vraag me dan echt af wat er in iemands hoofd omgaat, waarom denken ze dat wij ook van die herrie willen ''genieten''?
Treurniet
28-05-2023 om 14:28
Stilte vinden veel mensen volgens mij beangstigend, want dan worden ze op zichzelf teruggeworpen 🙄
ToetieToover
28-05-2023 om 14:37
Owww hoe irritant! Ik heb laatst een paar jongens in een bootje gevraagd of ze wel wisten hoe ver geluid draagt over het water en dat het weerkaatst tegen mijn huis, mijn tuin in en daar heel hard klinkt. En dat ik hun muzieksmaak niet deel.
Dus of ze het wat zachter wilden zetten? Zegt-ie: “zal ik wat anders opzetten dan?” Ik zo “nee, ik luister liever naar de vogeltjes eigenlijk”. Maar ze deden het wel, gelukkig. Ik had al wraakzuchtige plannen om voor hun eigen steiger (bij hun huis) voor anker te gaan en dan heel hard Rammstein af te spelen, maar die fantasieën bleven precies dat: een fantasie.
Schemerlampje
28-05-2023 om 15:18
We waren even aan het fietsen vandaag. Haalde een bakfiets ons in, met 2 vrij grote kinderen erin. Ik denk een jaar of 8/9. Die hadden dus ook muziek op met een speaker! Ik moest gelijk denken aan discussies hier op het forum om niets te vinden van de opvoeding van andere ouders, maar ik vond er toch iets van.
Wieder
28-05-2023 om 16:15
Hou op schei uit. Ik woon al ruim 25 jaar tegenover sportvelden en nog nooit heb ik geklaagd. Je weet immers dat je weleens last kan hebben van zo'n locatie, zeker als er, zoals de laatste jaren, 5 verenigingen op een kluitje zitten. Maar het is nog nooit zo erg geweest als dit jaar, je hoort geen wedstrijdgeluiden meer, maar er gaat geen weekend voorbij of we mogen meeluisteren met de boenkeboenkmuziek van een van de verenigingen. De hele middag tot aan 22 uur aan toe, ik word er inmiddels bijna agressief van! Voorheen hadden ze muziek aan met een feestje, maar nu is het gewoon gemeengoed. Gisteren viel het mee, waren het hollandse inhakers, vandaag dreunen de bassen weer door mijn tuin. Ik ga er maar eens een mailtje naar de gemeente aan wagen.
Netherfield
28-05-2023 om 17:58
Er fietst ook vaak jeugd voor mijn huis langs met zo’n speaker op de fiets. Snap ik ook niet. Maar die zijn gelukkig snel weer weg.