Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Evaluna schreef op 23-05-2023 om 17:31:

[..]

Oh,die hoorde ik ook van de week.

Je huid reageert anders als je een zonnebril op hebt,want dan denkt je hoofd dat je in de schaduw bent.

Dus dan verbrand je minder snel. Ik snap het probleem niet

amarna schreef op 23-05-2023 om 17:19:

Het nieuwste van antivaxxers/complot"denkers".

Zonnebrillen zijn gevaarlijk want daardoor blijf je langer in de zon.

Alsof je de zon niet voelt branden mèt zonnebril.
Tja, en zonnebrandspul was al giftig gevonden.

Echt, kunnen we die lui niet naar Mars sturen ?

🤣

Evaluna schreef op 23-05-2023 om 17:31:

[..]

Oh,die hoorde ik ook van de week.

Je huid reageert anders als je een zonnebril op hebt,want dan denkt je hoofd dat je in de schaduw bent.

Dat is dezelfde logica als niet naar een gebroken arm/been kijken, want dan denkt je hoofd dat het niet gebroken is.

Wat dat betreft vind ik digitalisering soms wel eng. Iemand kan zomaar iets de wereld in gooien, en genoeg mensen trappen erin.

SombraOnline schreef op 23-05-2023 om 19:56:

[..]

Dat is dezelfde logica als niet naar een gebroken arm/been kijken, want dan denkt je hoofd dat het niet gebroken is.

Nou ik ken wel het verhaal van een dement persoon die na een lichte hersenbloeding een verlamde arm had. Zij vergat echter steeds weer dat die arm verlamt was, waardoor ze hem na een hele lange tijd weer kon gebruiken. Dus je weet maar nooit ahum, natuurlijk. Maar wappie logica is halve informatie plakken op totaal andere onderwerpen en volgens die logica geld dit ook voor een gebroken been en uiteraard ook voor mijn long covid. Hoewel die eigenlijk door een prik komt en dan zijn mijn klachten wel echt

Yumi schreef op 23-05-2023 om 09:57:

[..]

Ik vind dat je veel geduld hebt, maar zou als het nog 'n keer voorkomt eerder ingrijpen. Wel nog kunnen slapen? Ik zou waarschijnlijk klaarwakker zijn geweest van het ergeren aan die aso's...

Ze zijn alweer een dik uur nonstop bezig... wil vandaag echt hopen dat ze rond 21/21.30 stoppen maar iets zegt me dat dat e hoopvol gaat zijn. 

Als ze om 22 uur nog bezig zijn ga ik weer langs en dan hoop ik dat ik mijn hormonen kan laten spreken. Ben me nu al zo aan het opfokken weer he. 

SombraOnline schreef op 23-05-2023 om 19:56:

[..]

Nou, je kan het hoofd beslist wel in de maling nemen over het lichaam. Een kunsthand op de plek waar je je echte hand verwacht, wordt binnen de kortste keren beschouwd als de echte hand.

https://m.youtube.com/watch?v=lYQLFl-hgts&pp=ygUUcnViYmVyIGhhbmQgaWxsdXNpb24%3D

Of warmte voelen op een plek van een geamputeerd lichaamsdeel: https://nos.nl/l/2475603

Auwereel schreef op 23-05-2023 om 20:35:

[..]

Nou, je kan het hoofd beslist wel in de maling nemen over het lichaam. Een kunsthand op de plek waar je je echte hand verwacht, wordt binnen de kortste keren beschouwd als de echte hand.

https://m.youtube.com/watch?v=lYQLFl-hgts&pp=ygUUcnViYmVyIGhhbmQgaWxsdXNpb24%3D

Of warmte voelen op een plek van een geamputeerd lichaamsdeel: https://nos.nl/l/2475603

Uiteraard, fantoompijn bestaat natuurlijk ook gewoon... Maar zoals de wappies dit soot dingen de wereld in gooien, ik vind dat echt kwalijk.

Ik vind mn nieuwe werk helemaal niet leuk. Zit er nu een maand en nog geen enkele leuke dag gehad. Op papier was het leuk maar praktijk is mwah. Mis mb oude collega's, cliënten, drukte en dingen ad hoc oppakken. Terwijl ik zo blij was dat ik wegging maar nu echt verdrietig op de bank

Koettie schreef op 23-05-2023 om 21:28:

Ik vind mn nieuwe werk helemaal niet leuk. Zit er nu een maand en nog geen enkele leuke dag gehad. Op papier was het leuk maar praktijk is mwah. Mis mb oude collega's, cliënten, drukte en dingen ad hoc oppakken. Terwijl ik zo blij was dat ik wegging maar nu echt verdrietig op de bank

Ah nee, dat is niet leuk 😞

Regendrup. schreef op 23-05-2023 om 20:29:

[..]

Ze zijn alweer een dik uur nonstop bezig... wil vandaag echt hopen dat ze rond 21/21.30 stoppen maar iets zegt me dat dat e hoopvol gaat zijn.

Als ze om 22 uur nog bezig zijn ga ik weer langs en dan hoop ik dat ik mijn hormonen kan laten spreken. Ben me nu al zo aan het opfokken weer he.

Hoe is het gegaan Regendrup, heb je de sloffen nog aan?

Hè bah! 
Bij mijn huidige baan heeft het best lang geduurd voordat ik gewend was. Nu werk ik er al jaren (al wil ik toevallig nu wel weer wat anders).
Misschien komt het nog.. ik hoop het voor je! 🤞🏼

Oh dat is naar 

Heb nu rugpijn omdat buren een grote plank tegen 1 van mijn planten hadden gezet. Dus ik bukken en heel,voorzichtig dat ding op de grond gelegd. Maar laag bukken kan ik niet zonder pijn…
Balen dus.
Doen ze het vaker ga ik wel aanbellen.

SombraOnline schreef op 23-05-2023 om 21:25:

[..]

Uiteraard, fantoompijn bestaat natuurlijk ook gewoon... Maar zoals de wappies dit soot dingen de wereld in gooien, ik vind dat echt kwalijk.

Maar juist omdat het lichaam onverwachte dingen kan doen, geeft de wappies zo'n invloed. Wanneer weet je nou als leek of iets volkomen onzin is, of dat je een werkelijk bestaan fenomeen naar fabeltjesrijk verwijst?

Hè wat naar Koettie, ik hoop dat je je draai nog vindt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.